معرفی و دانلود رایگان کتاب روزنگار من در عصر فناوری

عکس جلد کتاب روزنگار من در عصر فناوری
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب روزنگار من در عصر فناوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روزنگار من در عصر فناوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب روزنگار من در عصر فناوری

کتاب روزنگار من در عصر فناوری نوشته رعنا شکوهی ستا دربردارنده چهل نکته مهم برای استفاده از ابزارهای تکنولولژی و شرکت در فضای مجازی است که در قالب خاطرات چهل روز از زندگی پسری جوان بیان می‌شوند.

درباره کتاب روزنگار من در عصر فناوری:

این اثر متعلق به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا «پلیس فتا» می‌باشد و کلیه کتاب‌های منتشر شده آن با هدف افزایش سواد فضای مجازی در بین کاربران با حمایت پلیس فتا تهیه شده‌اند. در روزگار کنونی میزان استفاده از اینترنت به عنوان یک وسیله ارتباطی بسیار افزایش یافته و افراد به دنبال گسترش ارتباطات جمعی خود با استفاده از فضای مجازی هستند. در چند سال اخیر هم شبکه‌های اجتماعی یکی از پرکاربردترین ابزارهایی به شمار می‌رود که افراد به دلایلی مختلفی چون نبود محدودیت در اشتراک گذاری اطلاعات، مشخص نبودن هویت واقعی آن‌ها و آزادی عمل فراوان و عدم نیاز به موقعیت مکانی و زمانی خاص برای استفاده از آن و... مورد استفاده بسیار قرار گرفته است.

اما نباید هرگز فراموش کرد که فضای مجازی علاوه بر مزیت‌های بسیار، آسیب‌ها و ضررهای جبران ناپذیری هم می‌تواند به استفاده کنندگان آن بزند. به همین علت نیاز است برخی از نکات خاص و شیوه استفاده بهینه و ایمن از چنین محیط‌هایی را بیاموزید. از آنجایی که عدد چهل در روند خودسازی و پرورش شخصیت و استعدادهای وجودی خود اهمیت بسیاری دارد، در کتاب روز نگار من در عصر فناوری چهل نکته مهم برای استفاده از فضای مجازی به شما آموزش داده شده است.

کتاب روزنگار من در عصر فناوری مناسب چه کسانی است؟

این اثر در پروژه صیانت از کودکان و خانواده در اینترنت به سفارش معاونت امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات با همکاری پلیس فتا ناجا تهیه شده و مطالعه آن به نوجوانان و جوانانی که برای انجام کارهای خود به استفاده از کامپیوتر و اینترنت نیاز دارند توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب روزنگار من در عصر فناوری می‌خوانیم:

یک ماه پیش که به سفر عتبات رفته بودم، کانالی ویژه ساختم و هر روز عکس‌های سفر خود را در آن منتشر می‌کردم.
دوستی پیام فرستاد: الان در سفر زیارتی هستی؟
گفتم: بله دعاگو هستم.
گفت: خیلی دعاگویمان باش. تا حالا مادرم توفیق سفر به عتبات نداشته است. با دیدن عکس‌ها و گزارش‌های مختصر تو، دلش به سمت حرم‌ها پرکشیده است. امیدوارم امسال بتوانم مادرم را به این سفر بیاورم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب روزنگار من در عصر فناوری
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات عترت نو
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات69
زبانفارسی
شابک978-600-6094-61-8
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی نوجوان، کتاب‌های علوم اجتماعی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب روزنگار من در عصر فناوری

