معرفی و دانلود کتاب سال نوع مبارک

عکس جلد کتاب سال نوع مبارک
قیمت:
۳۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سال نوع مبارک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سال نوع مبارک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سال نوع مبارک

سال نوع چه نوع سالی می‌تواند باشد؟! کتاب سال نوع مبارک نوشته‌ی پیام ابراهیمی اثری مناسب کودکان خردسال و دبستانی‌ست که تصویرگری آن را روسر ماتاس نادال بر عهده داشته. چیزی به رسیدن سال نو نمانده و بچه‌ها در مدرسه آماده می‌شوند تا به استقبال سال جدید بروند. اما امسال قرار است سال نوع از راه برسد! با بچه‌های مدرسه‌ همراه شوید تا معلوم شود ماجرای سال نوع چیست.

درباره‌ی کتاب سال نوع مبارک

مهم‌ترین موضوع در مدرسه چیست؟ نمره‌ی خوب گرفتن؟ رضایت معلم یا ناظم مدرسه؟ شاید همه‌ی این‌ها درست باشند، اما هیچ‌چیز مثل دوستی نمی‌شود. دوست‌های خوب و وفادار همیشه و تحت هر شرایطی کنار هم هستند و از یکدیگر حمایت می‌کنند؛ در هر شرایطی!

پیام ابراهیمی نویسنده‌ی کتاب سال نوع مبارک، ماجرای بچه‌ها در یک مدرسه را روایت می‌کند که مشغول تزیین کلاس برای رسیدن سال نو هستند. معلم‌ها همیشه دوست دارند مدرسه در صلح و آرامش باشد و بچه‌ها با یکدیگر دوست باشند، اما طبیعی‌ست که اوضاع همواره بر وفق مراد نباشد و گاهی اختلافاتی پیش بیاید. این مشکلی‌ست که برای آرین و رایان اتفاق افتاد.

ماجرا از اینجا شروع شد: یک روز آرین می‌خواست بی‌اجازه‌ی رایان ماژیک او را بردارد تا نوشته‌ی روی دیوار را درست کند؛ زیرا یک نفر روی پلاکاردی برای تزیین کلاس نوشته بود: سال نوع مبارک! رایان اصلاً دوست نداشت کسی بدون اجازه به وسایلش دست بزند و اجازه نمی‌داد آرین ماژیک او را بردارد. آرین هم خیلی زود عصبانی شد و پاک فراموش کرد که رایان یک کلاس‌اولی کوچولو و حساس است که هنوز آشنایی چندانی با محیط مدرسه ندارد.

نویسنده در نگارش این کتاب مصور با تصویرگری روسر ماتاس نادال (Roser Matas Nadal)، سعی داشته مفاهیمی مانند دوستی، همدلی و کار گروهی در مدرسه را به کودکان منتقل کند. کتاب سال نوع مبارک، توسط نشر پرتقال به چاپ رسیده و نسخه‌ی الکترونیک آن از طریق کتابراه در اختیار کودکان علاقه‌مند به کتابخوانی قرار گرفته است.

کتاب سال نوع مبارک مناسب چه کسانی است؟

کتاب سال نوع مبارک مناسب رده‌ی سنی 3 تا 7 سال و بچه‌های دبستانی نوشته شده است.

با پیام ابراهیمی بیشتر آشنا شویم

پیام ابراهیمی نویسنده‌ی ایرانی متولد سال 1367 است. او تحصیلات خود را در رشته‌ی فیزیک هسته‌ای به پایان رساند و داستان‌نویسی را از سنین کودکی آغاز کرد. علاقه‌ی او به طنزنویسی باعث شد از سال 1385 به نگارش محتوای طنز روی بیاورد. اولین کتاب او تحت عنوان «فرودگاه لطفاً» در سال 1390 به چاپ رسید و در سال‌های آتی داستان‌هایی را برای کودکان و نوجوانان به رشته‌ی تحریر درآورد. او در کنار نویسندگی به کار ترجمه نیز مشغول است و از جمله آثار ترجمه‌شده توسط ابراهیمی می‌توان به مجموعه‌ی باغ وحش ویترینی و رولد دال اشاره کرد.

در بخشی از کتاب سال نوع مبارک می‌خوانیم

معلم‌ها، دلشان می‌خواهد مدرسه همیشه در صلح و آرامش باشد و بچه‌ها همیشه با هم دوست باشند. آن‌ها اصلاً دوست ندارند کسی آسیب ببیند یا چیزی خراب شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سال نوع مبارک
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462-354-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سال نوع مبارک

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سال نوع مبارک

برای دریافت کتاب سال نوع مبارک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.