معرفی و دانلود کتاب ساخت ویدیوهای تجاری و بازاریابی با نرم افزار VideoScribe

برای دانلود قانونی کتاب ساخت ویدیوهای تجاری و بازاریابی با نرم افزار VideoScribe و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ساخت ویدیوهای تجاری و بازاریابی با نرم افزار VideoScribe و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ساخت ویدیوهای تجاری و بازاریابی با نرم افزار VideoScribe

کتاب ساخت ویدیوهای تجاری و بازاریابی با نرم افزار VideoScribe نوشته‌ی معصومه وداد تقوی و شبنم وداد تقوی یک کتاب آموزشی برای این نرم‌افزار مخصوص ساخت ویدئوهای کارتونی و متحرک است. در این کتاب نحوه‌ی کامل کار با ویدئو اسکرایب آموزش داده می‌شود و با خواندن آن، بدون نیاز به دانش حرفه‌ای، می‌توانید برای حوزه‌ی فعالیت خود ویدئوهای متحرک مانند تیزرهای تبلیغاتی، انیمیشن و نمایه‌های تصویری را بسازید.

درباره‌ی کتاب ساخت ویدیوهای تجاری و بازاریابی با نرم افزار VideoScribe

نرم‌افزار ویدئو اسکرایب (Video Scribe) ابزاری پیشرو در عرصه‌ی ساخت تیزرهای تبلیغاتی و انیمیشن‌سازی است و به‌کمک دستورالعمل‌های آن می‌توان ویدیوهای بازاریابی و نمایه‌های تصویری دلخواه را با کیفیت بالا و در سریع‌ترین و ساده‌ترین شکل ممکن ساخت. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توان بدون نیاز به دانش حرفه‌ای، ویدئوهای متحرک در زمینه‌های مختلف تجاری، بازاریابی، آموزشی، تبلیغاتی و... تولید کرد. همچنین به کار بردن این نرم‌افزار کمک می‌کند که در همه‌ی ویدیوها جلوه‌های بصری، لوگو، متن، عکس، موسیقی و سایر مولتی‌مدیاها اجرا شوند. این ابزار که محصول شرکت Sparkol است، اولین بار در سال 2012 منتشر شد. از ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به خروجی با کیفیت FULL HD، پردازش سریع، برخوردار بودن از کتابخانه‌ای با هزاران عکس و صوت، قابلیت انتشار مستقیم به وب، کار با نرم‌افزار به صورت آفلاین، امکان ضبط کردن صدا و قرار دادن بر روی انیمیشن، پشتیبانی از زبان فارسی، خروجی تبلیغاتی، عدم وجود سایه یا خدشه، خروجی به‌صورت فلش ویدئو و تهیه‌ی تصاویر متوالی PNG و JPG اشاره کرد.

کتاب ساخت ویدئوهای تجاری و بازاریابی با نرم‌افزار VideoScribe نوشته‌ی معصومه وداد تقوی و شبنم وداد تقوی در ۷ فصل نوشته شده است. ابتدا نویسندگان شیوه‌ی نصب، کرک (Crack) و اجرای نرم‌افزار را توضیح داده‌اند و پس از توضیح درباره‌ی نرم‌افزار ویدئو اسکرایب، به سراغ بخش‌های عملی آن رفته‌اند. در فصل دوم کتاب با ایجاد اولین صفحه پروژه و ذخیره‌سازی آن آشنا می‌شویم، فصل سوم به تنظیمات دوربین و ایجاد یک بوم دیگر می‌پردازد و در فصل چهارم شیوه‌ی اضافه‌کردن صدا تشریح می‌شود. در دو فصل بعدی ویرایش تنظیمات دقیق خصوصیات اشیا و پروژه، انتشار پروژه به صورت ویدئو، یا ارسال به رسانه‌های اجتماعی آموزش داده می‌شود. فصل پایانی کتاب ویدیوهای تجاری و بازاریابی با نرم‌افزار Vide Scribe نوشته‌ی معصومه وداد تقوی و شبنم وداد تقوی به نکات کلی مانند طرز رسم نمودار و تغییرات آن، حذف یا تکثیر اشیا، کاربردهای راست‌کلیک، شیوه‌ی فارسی‌نویسی در این نرم‌افزار و تبدیل فایل‌های ویدئویی اختصاص دارد. این کتاب در سال 1398 و از سوی انتشارات دیباگران تهران منتشر شده است.

کتاب ساخت ویدیوهای تجاری و بازاریابی با نرم افزار VideoScribe برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمامی کسانی که به ساخت فیلم‌های کارتونی و متحرک با جلوه‌های بصری استاندارد و در زمینه‌های تجاری و بازاریابی علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.

با نویسندگان کتاب ساخت ویدیوهای تجاری و بازاریابی با نرم افزار VideoScribe بیشتر آشنا شویم

معصومه وداد تقوی و شبنم وداد تقوی در حوزه‌ی آموزش نرم‌افزار فعال هستند و تاکنون کتاب‌های زیادی در این زمینه نوشته‌اند. از بهترین کتاب‌های معصومه وداد تقوی می‌توان به «کتاب آموزش تحلیل استراتژیک شرکت، بازار و مشتریان» و از بهترین کتاب‌های شبنم وداد تقوی نیز می‌توان به کتاب «آموزش مقدماتی زبان برنامه نویسی اسمال بیسیک» اشاره کرد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
مقدمه مولف
فصل اول: آشنایی کلی با نرم افزار
فصل دوم: ایجاد اولین صفحه پروژه و ذخیره‌سازی آن
فصل سوم: تنظیمات دوربین و ایجاد یک بوم دیگر
فصل چهارم: اضافه نمودن صدا
فصل پنجم: ویرایش و تنظیمات دقیق خصوصیات اشیا و پروژه
فصل ششم: انتشار پروژه (به صورت ویدیو و یا ارسال به رسانه‌های اجتماعی)
فصل هفتم: نکات پایانی
منابع دریافت نرم افزارها و فایل‌های مورد نیاز برنامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ساخت ویدیوهای تجاری و بازاریابی با نرم افزار VideoScribe
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات95
زبانفارسی
شابک978-622-218-175-8
موضوع کتابکتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن
قیمت نسخه الکترونیک
95000 ت - 10.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ساخت ویدیوهای تجاری و بازاریابی با نرم افزار VideoScribe

برای دریافت کتاب ساخت ویدیوهای تجاری و بازاریابی با نرم افزار VideoScribe و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.