معرفی و دانلود کتاب المپیادهای شیمی هند: آزمون‌های کشوری

عکس جلد کتاب المپیادهای شیمی هند: آزمون‌های کشوری
قیمت:
۱۰۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب المپیادهای شیمی هند: آزمون‌های کشوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب المپیادهای شیمی هند: آزمون‌های کشوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب المپیادهای شیمی هند: آزمون‌های کشوری

اگر می‌خواهید در درس شیمی به پیشرفتی قابل توجه برسید و در المپیاد این درس موفق شوید، کتاب المپیادهای شیمی هند: آزمون‌های کشوری می‌تواند در این زمینه کمکتان کند. در این اثر مرجعی کامل از سوالات استاندارد 14 المیپاد کشور هند برای شما گردآوری شده تا در این آزمون سرنوشت‌ساز با قدرت عمل کنید. گروه مولفان کتاب حاضر برای شما پاسخ کامل و تشریحی همه‌ی سوالات را آماده کرده‌اند.

درباره‌ی کتاب المپیادهای شیمی هند: آزمون‌های کشوری

در سال‌های گذشته منابع المپیاد شیمی محدود به چند کتاب می‌شد که به دلیل دشواری چندان برای دانش‌آموزان قابل استفاده نبود. ضمن اینکه در این کتاب‌ها سوالات اغلب بدون پاسخ‌نامه ارائه می‌شدند و این رویکرد در عمل از نظر آموزشی چندان به رشد تحصیلی افراد کمکی نمی‌کرد.

به همین منظور، مجموعه‌ی آیریسک برای راحتی کار دانش‌آموزان المپیادی اقدام به چاپ سوالات استاندارد جهانی کرده که از این میان می‌توان به سوالات المپیاد کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، بلاروس و... اشاره کرد.

کتاب المپیادهای شیمی هند: آزمون‌های کشوری یکی از این منابع کمک‌آموزشی است که با ترجمه‌ی سوالات المپیاد هند در سال‌های 2008 تا 2021 و تدوین پاسخ‌نامه‌ی آن‌ها، گامی مهم در ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان المپیادی برداشته است. به این ترتیب حس سردرگمی و نیاز آموزشی دانش‌آموزانی که پیش از این برای یافتن نمونه‌سوالات المپیادهای خارجی دچار سردرگمی شده بودند، با تدوین این کتاب و آثار مشابه آن برطرف می‌گردد. پس اگر دوست دارید به صورت کاملاً هدفمند و با قدرت خودتان را برای المپیاد شیمی آماده کنید، این کتاب منبعی ارزشمند و قابل اعتماد است که با همکاری پوریا اطمینان، مهدی قربانی، پوریا ملکی، رضا کریمی و به سرپرستی مرتضی خلینا تدوین شده است.

کتاب المپیادهای شیمی هند: آزمون‌های کشوری از سوی نشر گچ منتشر شده و در دسترس دانش‌آموزان المپیادی و سایر علاقه‌مندان به رشته‌ی شیمی قرار گرفته است.

کتاب المپیادهای شیمی هند: آزمون‌های کشوری مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب به آن دسته از دانش‌آموزانی که می‌خواهند به شکل برنامه‌ریزی‌شده و با آمادگی کامل در المپیاد شیمی شرکت کنند، توصیه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

آزمون سال 2008
آزمون سال 2009
آزمون سال 2010
آزمون سال 2011
آزمون سال 2012
آزمون سال 2013
آزمون سال 2014
آزمون سال 2015
آزمون سال 2016
آزمون سال 2017
آزمون سال 2018
آزمون سال 2019
آزمون سال 2020
آزمون سال 2021

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب المپیادهای شیمی هند: آزمون‌های کشوری
نویسنده، ، ،
ناشر چاپیانتشارات گچ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات321
زبانفارسی
شابک978-622-7406-25-2
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب المپیادهای شیمی هند: آزمون‌های کشوری

برای دریافت کتاب المپیادهای شیمی هند: آزمون‌های کشوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.