معرفی و دانلود کتاب روش‌های نوین ترک سیگار

عکس جلد کتاب روش‌های نوین ترک سیگار
قیمت:
۷۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب روش‌های نوین ترک سیگار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روش‌های نوین ترک سیگار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب روش‌های نوین ترک سیگار

دکتر لاول کلینمن و دکتر دبورا مسینا در کتاب روش‌های نوین ترک سیگار، به ارائه‌ی راهکارها و برنامه‌ی مشخصی برای افرادی که به سیگار اعتیاد دارند، پرداخته‌اند. شاید با اطلاع از اعداد و ارقامی که از آمار مصرف سالانه‌ی سیگار در سراسر جهان اعلام شده، سرگیجه بگیرید و بعد پاکت سیگارتان را به گوشه‌ای پرت کنید؛ بله، حقیقت این است که میلیون‌ها فرد سیگاری مثل شما در جهان وجود دارند و عده‌ی بسیار زیادی از آن‌ها حداقل یک‌بار برای ترک کردن دخانیات تلاش کرده‌اند. اما رمز موفقیت در ترک دائمی سیگار چیست؟ و بالاخره چگونه می‌توان برای همیشه از شرّ این دوست موذی و کثیف رها شد؟!

درباره‌ی کتاب روش‌های نوین ترک سیگار

چند سال است که به سیگار اعتیاد دارید؟ آیا اصلاً اولین نخ سیگاری را که کشیدید به خاطر می‌آورید؟ یا آنقدر از آن گذشته که حتی یادتان نمی‌آید کسی آن را به شما تعارف کرد یا خودتان به‌تنهایی سراغش رفتید. شاید هم شما از آن دسته افرادی هستید که به‌قول خیلی از افراد سیگاری، تفریحی سراغش می‌روند و معتادش نیستند. مطمئن هستید که به سیگار اعتیاد دارید؟ یا خیر. با خواندن کتاب روش‌های نوین ترک سیگار (Complete Idiot's Guide to Quitting Smoking) نوشته‌ی لاول کلینمن (Lowell Kleinman) و دبورا مسینا (Deborah Messina-Kleinman)، به تمامی این پرسش‌ها فکر خواهید کرد. حتی شاید مدت کوتاهی پس از اتمام مطالب کتاب، پاکت سیگارتان را با هر تعداد سیگاری که درونش مانده، بردارید و درون سطل زباله بیندازید. بله، درست است، این‌بار دیگر از پشت گوش انداختن و اصطلاح معروفِ «از شنبه...» خبری نیست؛ شما وارد عمل خواهید شد و این تلاش برای ترک، قطعاً جواب خواهد داد!

معرفی و دانلود کتاب روش‌های نوین ترک سیگار

حتماً تابه‌حال برای شما هم پیش آمده که پای صحبت افراد وابسته به سیگار نشسته باشید. با مرور صحبت‌ها و خاطرات اکثر این افراد به مشترک بودن یک نکته پی خواهید برد؛ تلاش‌های نافرجام برای ترک سیگار و بازگشت به سمت آن بعد از مدتی، بدون این‌که حتی دلیل مشخص و قانع‌کننده‌ای وجود داشته باشد. در واقع موضوعِ اعتیاد به سیگار، به خودی‌ِ خود، هیچ دلیل عقلانی و قانع‌کننده‌ای ندارد و فقط می‌توان به آن به‌چشم یک عادت بد و مضر نگاه کرد. تحقیقات و مطالعات پزشکی انجام‌شده ثابت کرده‌اند که سیگار نقش چندان مؤثری در ایجاد آرامش ندارد و این نیروی تلقین فرد است که پس از سیگار کشیدن به او حس خوب و گاه تسکین‌دهنده را منتقل می‌کند. که حتی همین حس هم بعد از مدتی که از اعتیاد فرد به سیگار می‌گذرد و میزان مصرفش بالا می‌رود، از بین خواهد رفت.

کتاب روش‌های نوین ترک سیگار، یک راهنمای کامل است؛ نویسندگان آن همه‌ی مدل‌های افراد سیگاری و هر سناریویی را در نظر گرفته‌اند، تا شما را برای ترک آن آماده کنند. و حتی اگر خودتان پیش از این تصمیمی برای ترک سیگار گرفته‌اید، مطمئن باشید که مطالعه‌ی مطالب لاول کلینمن و دبورا مسینا، در حکم کاتالیزوری در فرایند شما عمل خواهد کرد. بهتر است کتاب پیش رو را کم‌کم و آرام‌آرام مطالعه کرده و هر روز به آن مراجعه کنید؛ چراکه سیستم عملکردی آن به مداومت بستگی دارد و شبیه به یک شست‌وشوی مغزی نیست! بهتر است آن را به‌شکل یک رمان بخوانید، مطمئن باشید که لبخند بر لبانتان می‌آورد و از مطالعه‌اش لذت خواهید برد. علی‌رغم جامع و کامل بودن مطالب کتاب، کاربردی بودن آن کاملاً بستگی به این موضوع دارد که بدانید و مطمئن باشید می‌خواهید سیگار را ترک کنید. این حقیقت که به‌نظر می‌رسد کتاب توسط دو فرد سیگاری نوشته شده، باعث خواهد شد که حس کنید درک می‌شوید و راه‌حلی برای چالش‌ها و مشکلاتتان وجود دارد!

