معرفی و دانلود کتاب زندگی مال تو، تو زندگی کن

عکس جلد کتاب زندگی مال تو، تو زندگی کن
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زندگی مال تو، تو زندگی کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زندگی مال تو، تو زندگی کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زندگی مال تو، تو زندگی کن

کتاب زندگی مال تو، تو زندگی کن نوشته‌ی ندا سعادتی نسب، در قالب رمانی جذاب و پرکشش، پستی و بلندی‌ها، لحظات عاشقانه، لبخندها و اشک‌هایی را شرح می‌دهد که همه‌ی انسان‌ها در طول زندگی آن‌ها را تجربه کرده‌اند اما با ایمان و باور به مسیر خود ادامه داده‌اند.

درباره‌ی کتاب زندگی مال تو، تو زندگی کن:

زندگی پر از پستی و بلندی‌هایی است که گاهی گذشتن از آن‌ها برایمان بسیار سخت است؛ گاهی پر از هیاهو و فریاد می‌شود و گاهی پر از سکوت، گاه روزهایش کم رنگ می‌شوند مانند یک چای بی‌رنگ و گاه پررنگ می‌شوند مثل یک قهوه تلخ و سیاه. اما در هر حال، زندگی چه بارنگ و چه بی‌رنگ می‌گذرد.

چه لبخندهایی که در این مسیر پر فراز و نشیب محو شدند و هیچگاه نشکفتند، چه اشک‌هایی که خشک شدند و هیچ وقت سرازیر نشدند و چه خاطره‌هایی که مثل آرزو باقی ماندند. لحظه‌هایی که تلخ گذشت و ثانیه‌هایی که اصلاً نگذشتند. اما باید ایمان و باور داشت که زندگی زیباست و ادامه دارد.

ندا سعادتی نسب در مقدمه کتاب می‌گوید:

من یک دخترم با دنیایی از آرزوها. من یک دخترم سرشار از حس ناب زندگی ولی با کوله‌باری از غم‌ها و حرف‌های خورده که برای روح نازک و حساس و جسم رنجورم، بسی سنگین بوده است.

و من فهمیدم تنها ایستادن، نشانه‌ی بی‌کس بودنم نیست، نشانه‌ی شکست خوردن و ضعف هم نیست. فهمیدم باید یه روزی، یه وقتی، در یه جایی به او می‌رسیدم و این را خوب فهمیدم که گاهی برای بدست آوردن، باید از دست داد. باید رها شد و باید بخشید و من اینک اینجا هستم، زنی در آستانه طلوع و می‌خواهم به زندگی سلام کنم و به حرف مادرم، زنی که او را می‌پرستیدمش، ایمان بیاورم که می‌گفت: زندگی مال توست، زندگی کن!

کتاب زندگی مال تو، تو زندگی کن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به خواندن رمان‌های عاشقانه و اجتماعی علاقه دارید، این کتاب برای شما مناسب خواهد بود.

در بخشی از کتاب زندگی مال تو، تو زندگی کن می‌خوانیم:

در اتاق تاریک و نم‌زده‌ای، دختری زانو بغل کرده، کنجی کز کرده و به قاب عکس روبرویش خیره شده. خانه در سکوت مرگباری فرو رفته. انگار دخترک هم مانند همه چیز این خانه به خواب رفته است یا شاید زنده نباشد ولی پس این صدای نفس کشیدن‌های کیست که اینطور به سختی بالا می‌آید و به زحمت پایین می‌رود. گویی حوصله‌ی نفس کشیدن هم ندارد. انگار خودش جزئی از یک قاب عکس شکسته است. سراپا مشکی است. بنظر می‌رسد این دختر و این خانه به ابدیت پیوسته‌اند. دختری با موهای پریشان که گاهی باد لطفی می‌کند و از بین پنجره‌های نیمه‌باز آن‌ها را تکان می‌دهد و روی شانه‌هایش می‌رقصاند. یاسمین! انگار ملودی این اسم در فضا می‌پیچد. شاید باد این آهنگ را اشتباهی به این سو آورده ولی این آهنگ هر چه هست باعث می‌شود چشمان دخترک برقی بزند و سرش را به اطراف بگرداند.

انگار کسی او را صدا کرده، او هم با نگاه بدنبال کسی می‌گردد ولی چشمان مشتاقش بی‌جواب می‌مانند و دوباره انگار چیزی را بخاطر آورده، آه می‌کشد و به سوی قاب عکس برمی‌گردد. قاب عکسی که در آن تصویر چهار نفر به چشم می‌خورد یک مرد خوش قیافه و جذاب با قدی بلند و اندامی موزون و غروری خاص و چشمانی گیرا در کنار زنی لاغر اندام و زیبا با چهره‌ای مهربان و معصوم که دختر بچه‌ای را در آغوش دارد. جلوی آن‌ها دخترکی با موهای بافته شده در دو طرف که با روبان‌های قرمز بسته شده‌اند، ایستاده. دامن چین‌دار آبی با یک بلوز یقه اسکی سفید او را ملوس نشان می‌دهد. صورت دخترک ترکیبی از مرد و زن است ولی بیشتر به مرد شباهت دارد.

