معرفی و دانلود کتاب تجارت الکترونیک: طراحی و مدیریت کسب و کار

عکس جلد کتاب تجارت الکترونیک: طراحی و مدیریت کسب و کار
قیمت:
۲۸۰۰۰ ۲۵,۲۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تجارت الکترونیک: طراحی و مدیریت کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تجارت الکترونیک: طراحی و مدیریت کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تجارت الکترونیک: طراحی و مدیریت کسب و کار

شبنم وداد تقوی و زهرا کرمی، نویسندگان کتاب تجارت الکترونیک: طراحی و مدیریت کسب و کار، به همه‌ی سؤالات شما در دنیای تجارت اینترنتی و راه‌اندازی دادوستد الکترونیک پاسخ خواهند داد. با درس‌های طلایی و نکته‌های راهبردی‌ای که مؤلفان این کتاب در اختیار شما قرار می‌دهند خواهید توانست صفر تا صد مراحل طراحی و پیشبرد کسب‌وکار خود در فضای آنلاین را نقشه‌کشی و هدایت کنید و به سود و بازدهی مالی بیشتری در تجارت خود برسید.

درباره‌‌ی کتاب تجارت الکترونیک: طراحی و مدیریت کسب کار

چه در حال برداشتن اولین‌ قدم‌های خود در دنیای بزرگ تجارت الکترونیک باشید، و چه در این حوزه‌ تجربیاتی رقم زده باشید، در هر دو صورت کتاب تجارت الکترونیک: طراحی و مدیریت کسب‌وکار به درد شما خواهد خورد! شبنم وداد تقوی و زهرا کرمی نویسندگان این کتاب کاربردی، الفبای جامعی از آنچه باید برای طراحی و هدایت کسب‌وکار خود در دنیای سرمایه‌گذاری الکترونیک بدانید، در دست شما قرار می‌دهند.

با افزایش چشم‌گیر خدمات الکترونیکی و تجارت در فضای آنلاین، دیگر جایی برای ادامه دادن صرف به شیوه‌های سنتی داد‌وستد باقی نمی‌ماند. هزینه‌های رفت‌وآمد، شلوغی راه‌ها و دوری کالا‌ها و خدمات مورد‌نیاز همگی گوشه‌ای از دلایلی هستند که مشتریان بالقوه را به سمت خرید از سایت‌ها و سر زدن به صفحه‌های فروش سوق می‌دهد. از طرف دیگر راحتی دسترسی، تنوع اقلام و توانایی انتخاب، دریافت خدمات در فضای آنلاین را برای مشتریان بیش از پیش مطلوب و مورد پسند کرده است. اما در میان بازار شلوغ تجارت الکترونیک، که روزانه به آن ده‌ها حساب تجاری تازه نیز افزوده می‌شود، شما چگونه کسب‌وکار خود را مدیریت می‌کنید؟

کتاب تجارت الکترونیک: طراحی و مدیریت کسب‌وکار، از ابتدای این مسیر دست شما را خواهد گرفت و تا روز بهره‌برداری از کسب‌وکار خود در فضای الکترونیک همراه شما خواهد بود. نویسندگان این اثر در آغاز با ارائه‌ی توضیحات جامع و گسترده‌ای از مفاهیم و دسته‌بندی‌های دنیای تجارت الکترونیک تمامی گره‌های ذهنی شما برای ورود به این حوزه برطرف خواهند کرد. سپس با بالا بردن اندوخته‌ها و اطلاعات اولیه، کم‌کم استراتژی‌های موجود در تجارت الکترونیک و نحوه‌ی طراحی یک کسب‌وکار در این فضا را به شما خواهند آموخت. کتاب تجارت الکترونیک همچنین شما را با چالش‌ها و موانع موفقیت در راه‌اندازی کسب‌وکار الکترونیک آشنا خواهند کرد و با شناسایی درست آسیب‌های راه دیگر جایی برای نگرانی از شکست برای شما باقی نخواهند گذاشت. اصول تعریف کسب‌وکار، تعریف محصول و همچنین تعریف بازار هدف از جمله درس‌های اساسی‌ای هستند که نویسندگان کتاب تجارت الکترونیک به شما یاد خواهند داد؛ نحوه‌ی مدیریت کسب‌وکار طراحی‌شده و رسیدگی به حساب‌وکتاب‌های مالی نیز از دیگر مباحثی‌ست که در این اثر نمی‌توان از آن گذشت. توسعه‌ی بازار محصولات، برند‌سازی، نحوه‌ی تحویل کالا‌ها به مشتریان و اصول قیمت‌گذاری تنها گوشه‌ای از دیگر موضوعات جذابی‌ست که کتاب تجارت الکترونیک به آن خواهد پرداخت.

در نهایت، شما می‌توانید کتاب تجارت الکترونیک را همچون کلاس درس جامع، همراه خود داشته باشید و در هر مرحله از طراحی و یا مدیریت کسب‌وکار اینترنتی خود که نیاز پیدا کردید سری به آن بزنید و پاسخ سوالات خود را در آن پیدا کنید. این اثر آموزنده و خواندنی با تلاش‌های انتشارات مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران به دست شما می‌رسد.

کتاب تجارت الکترونیک: طراحی و مدیریت کسب‌ و کار برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال آن هستید که کسب‌وکار خود را در فضای آنلاین راه‌اندازی کنید یا آن‌که دانسته‌ها و تجربیات حرفه‌ای خود را در این زمینه افزایش دهید، خواندن این کتاب را به عقب نیندازید!

در بخشی از کتاب تجارت الکترونیک: طراحی و مدیریت کسب و کار می‌خوانیم

شرکت‌ها به دلیل بالا بودن رقابت، از شما می‌خواهند تا به نظرات و بررسی‌های سایر مصرف‌کنندگان نگاهی بیندازید. بررسی‌های مثبت و منفی در هر وبسایتی وجود دارد و علاوه بر آنکه می‌توانید نقدها و نظرات مثبت مربوط به هر کالا را مشاهده کنید، همچنین از دلایل کسانی که آن محصول را دوست نداشته‌اند نیز آگاه می‌شوید.

یکی از مثال‌های رایج در کشورمان سایت خرید اینترنتی دیجی کالا بوده که علاوه بر ارائه محصولات و مشخصات کامل آن محصول، اقدام به نمایش نظرات بازدیدکنندگان نموده است که می‌تواند راهنمای بسیار خوبی برای انتخاب کالای مورد نظر توسط خریداران باشد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مفهوم تجارت الکترونیکی
فصل دوم: ایجاد طرح یک کسب‌وکار جدید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تجارت الکترونیک: طراحی و مدیریت کسب و کار
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات167
زبانفارسی
شابک978-600-124-959-4
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
۲۸۰۰۰ ۲۵,۲۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تجارت الکترونیک: طراحی و مدیریت کسب و کار

برای دریافت کتاب تجارت الکترونیک: طراحی و مدیریت کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.