کتاب روش‌های نوین ترک سیگار در پنج فصل و بیست‌وهفت بخش به رشته‌ی تحریر درآمده و شامل تمامی اطلاعاتی است که امکان دارد یک فرد سیگاری به دانستن و شنیدن آن‌ها نیاز داشته باشد. عناوینی که دبورا مسینا و لاول کلینمن برای فصول این کتاب راهنما در نظر گرفته‌اند از این قرارند: تصفیه‌ی هوا، سیگار کشیدن خارج از برنامه، زمان آن رسیده که به هدف بیندیشم، سیگارتان را دور بیندازید و مروری بر صنعت تنباکو.

انتشارات کتاب درمانی، کتاب روش‌های نوین ترک سیگار را با ترجمه‌ی دکتر اعظم اطاری و مریم اطاری منتشر و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

کتاب روش‌های نوین ترک سیگار برای چه کسانی مناسب است؟

اگر مدت‌هاست که به فکر ترک سیگار هستید و برای عمل به این امر نه‌چندان ساده، احتیاج به انگیزه دارید، کتاب پیش رو بهترین انتخاب برای شماست.

در بخشی از کتاب روش‌های نوین ترک سیگار می‌خوانیم

تصفیه‌ی هوا

برای عده‌ای از شما شاید این تلاش، اولین اقدام برای ترک سیگار باشد اما برای اکثر شما، احتمالاً چهارمین یا پنجمین بار ترک است. مهم نیست در هر حال این کتاب راهنمایی برای شماست.

در بخش اول سعی داریم توضیح دهیم چرا ترک کاری دشوار است و این‌که چرا مردم اکثراً نمی‌توانند در اولین مرحله‌ی ترک از شرّ سیگار رها شوند. ما همچنین جنبه‌های خوب و بد سیگار کشیدن را مرور کرده و اهداف شخصی شما برای سیگار کشیدن را مشخص می‌کنیم و توضیح می‌دهیم چه‌طور سیگار در کنترل احساسات ناگوار و ناراحت‌کننده دخالت می‌کند.

این بخش همچنین مروری بر ماده‌ی مخدر تنباکو و این‌که چگونه عادات شکل می‌گیرند دارد. شما همچنین از تأثیر نیکوتین بر مغز آگاه خواهید شد و می‌فهمید که چرا ترک سیگار منجر به عود می‌شود. در پایان بخش در مورد تنباکوهای بدون دود و پیپ صحبت می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب

سخنی با خوانندگان
پیش‌گفتار
فصل اول: تصفیه‌ی هوا
بخش اول: به ترک سیگار فکر کنید
بخش دوم: چرا سیگار می‌کشید؟ خوب، بد، زشت
بخش سوم: آیا شما معتاد هستید؟
بخش چهارم: گذشته‌ی خود را پنهان نکنید
بخش پنجم: جویدن و تف کردن
بخش ششم: سیگار برگ و پیپ
فصل دوم: سیگار کشیدن خارج از برنامه
بخش هفتم: برچسب‌های نیکوتین
بخش هشتم: فرآورده‌های مفید برای ترک
بخش نهم: روش‌های سنتی ترک سیگار
بخش دهم: سیگار متولد شد
بخش یازدهم: گروه (کیو) گروهی که تمایل به ترک دارند
بخش دوازدهم: طرح اصلی: تصمیم شما برای ترک
فصل سوم: زمان آن رسیده که به هدف بیندیشم!
بخش سیزدهم: هفت روز لحظات آخر برای ترک
بخش چهاردهم: آماده، در جای خود، حرکت! زمان پرتاب!
بخش پانزدهم: 24 ساعت
بخش شانزدهم: 48 ساعت موفقیت و طرحی برای آخر هفته
بخش هفدهم: تبریک، یک هفته بدون سیگار!
فصل چهارم: سیگارتان را دور بیندازید
بخش هجدهم: آیا شما افسرده یا نگرانید؟
بخش نوزدهم: افزایش وزن یا کاهش وزن سؤال این است
بخش بیستم: ورزش کنید
بخش بیست‌ویکم: کنترل بر استرس
بخش بیست‌ودوم: بیایید نظری به گروه‌های چت بیاندازیم
فصل پنجم: مروری بر صنعت تنباکو
بخش بیست‌وسوم: سیگار کشیدن و آینه‌ها
بخش بیست‌وچهارم: چشمانتان را بر کودکانتان باز کنید
بخش بیست‌وپنجم: لغزش و عود
بخش بیست‌وششم: راهت را ادامه بده، هدف: سلامت بیشتر
بخش بیست‌وهفتم: انعامی برای پیروزی در مواقع ترک

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب روش‌های نوین ترک سیگار
نویسنده،
مترجماعظم اطاری، مریم اطاری
ناشر چاپیانتشارات کتاب درمانی
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات295
زبانفارسی
شابک978-964-7108-76-8
موضوع کتابکتاب‌های سلامتی و بهداشت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب روش‌های نوین ترک سیگار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب روش‌های نوین ترک سیگار

برای دریافت کتاب روش‌های نوین ترک سیگار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.