معرفی و دانلود کتاب زباله را دریابید

برای دانلود قانونی کتاب زباله را دریابید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زباله را دریابید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زباله را دریابید

هر روز هزاران کیلوگرم زباله در جهان تولید می‌شود و اگر شیوه‌ی مدیریت این پسماندها را ندانیم، جان خودمان و بسیاری از موجودات زنده به خطر می‌افتد. در کتاب زباله را دریابید، نوشته‌ی آنیتا گانری، روش‌های صحیح دور ریختن زباله و بازیافت آن به کودکان و نوجوانان آموزش داده می‌شود تا بتوانند به‌عنوان یک شهروند آگاه به بهبود وضعیت محیط زیست خود کمک کنند.

درباره‌ی کتاب زباله را دریابید

کره‌ی زمین خانه‌ی ما و تمام موجودات زنده است و با امکانات حیات‌بخشی چون اکسیژن، آب و مواد غذایی، به ما انرژی، امکان زندگی و تکامل بخشیده. بااین‌حال ما انسان‌ها با دستکاری طبیعت و بی‌توجهی نسبت به پیامدهای تخریب آن، حیات خود و دیگران را در معرض تهدید قرار می‌دهیم. تولید زباله و رها کردن آن در طبیعت یکی از این رفتارهای ناسالم است.

آنیتا گانری (Anita Ganeri) در کتاب زباله را دریابید (Garbage) به شما می‌آموزد زباله‌ها به چه دردی می‌خورند، کجا می‌روند، چطور می‌توان از آن‌ها کود ساخت و بسیاری از آموزه‌های جذاب دیگر که با خواندن بخش‌های مختلف کتاب به آن پی خواهید برد.

این کتاب را بخوانید و اگر می‌خواهید به بهبود وضعیت زندگی خود و آیندگانتان کمک کنید، آن را به کسانی که دوستشان دارید، هدیه دهید. کتاب زباله را دریابید حاصل ترجمه‌ی جمعی مهدی زارعی، عبدالله کاویانی راد و یگانه افشاری زاد است که انتشارات مرجع علم آن را منتشر کرده.

کتاب زباله را دریابید مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب به کودکان ونوجوانانی که می خواهند به حفظ سلامت خود و محیط پیرامونشان کمک کنند و اطلاعات خوبی درباره‌ی شیوه‌های مدیریت پسماند به دست بیاورند، توصیه می‌شود.

با آنیتا گانری بیشتر آشنا شویم

آنیتا گانری نویسنده‌ای باتجربه در حوزه‌ی کتاب‌های علمی کودکان است که تاکنون بیش از 300 عنوان کتاب منتشر کرده و کتاب «جغرافیای ترسناک جهان» یکی از پرفروش‌ترین آثار اوست. او در کلکته‌ی هندوستان به دنیا آمده و به‌همراه خانواده اش از کودکی به انگلیس مهاجرت کرده. گانری از دانشگاه کمبریج در رشته‌ی مطالعات فرانسه، آلمان و هند فارغ‌التحصیل شده و در زمینه‌ی نشر کتاب و سردبیری نشریات نیز فعالیت داشته است.

در بخشی از کتاب زباله را دریابید می‌خوانیم

سلامت انسان: ساحل پوشیده از زباله‌های فاسد برای انسان‌ها و حیوانات خطرناک است. در مکان‌هایی که مردم از راه گردشگری امرار معاش می‌کنند این منظره می‌تواند مانع از بازدید گردشگران شود.

زیستگاه‌های در خطر: زیستگاه‌های شکننده مانند صخره‌های مرجانی به دلیل زباله‌های پلاستیکی و نشت نفت در حال نابودی هستند۔ مرجان‌ها برای رشد به آب تمیز نیاز دارند. در آب کثیف آن‌ها به بیماری‌های بیشتری مبتلا می‌شوند۔

زباله‌دان اقیانوسی: یک قایق عظیم زباله در اقیانوس آرام شمالی قرار دارد۔ این مکان به لکه زباله بزرگ اقیانوس آرام معروف بوده و از حدود ‌7 میلیارد قطعه پلاستیکی تشکیل شده است۔

فهرست مطالب کتاب

زباله چیست؟
چه چیزی در زباله‌دان پنهان است؟
زباله یا گنج؟
زباله از کجا می‌آید؟
زباله خانگی
مراحل تولید پسماند غذا
ضایعات الکترونیکی
زباله کجا می‌رود؟
فاضلاب
مدفوع کجا می‌رود؟
زباله‌های خطرناک
زباله‌های فضایی
چه بپوشیم؟
معضل پلاستیک
دریاها را نجات دهید!
زباله‌دان بزرگ
استفاده از منابع زمین
مشکل آلودگی
گروه گازهای گلخانه‌ای
انرژی تجدیدپذیر
آیا من واقعاً به این‌ها نیاز دارم؟
هنری با زباله
آشپزخانه بدون زباله
ساخت کود از زباله
خانه‌های کم‌مصرف
بدون زباله
با یک کارشناس آشنا شوید
ظاهر و باطن
مدیریت پسماند در طول زمان
دفن یا استفاده مجدد؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زباله را دریابید
نویسنده
مترجممهدی زارعی، عبدالله کاویانی راد، یگانه افشاری زاد
ناشر چاپیانتشارات مرجع علم
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات67
زبانفارسی
شابک978-622-7766-19-6
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی نوجوان، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زباله را دریابید

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب زباله را دریابید

برای دریافت کتاب زباله را دریابید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.