معرفی و دانلود کتاب روزآموز مکالمه سریع زبان انگلیسی

عکس جلد کتاب روزآموز مکالمه سریع زبان انگلیسی
قیمت:
۲۹۰۰۰ 14500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب روزآموز مکالمه سریع زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روزآموز مکالمه سریع زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب روزآموز مکالمه سریع زبان انگلیسی

کتاب روزآموز مکالمه سریع زبان انگلیسی، تالیف فریدون فریدونی، متفاوت‌ترین اثری است که در حوزه آموزش زبان تولید شده است.

برخلاف تمامی روزآموزهای منتشره از ابتدا تاکنون که همگی 365 روزه بوده‌اند، کتاب روزآموزِ مکالمه سریع زبان انگلیسی، 90 روزه است تا اولا خبر و مطلع مبارکی باشد بر آغاز انتشار روزآموزهای فصلی (90 روزه)، سال تحصیلی (200 روزه) و حتی ماهی (30 روزه) و ثانیا، ارتباط و انطباقش را با متد جهانی و جادویی پروفسور «پاول پیمزلر»، زبانشناس نابغه آمریکایی - نشان دهد.

بر اساس جان کلام «متد پیمزلر – که به انقلابی در آموزش زبان‌های خارجی در جهان منجر شد! - هر زبانی دارایِ یک هسته اصلی بسیار کوچک از کلمات، عبارات و ساختارهای گرامری کلیدی پربسامد است که با یادگیری و تعمیم آن، بی‌نهایت عبارت و جمله جدید نادیده تولید شده، و بنابراین زبان آموز، به تسلط کامل و روان بر زبان تحت آموزش نائل خواهد شد.

این هسته کلیدی و کاربردی در زبان انگلیسی – مطابق یافته‌های علمی متد دانش بنیان پیمزلر- حاوی حدود 1000 عبارت و ساختار است که در 90 درس و جلسه نیم ساعته روزانه گنجانده شده است.

کتاب روزآموز مکالمه سریع زبان انگلیسی، مطابق دستورالعمل تفصیلی و تخصیصی بسیار آسان خودش (پشت همین صفحه) تنها در 90 روز نیم ساعته و بصورت کاملا خودآموز- تمام می‌شود. گرچه – همانند دیگر روزآموزها- اگر مقید به دستورالعمل و
دوره روزآموزی نباشید- می‌توانید مثل هر کتاب دیگر با این کتاب متفاوت هم رفتار کرده، مثلا در هفته‌ای به پایانش رسانید!

بدیهی است که در این صورت انتظار هیچ تضمین و تسلطی نداشته باشید!!

یک بار برای همیشه طلسم مکالمه را بشکنید. (با دریافت این کتاب می‌توانید روزانه در مسیر‌های رفت و آمد خود، مکالمه زبان را نیز یاد بگیرید.)

آنان که از صفر شروع کرده‌اند،

آنان که انگلیسی را بلد بودن ولی در مکالمه اشکال داشتند،

آنان که هم انگلیسی می‌فهمیدند و هم صحبت می‌کردند اما در تلفظ ایراد داشتند،

آنان که سال‌ها به کلاس‌های متعدد زبان انگلیسی رفته بودند،

آنان که سال‌ها در آمریکا و انگلیس زندگی کرده بودند و...

همگی از این برنامه استفاده کرده و اکثر قریب به اتفاق، رضایت کامل داشته و به خودشان گفته‌اند: بالاخره طلسم مکالمه را شکستند.

روش روزآموز مکالمه زبان انگلیسی برای تسلط کافی بر این مهارت حیات و ایجاد ارتباط آسان با صحبت کنندگان به مکالمه زبان انگلیسی در سراسر دنیا، روزآموزی را طراحی و تولید کرده است که با تلفیق متد دکتر پاول پیمسلر، مکالمه زبان انگلیسی را در 90 روز، روزی نیم ساعت به شما یاد خواهد داد.