آروین رحیمی
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
کتابی زیبا و جالب و داستانی که داستان‌های او در ۴۰ روز بیان شده است
این کتاب با بیان ضرر‌های فضای مجازی چندین حدیث از معصومین و آیات از قرآن به حل آن‌ها می‌پردازد. ر ر د
Siavash R
۱۴۰۱/۲/۱۰
کتاب بسیار خوبی بود، ارزش خواندن داشت. کتاب در مورد چهل روز است و هر روز پند ونصیحتی از دید گاه قرآن و حدیث دارد که استفاده درست از فناوری را بیان می‌کند، شکل‌های خوبی هم داره. میتونم بگم تکه هر روز داستان یکی از چهل روزش رو بخونید نگرش شما از استفاده از فناوری عوض می‌شود، در مسیر درست استفاده از فناوری به خصوص تلفن هوشمند بر می‌دارید،
نکته منفی که وجود دارد این است که در مورد داستان هر یک از چهل روز شکل خوب هم داشت خیلی بهتر میشد.
فناوری‌های ارتباطی در کل بد نیستند اما اگه از آن‌ها به خوبی استفاده کنیم یعنی زمان مشخصی را فقط برای کار‌های ضروری از آن‌ها استفاده کنیم خیلی خوب می‌شود.
Niayesh Tajabadi
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
سلام. من با خواندن این کتاب متوجه شدم که درسته تکنولوژی خوبی‌هایی دارد اما ضرر هایش چندین برابر هست با خواندن این کتاب سعی کردم چندین پیام رسان و شبکه‌های اجتماعی را ترک کنم و بیشتر در دنیای واقعی زندگی کنم ❣اما خیلی زیاد آیه داشت بهتر بود نوشته هاش بیشتر بود و آیه‌ها کمتر برای همین یک ستاره کم کردم
...؟
۱۴۰۲/۱/۷
خیلی خوب و عالی بود به اطلاعاتم اضافه کرد
این کتاب نشون میده علاوه بر اینکه تکنولوژی‌ها برای ما مفید هستند و استفاده درست و به جا از آن‌ها برای ما مناسب هستند اما استفاده بی رویه و نابجا از آن برای ما زیان آور است....
پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید
🌿 🤞
۱۴۰۰/۹/۱۲
کتاب خیلی خوبی بود حتی برای اونایی که کلا معتاد گوشی هستن هم مناسبه خداراشکر که وقتی کتابو خوندم از گوشی کمتر استفاده میکنم
خانم شکوهی ستا خدا خیرتون بده از این کتابی که نویشتین خیلی دنبال این کتاب بودم و گشتم
امیررضا رجبی
۱۴۰۲/۶/۶
کتاب بی نظیر بود، اطلاعات مفید و قابل توجه ای داشت تذکر های خوبی گفته شد تنها نقدی که دارم این است، بعضی از بخش ها از سخن امامان و پیامبر ص که گفته میشد، با موضوع اون بخش ارتباط نداشتند و به عقیده بنده فقط جا پرکن بود!
نگارین مثنوی
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
کتاب خیلی خوبیه. از خوب و بد‌های فضای مجازی میگه و به نظرم برای کودکان و نوجوانانی که از فضای مجازی استفاده میکنند، خوبه. بهتره قبل از اینکه به فضای مجازی معتاد بشوند، این کتاب رو بخونند.
Sepid Mmm
۱۴۰۱/۶/۲۳
کتاب خوبی بوده و مطالب بسیار آموزنده داشت اگر می‌خواهید مفاهیم فضای مجازی و استفاده از آن را بشکنید گورانی و احادیث کودکان خود آموزش دهید گزینه خوبی می‌تواند برای انجام این کار باشد
Diana.Sobh mehri
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
خوب بود
بد نبود
میشد تحملش کرد* (توهین نکردم فقط نظرمه)
این نظر منه چون من بیشتر به کتاب‌های رمان مانند و علمی تخیلی علاقه دارم
و ممکنه بیشتر افراد اینجوری نباشن و از این کتاب خوششون بیاد
Yousefinezhad
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
از نویسنده‌ی عزیز رعنا شکوهی ستا تشکر می‌کنم که کتابی را نوشتند که در این
دوره به ما خیلی کمک می‌کند و یاد
می دهد که خانواده خود مان را هیچ وقت
جایگزین گوشی نکنیم.
سما غفاری
۱۴۰۱/۸/۲۷
خیلی عالی بود با داستان‌های کوتاه مارو با نحوه استفاده درست از فضای مجازی آشنا می‌کرد. جلد دوم هم دارد و اسمش سفر به اعماق کلیک‌ها هست. اون هم توی کتابراه رایگانه
ناشناس ناشناس
۱۴۰۰/۱۱/۷
بسیار بسیار عالی بود من از وقتی این کتاب رو خوندم کمتر از گوشی استفاده میکنم ممنون خانم شکوهی و ممنون از کتابراه که این کتاب رو واسمون گذاشتن❤
محمدرضا
۱۴۰۲/۶/۷
در این کتاب که داستانی چهل روزه دارد به خوبی نکاتی بیان شده است تا بتوانیم به طور بهتری از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنیم.
زینب گودرزی
۱۴۰۱/۴/۸
این کتاب باعث شد که دوباره خانواده ما به هم نزدیکتر شوند و استفاده کمتری از گوشی موبایل و فناوری.... داشته باشیم
یسنا عابدی
۱۴۰۱/۱/۷
این کتاب خیلی خوب من خیلی از این کتاب خوشم اومده حتما بخرید لذت ببرید حتی من این کتاب رو از کتابخانه خریده ام😍😍😍
مشاهده همه نظرات 65

راهنمای مطالعه کتاب روزنگار من در عصر فناوری

برای دریافت کتاب روزنگار من در عصر فناوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.