معرفی و دانلود کتاب من مراقب حالم هستم!

عکس جلد کتاب من مراقب حالم هستم!
قیمت:
۱۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من مراقب حالم هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من مراقب حالم هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من مراقب حالم هستم!

کتاب من مراقب حالم هستم! نوشته‌ی لوری رایت، یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی «زمزمه‌های مثبت ذهنی» می‌باشد که به کودکان می‌آموزد چطور فکر و احساساتشان را به شیوه‌ای مثبت کنترل کنند. در مجلد حاضر، بچه‌ها یاد می‌گیرند چطور در هر موقعیت، از خود مراقبت کنند و باور داشته باشند که حالشان خوب خواهد شد.

درباره‌ی کتاب من مراقب حالم هستم!

آیا حال مکس خوب خواهد شد؟ قطعاً بله! البته زمانی که یاد بگیرد چطور زمزمه‌های ذهنی‌اش را به سمتی مثبت سوق بدهد. اگر شما هم مثل مکس حال خوبی ندارید، کتاب من مراقب حالم هستم! (I Will Be Okay) این مهارت را به شما آموزش می‌دهد. در این کتاب مکس می‌آموزد هر احساسی که دارد، اگر ناراحت و غمگین است، یا عصبانی و بی‌حوصله، حالش خوب خواهد شد. یاد می‌گیرد هیچ فرقی نمی‌کند اگر ترسیده است یا اضطراب دارد، چراکه در انتها حال خوبی پیدا خواهد کرد.

لوری رایت (Laurie Wright) از فرازونشیب احساسات به‌خوبی آگاه است و بچه ها را هم می‌شناسد. یکی از چیزهایی که انسان‌ها از همان بچگی با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، ترس از پاسخ به این سؤال است که آیا هرگز حالشان بهتر خواهد شد؟ زمانی که یک کودک در موقعیت سختی قرار گرفته است، از دیدگاه او دنیا به پایان رسیده و اوضاع تا ابد به همین شکل باقی می‌ماند. با مطالعه کتاب من مراقب حالم هستم! این نگرانی به‌طور کامل از بین می‌رود.

معرفی و دانلود کتاب من مراقب حالم هستم!

احساساتی که بچه‌ها به‌طور روزمره تجربه می‌کنند، تنها ماندن در خانه، دعوا با دوستانشان، ترس از تاریکی و حتی چیزهایی به‌سادگیِ ناراحتیِ از رفتن به مدرسه برای آن‌ها مشکلاتی است که احتمالاً احساس می‌کنند هرگز حل نخواهد شد. و تا زمانی که کودکان به باوری درونی و زمزمه‌ی مثبت ذهنی دست پیدا نکنند، چیزی تغییر نخواهد کرد.

کتاب من مراقب حالم هستم! برای کودکان و همچنین والدین و معلم‌های آن‌ها، راهنمای مناسبی است که به‌خوبی روش‌های مراقبت از خود، حال درونی و کنترل احساسات بد را آموزش می‌دهد. این مسئله، راهی هموار برای تربیت فرزندانی مثبت‌اندیش با اعتماد‌به‌نفس بالا می‌سازد که مهم‌ترین شاخصه در سلامت روان یک کودک است.

انتشارات مهرسا این اثر و سایر کتاب‌های مجموعه‌ی زمزمه‌های مثبت ذهنی اثر لوری رایت را ترجمه و به چاپ رسانیده است. نسخه‌ی الکترونیکی کتاب من مراقب حالم هستم! از این مجموعه هم‌اکنون از طریق کتابراه در دسترس می‌باشد.

درباره‌ی مجموعه‌ی زمزمه‌های مثبت ذهنی

مجموعه‌ی زمزمه‌های مثبت ذهنی (Mindful Mantras) شامل کتاب‌هایی کوتاه، صمیمانه و خواندنی است که با کودکان به زبان خودشان صحبت می‌کند. این کتاب‌ها همچنین منابعی مفید برای والدین و معلمان می‌باشند. با مطالعه‌ی مجموعه‌ی زمزمه‌های مثبت ذهنی می‌توان مکالمات مختلفی را پیرامون موضوعات مهم با کودکان شکل داد و با آن‌ها همچون یک دوست صحبت کرد.

یکی از مهارت‌های مهم برای رشد شخصیتی بچه ها، مهارت صحبت درست با خود می باشد. کودکی که در همان سنین ابتدایی بیاموزد چطور با احترام و مثبت‌اندیشی با خودش صحبت کند، در آینده تبدیل به انسانی قابل‌تحسین خواهد شد. لوری رایت در این مجموعه به کودکان کمک می‌کند تا با مهربانی بیشتری با خود سخن بگویند و توانایی‌های خودشان را کشف کنند.

کتاب من مراقب حالم هستم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب من مراقب حالم هستم به کودکان می‌آموزد چطور احساسات و شرایط سخت زندگی را کنترل کنند؛ همچنین به آن‌ها ابزارهایی برای افزایش اعتماد‌به‌نفس می‌دهد. ازاین‌رو کتاب حاضر برای تمام کودکان بالای 5 سال ضروری است. والدین و معلم‌ها نیز می‌توانند با مطالعه‌ی کتاب من مراقب حالم هستم! روش‌‌هایی جدید برای آموزش و تربیت کودکان بیاموزند.

در بخشی از کتاب من مراقب حالم هستم! می‌خوانیم

وقتی با یک آدم جدید آشنا می‌شوم؛ اضطراب می‌گیرم.
چه‌کار کنم تا حالم خوب بشود؟

می‌توانم از احساساتم برای یک نفر حرف بزنم.
می‌توانم لبخند بزنم، دست تکان بدهم و سلام دهم.
می‌دانم اشکالی ندارد که این حس را دارم.
من مراقب حالم هستم!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من مراقب حالم هستم!
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-9890-31-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من مراقب حالم هستم!

ساراجعفری
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
به ما آموزش می‌دهد مراقب حالمون باشیم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب من مراقب حالم هستم!

برای دریافت کتاب من مراقب حالم هستم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.