معرفی و دانلود کتاب زنگارهای واپسین عشق - جلد دوم

عکس جلد کتاب زنگارهای واپسین عشق - جلد دوم
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زنگارهای واپسین عشق - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زنگارهای واپسین عشق - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زنگارهای واپسین عشق - جلد دوم

عاشقانه‌ای جذاب با پایانی پیشبینی‌ناپذیر؛ انسیه آزادی در کتاب زنگارهای واپسین عشق - جلد دوم، ادامه‌ی ماجراهای عاشقانه‌ای را روایت کرده که شخصیت سایه، پس از جدایی از همسر خویش، پشت سر می‌گذارد.

درباره کتاب زنگارهای واپسین عشق - جلد دوم

انسیه آزادی (متولد سال 1367) یکی از نویسندگان جوان و خوش‌آتیه‌ی ادبیات امروز ایران است. سبک نگارش او ساده و بی‌تکلف، و نگاهش به زندگی شیرین و دلنشین است. نخستین کتاب به‌انتشاررسیده از انسیه آزادی رمانی‌ست با عنوان زنگارهای واپسین عشق. در اثر پیش رو مخاطب مجلد دوم این رمان (فصل 32 تا فصل 68) خواهید بود.

در کتاب زنگارهای واپسین عشق سرگذشت زنی به نام سایه روایت شده است. در مجلد اول ماجرای طلاق او از همسرش را خواندیم؛ سپس روند اشتغالش به کاری جدید را پی گرفتیم، و در آخر، ماجراهای عاشقانه‌ای را دنبال کردیم که در طی زمان برایش رخ دادند. در کتاب زنگارهای واپسین عشق (جلد دوم) ادامه‌ی این ماجراهای پرافت‌وخیزِ عاشقانه نقل شده است؛ ماجراهایی با آغازی شگرف و پایانی تکان‌دهنده.

داستانِ زنگارهای واپسین عشق، در یک کلام، داستان زندگی مردمانی معمولی است. زنان و مردانی همچون خود ما، با زیبایی‌ها و زشتی‌هایی چند. خواندن این داستان، چنان‌که به دقت صورت گیرد، به مذاق هر مخاطبی، با هر سلیقه و گرایش ادبی، خوش خواهد آمد.

کتاب زنگارهای واپسین عشق در سال 1400، به همت نشر یمام به انتشار رسیده است.

کتاب زنگارهای واپسین عشق - جلد دوم مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به داستان‌ها و رمان‌های عاشقانه و دنبال‌کنندگان ادبیات امروز ایران، مخاطبین اصلی انسیه آزادی در کتاب زنگارهای واپسین عشق به شمار می‌روند.

در بخشی از کتاب زنگارهای واپسین عشق - جلد دوم می‌خوانیم

در لحن شیدا صبوری و مهربانی موج می‌زد. دفتر خاطراتم را برداشت و به آن خیره شد. شیدا از تمام اتفاقاتی که در دفترم نوشته‌ بودم، خبر داشت. چیزی برای پنهان کردن از او نداشتم. به صفحه‌ی اول خیره شده بود و کاملاً مشخص بود هیچ جمله‌ای را دنبال نمی‌کند. با لحن آرامی گفت: «سایه! روزی که با من تماس گرفتی و گفتی می‌خوام جدا بشم ازت نپرسیدم چرا، چون مطمئن بودم به راحتی این رو به زبون نمیاری، چون مطمئن بودم حتماً به تصمیمی که گرفتی فکر کردی. مطمئن بودم حواست به همه‌ی جوانبش هست، پس الان ازت می‌خوام ‌همون آدم قوی‌ باشی که این تصمیم رو گرفته. نمی‌خوام این آدمی باشی که الان هستی. نمی‌خوام این افکار منفی و مسموم توی ذهنت باشه. تو از این به بعد هزار جور آهنگ می‌شنوی که قبلاُ ازشون خاطره داشتی، رستوران‌هایی می‌ری که قبلاُ با افشین رفته بودی یا تو خیابون‌هایی قدم می‌زنی که از اون‌ها خاطره داری، شاید بوی عطر، یک کلمه یا هزار تا موضوع دیگه تو رو به گذشته ببره. بچه نیستی لعنتی چرا دست و پا خودت و بقیه رو می‌بندی؟ سایه اون اتفاقات، اون زمان روال عادی زندگی تو بوده. چرا اصرار داری تو ذهنت نگه‌شون داری؟ لطفاً دور بریزشون.»

کمی مکث کرد و ادامه داد: «باور کن نشستن من و تو الان کنار هم، چای خوردنمون، پخش شدن این موزیک، اتفاقات عادیه. چرا سختش می‌کنی؟ گیریم که الان این آهنگ رو از توی فلش پاک کنم، اگه فردا یه جا دیگه شنیدی چی؟ با اصل موضوع کنار بیا سایه. الان بیشتر از هر زمانی فرصت داری و وقتشه که زندگی جدید رو شروع کنی. فراموش نکن بعد از هر سختی، هر شکست، یه موفقیت و خوشبختی وجود داره. تو اون سایه‌ای که من می‌شناختم نیستی! حتی اون کسی که خودت هم می‌شناختی نیستی، فقط ازت می‌خوام خودت باشی ‌همون‌طور که خودتم می‌دونی کی هستی. چی می‌خوای و به کجا قراره برسی، نذار مهم‌ترین تصمیم زندگی‌ت تبدیل به بزرگ‌ترین مانع زندگی‌ت بشه، وقتشه که تمومش کنی!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زنگارهای واپسین عشق - جلد دوم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات یمام
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات574
زبانفارسی
شابک978-622-7773-02-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زنگارهای واپسین عشق - جلد دوم

فرشته امینی
۱۴۰۳/۲/۲
عالی بود ولی خیلی و بی نهایت از تجملات حرف زده بودن
آری
۱۴۰۱/۹/۲
خیلی قشنگ و با احساس عشق رو توصیف کرده
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب زنگارهای واپسین عشق - جلد دوم

برای دریافت کتاب زنگارهای واپسین عشق - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.