ابن کتاب به صورت فلش کارت است و شما طی 90 روز روزانه یک فلش کارت را مطالعه خواهید کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب روزآموز مکالمه سریع زبان انگلیسی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات روزآموز
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات97
زبانفارسی
شابک978-600-6341-27-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان انگلیسی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۹۰۰۰ 14500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب روزآموز مکالمه سریع زبان انگلیسی

Nahid_
۱۴۰۲/۵/۳۰
به نام خدااولا اینکه برای یادگیری زبان انگلیسی ۴ مهارت لازمه که بتونیم تمرین کنیم و تقویت کنیم، مهارت های: شنیدن، صحبت کردن، خواندن و نوشتنو شنیدن و صحبت کردن بسیار مهمه و کمی هم سخت، برای تقویت این دو مهارت لازمه ما در معرض شنیدن زیاد زبان انگلیسی قرار بگیریم و عینن تکرار کنیم که زبونمون عادت کنه به این زبان جدید، اصلا کلمات چطوری تلفظ میشه تلفظ عامیانه چطوره گرامرا به چه شکله، شما با خواندن این کتاب فقط دارید یه سری جملات و عبارات را حفظ می‌کنید اما نمی‌دونید شیوه‌ی تلفظ انها به چه صورته، این کتاب، شیوه‌ی نوشتاری کتاب‌های صوتی نصرته که برای همه‌ی زبانها اموزش دارن، بهتره شما نسخه‌ی صوتیشو تهیه کنید یا در پادکست پلیر‌ها پیدا کنید و گوش بدید، انها هر درس را در نیم ساعت تموم میکنند اونم با تکرار مکرر که زبان اموزم باید تکرار کنه عینا یعنی همزمان داره می‌شنوه بعدم عینا تکرار میکنه، این به مرور زمان باعث تقویت شنیداری و سپیکینگ ما میشه هر درسم باید در یک روز گوش داده بشه ۲۰ درس اولش تقریبا اسونه ولی بعدش کمی سختر میشه اما تو هم ماهر تر میشی خب، ۹۰ درس رو نمیشه در یک هفته و ۱ ماه تموم کرد بعضی درساش شاید لازمه چند بار گوش داد تا کامل حرفه ایی بشی بعد بری بعدی، با کمک این کتابم میتونی املای کلمات رو تمرین کنی، خلاصه سعی کنید گوش بدید انگلیسی رو، صرفا با خوندن چند جمله که تلفظ رو فارسی نوشته یاد نمی‌گیرید، صوتیشو پیدا کنید همزمان باهم پیش ببرید. در کنارش منابع دیگر زبانو دنبال کنید و زیاد گوش بدید انگلیسی رو و عینن تکرار کنید. موفق باشید.
محمد حسین آزادی نژاد
۱۳۹۸/۸/۱
من یه کم در تلفظ مشکل دارم‌ای کاش بشه یه جورایی نسخه صوتی این اثر را در کتابراه قرار میدادین
امیر رضایی
۱۳۹۸/۵/۱۹
تمام جملات اموزش زبان نصرت رو فقط تایپ کردن به صورت کتاب در اوردن در کل این روش مفیدی هست
Vahid amroudi
۱۳۹۸/۴/۲۸
با درود فراوان و تشکر از برنامه کتابراه، من با اینکه تا کارشناسی خوندم، و سالها انگلیسی در دبیرستان و دانشگاه گذارندم از دخترم که دوسال با روشهای جدید کلاس زبان می‌ره کمتر میتونم صحبت کنم و مانند بسیاری دیگر از مردم ایران نمیتونم انگلیسی صحبت کنم! به نظرم نظام آموزشی با سالها روشهای غلط در حق نسل ما -دهه پنجاه و شصت -خیانت بزرگی کرد.. باز هم از کتابراه ممنونم
HamidReza jariteh
۱۳۹۸/۱۰/۲۵
کتاب پر از غلط املایی، اشتباه در علامت گذاری، معنی‌های اشتباه که اگر کمی از مبتدی بیشتر متوجه باشید شمارو گمراه می‌کنه، حتی نبودن معنی یکی از جملات که تا الان متوجه اون شدم، درس۲۹ آخرین جمله معنی ندارد، صحیح نبودن علامت سوال‌ها چه در ترجمه و چه در متن اصلی در اکثر درس ها