چشمان گیرا و درشت با ابروان کشیده مرد همراه با پوست سفید و شفاف و لبان کوچک زن را به ارث برده که از او دختری رؤیایی ساخته. چقدر دخترک در این عکس، خوشحال و خندان است انگار هیچ غمی نمی‌تواند لبان او را از لبخند باز دارد. قطره اشکی روی گونه‌های برجسته دختر می‌نشیند و دوباره آه می‌کشد. این قاب عکس، خاطره روزگاری خوش است که الان دیگر فقط فکر کردن به آن روزها مانده و بس. با خود زمزمه می‌کند چرا؟ چرا عمر آن روزها کوتاه بود چرا او هم مانند مادر و تنها خواهرش نرفت تا شاهد این روزهای غمناک نباشد. چه سکوت مرگباری در خانه موج می‌زند. بیاد می‌آورد که آن روزها در آرزوی چنین سکوت و آرامشی بود. آن روزهایی که خانه‌ی آن‌ها، پر از هیاهو و سروصدا بود...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زندگی مال تو، تو زندگی کن
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اهورا قلم
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات645
زبانفارسی
شابک978-600-426-052-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زندگی مال تو، تو زندگی کن

زهرا مالکی
۱۴۰۲/۹/۴
داستان جذاب و زیبایی بود ولی از نطر من ایرادهایی هم داشت
نویسنده محترم در قسمتی که می‌خواست از بی فرهنگی خانواده احمد بگه از کلمه دهاتی استفاده کرده بود چه بسا کسانی هستند که در روستا زندگی می‌کنند و بسیار انسانهای خوب باشعور و خداترسی هستند واین لفظ اصلا درست نبود
دیگر اینکه در رفتار خانواده و و
احمد همینطور راحله بسیار اغراق شده بود مطلب دیگه اینکه از آدمی مثل دکتر پارسا بعید بود که اونجور وارد ویلا شود و اون حرکات ناشایست از او سر بزند
ولی از نظرنوشتاری داستان خوب بود
ا
۱۴۰۳/۱/۹
کتاب قشنگی بود بیشترش تلخ بود و من پا به پای کتاب اشک ریختم داستان خیلی کلیشه‌ای نبود و خلاقیت داشت فقط من قبلا هم برای این کتاب نظر ثبت کردم چرا نمایش داده نشد ممنون از کتاب راه عزیز
شادی ن
۱۴۰۰/۱۱/۷
کتاب خوبی بود
شخصیتها به خوبی پردازش شده بود
داستان تا اواسط کتاب سیر جذابی داشت
فقط آخرای کتاب زیادی کش پیدا کرد
اغراق زیادی در رمانتیسم داشت که از آقایون ایرانی بعیده
ولی در کل لذتبخش بود
سارا قائم مقامی
۱۴۰۳/۱/۲۹
مثل بقیه کتاب هاشون عالی بود فقط ماجراهاى با امین یکم طولانی شده بود ولی در مجموع کتاب قشنگی بود داستان قشنگی داشت و بسیار ملموس بود براى خواننده ممنونم.
روز زیبا
۱۴۰۲/۷/۶
خیلی کتاب خوبی بود. مرسی از قلم زیبای نویسنده. امیدوارم که رمان‌های جذاب دیگشونم حتما بخونم. پیشنهاد میکنم این کتاب خاص و زیبا را از دست ندید.
Zahra Seif
۱۴۰۲/۶/۱۱
بسیار کتاب خوب و آموزنده‌ای بود... من که لذت بردم حتما بخونید ممنون از شما و نویسنده‌ی محترم
نرجس مشکانی
۱۴۰۱/۵/۱۹
کتاب نسبتا خوبی بود داستان اوایلش خیلی غمگین بود ولی دلنشین و جذاب
وحید یوسفیان
۱۴۰۱/۴/۲۶
خیلی خوب بود فقط یه جایی از داستان خیلی کش دار شد ولی در کل عالی بود
لاله مهدی پور
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
کتاب خوبیه و قصه خوبی دارد. وقتی شروع می‌کنی دیگه تا تهش رو می‌خونی
آری
۱۴۰۰/۴/۲۴
کتاب اوائلش خیلی غم انگیز بود ولی جذاب و قشنگ بود
Haniyeh Siavash
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
یکم میشد کوتاهتربشه. یاسمنم که خیلی گیج بود. درکل خوب بود
میترا آرانی
۱۴۰۲/۱/۱۲
خیلی طولانی و کشدار بود
روهم رفته خوب بود
شادی صفری
۱۴۰۱/۳/۱۰
کتاب بسیار خوبی بود آدم را وادار به خواندن می‌کرد
سیما خمسه
۱۴۰۱/۲/۲۳
کتاب بسیار زیبا و خوبی بود. ممنون از نویسنده محترم
delsa mh92
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
خیلی کتاب کسل کننده ایه
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب زندگی مال تو، تو زندگی کن

برای دریافت کتاب زندگی مال تو، تو زندگی کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.