معرفی و دانلود کتاب زیست‌شناسی پایه دهم

عکس جلد کتاب زیست‌شناسی پایه دهم
قیمت:
13500 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زیست‌شناسی پایه دهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زیست‌شناسی پایه دهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زیست‌شناسی پایه دهم

کتاب زیست‌شناسی پایه دهم به تالیف مجید علی نوری و مریم طهرانیان از مجموعه کتاب‌های نوک مگسک، تمامی مطالب کتاب درسی زیست را در قالب 10 آزمون تستی و 10 آزمون تشریحی تحت پوشش قرار می‌دهد.

مهم‌ترین چالشی که تمام بچه‌های تجربی با آن مواجه هستند این است که چگونه این درس را بخوانند تا بتوانند بهترین نتیجه را بگیرند. زیست‌شناسی از دو بخش کلی مفاهیم و حفظیات تشکیل شده. کسی که به این درس عاشقانه علاقه‌مند باشد به یادگیری مفاهیم و اصطلاعات جدید عشق می‌ورزد و لذت می‌برد. اما اگر شما هنوز نتوانسته‌اید با زیست‌‌شناسی ازتباط برقرار کنید و یا با وجود علاقه، هنور هم موفق به کسب نمرات و درصدهای خوب نمی‌شوید روش این کتاب را امتحان کنید تا بعد از مدت کوتاهی متوجه معجرۀ یادگیری زیست‌شناسی شوید.

از روی کتاب درسی، جزوه یا کتاب کمک آمورشی یا هر چیز دیگری که مطالعه می‌کنید، حتما باید پک دفتر چرک‌نویس کنار دست‌تان باشد به جهت اینکه نوشتن تنها راهیست که علم شما را مهار می‌کند و باعث انتقال اطلاعات از حافظه کوتاه مدت به حافظه بلند مدت شما می‌شود. البته این به معنای رونویسی نیست بلکه باید خودتان مطالب را طبقه‌بندی کنید و بر روی کاغذ بیاورید.

باید به گونه‌ای آن را فرا گیرید که نه فقط تا امتحانات مدرسه و کنکور، بلکه تا وقتی که درگیر این علم هستید، با جزئیات آن را به خاطر بیاورید.

این کتاب برای آمادگی امتحانات دی، خرداد و کنکور سراسری بسیار مفید است. شما می‌توانید پس از مطالعه‌ی کامل محدوده‌ی مشخص شده‌ در هر آزمون با توجه به زمان پیشنهاد شده، شرایط یک امتحان را برای خودتان شبیه‌سازی کنید، سپس با مراجعه به پاسخ‌های تشریحی که بسیاری از آن‌ها به کتاب درسی ارجاع داده شده اشکالات خود را یافته و مورد بررسی و تحلیل دقیق قرار دهید.

مجموعۀ نوک مگسک یا 20 آزمون مرحله‌ای و جامع، تمام مباحث کتاب درسی شما را پوشش می‌دهد. نوک مگسک مختصر و مقوی است و می‌تواند از اولین گام تا بهترین نتیجه همراه شما باشد.

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
سخن مولفان
آزمون‌های تشریحی
آزمون‌های چند گزینه‌ای
پاسخ آزمون‌های تشریحی
پاسخ آزمون‌های چند گزینه‌ای

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زیست‌شناسی پایه دهم
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات گچ
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات167
زبانفارسی
شابک978-600-98131-1-7
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک
13500 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زیست‌شناسی پایه دهم

maham hasanpour
۱۴۰۱/۳/۲۲
نمونه سوالات خوبی دارد و برای تشریحی خوب است
Amin Atas
۱۳۹۹/۱/۲۷
نمی دونم چون نخوندمش
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب زیست‌شناسی پایه دهم

برای دریافت کتاب زیست‌شناسی پایه دهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.