بهتر بود قبل از انتشار یکبار ویراست میشد
linda moohamadi
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
کتاب خوبیه و از پایه تمام مکالمات رو کامل و جامع نوشته. بنظرم میتونید مکالمه تون رو خیلی خوب کنید با این کتاب. اما‌ای کاش برای این کتاب و مشابه این کتابها میشد فایلهای صوتی هم تهیه کرد که مشابه یک کلاس مجازی بشه. و خیلی خوب تر میشد. چون مهارتهای شنیداری رو هم تقویت میکرد و بخصوص نحوه تلفظ کلمات هم خیلی خوب بود. بنظرم کتاب صوتیش رو هم بزارید. ممنون
mehran abdipour
۱۳۹۸/۶/۲۱
به نظرم برای یادگیری تلفظ به نسخه صوتی هم نیاز داریم و تنها نوشتار کافی نیست. با تشکر
dpm meher 887
۱۳۹۸/۷/۹
واقعا جای تاسف داره که از زحمات دیگران به این شکل سواستفاده کنیم و به اسم خودمون تمومش کنیم، دونه به دونه‌ی جملات این کتاب همه مربوط به زبان نصرت هست که این اقای نویسنده از صوتی به نوشتاری تبدیل کرده و کلی واسه‌ی خواننده‌ی کتابش کلاس گذاشته. شرم بر تو باد، کتابچه‌ی نصرت موجود هست و نیازی به خرید کتاب شما نیست.
زهرا رضایی
۱۴۰۱/۸/۲۱
سلام. به عنوان کسی که چندین دفعه موسسات مختلف زبان رفتم، چندین سال زبان مطالعه کردم، و گاهی برای ثبت در حافظه بلندمدتم، لغات ابتدایی و متوسطه و مکالمات رو میخونم و تکرار میکنم، این کتاب برای این تکرارها عالیه. اگر در سطح متوسط رو با بالا باشید، خواندن حتی ده درس توی یک روز، نیم ساعت تایم میگیره.
فائزه اسماعیلی
۱۳۹۸/۵/۳۱
اگر سطح زبانتون یکم بهتر از مبتدی یا متوسط و رو به بالاست این کتاب به کارتون نخواهد اومد چون مکالمات کتاب ساده ست و جلوتر هم که میره بالاتر نمیره سطحش! از روی نمونه مقایسه بکنید سطح کتاب و سطح زبانتون رو و بعد اقدام به خرید بکنید.
Somayeh Abdi
۱۳۹۷/۵/۱۸
خیلی کتاب مفیدیه. ظاهرا بی‌نظم درسها رو پیش میبره اما بنظرم نکته‌اش اینه که در مکالمه روزانه گرامر رو هم آموزش میده. خیلی ساده انگلیسی رو درس میده.
یداله شریفان
۱۳۹۸/۵/۱۴
اولاقیمتهامناسب است و علاوه برآن چون من از نسخه صوتی آموزش زبان نصرت استفاده می‌کنم داشتن کتاب آن هم برایم خیلی لازم بود و فکر نمی‌کردم موجود باشد که خوشبختانه کتاب نوشته آقای فریدونی رادرکتابراه پیداکردم ازشماونویسنده متشکرم. موفق باشید
پرویز احمدی
۱۳۹۸/۱۲/۴
من نظرات رو خوندم همه دارن تعریف میکنن ولی من متوجه نشدم که چجوری باید کار کنم توی هر درس فقط چند انگلیسی گفته و پایینش معنی شو نوشته ولی چیزی به اسم تمرین و تکرار نمیبینم بعد چجوری هر روز نیم ساعت وقت میگیره ممنون میشم توضیح بدین
Ramin Bahadorani
۱۳۹۸/۵/۲۷
سلام. با توجه به اینکه قدم به قدم آموزش پیش میرود و خود شخص به مرور و تکرار مسلط بر مکالمه روزمره و حتی آگاهی از گرامر هم میشود بسیار مفید و عالی بود. میتونم بگم برای کسانی که از سطح مقدماتی هم شروع کردند بسیار خوب و مفید بود.
سپاسگزارم
سینا اداوی
۱۴۰۰/۴/۲۵
مفید برای افراد مبتدی.
این کتاب بر شیوه‌ی over learning نوشته شده است.
با وجود اینکه ممکن است بسیاری از جملات را از پیش فراگرفته باشید اما با تکرار زیاد به شما کمک میشود تا بدون درنگ آن‌ها را به زبان بیاورید.
مشاهده همه نظرات 306

راهنمای مطالعه کتاب روزآموز مکالمه سریع زبان انگلیسی

برای دریافت کتاب روزآموز مکالمه سریع زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.