معرفی و دانلود کتاب سال‌های بدون تو

عکس جلد کتاب سال‌های بدون تو
قیمت:
۸۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سال‌های بدون تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سال‌های بدون تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سال‌های بدون تو

کتاب سال‌های بدون تو رمانی‌ست خواندنی که داستانی زیبا از عشقی آتشین را روایت می‌کند. این کتاب را شمسی جلفا، به رشته تحریر درآورده است. رمانی که پیش رو دارید، حس‌و‌حال عاشقی را در ذهن خواننده تداعی می‌کند و یادآور عشق‌های سوزان دوران جوانی است.

درباره‌ی کتاب سال‌های بدون تو

کتاب سال‌های بدون تو داستانی عاشقانه را پیش روی خواننده قرار می‌دهد. شمسی جلفا، نویسنده‌ی این داستان است. لحنِ روایت از ابتدای داستان سال‌های بدون تو، خواننده را مجذوب می‌‌کند. برای آشنایی بیشتر با سبک‌و‌سیاق نگارشِ داستان سال‌های بدون تو، کافی است نگاهی به چند خط آغازین این رمان بیندازید.

ماجرای این کتاب در تابستانی گرم آغاز می‌شود که رایحه گل‌های یاس، هوا را عطر‌آگین کرده است. نویسنده‌ی کتاب، صحنه‌های جالب‌توجهی پیش‌روی مخاطب قرار می‌دهد. این صحنه‌ها، جذابیت کتاب سال‌های بدون تو را دوچندان می‌کند.

شمسی جلفا، داستانِ خانواده‌ای را روایت می‌کند که زندگی خوبی دارند و توفیق رفیقشان است. پدر و مادر این خانواده در تکاپو برای استقبال از پسر ارشد خود، مهدی، هستند. آن‌ها حیاط را آب‌و‌جارو کرده‌اند و گوسفندی را برای قربانی‌ کردن، به درخت گیلاس بسته‌اند. دیگر اعضای فامیل نیز در این خانه دور هم جمع‌ شده‌اند تا پذیرای عزیز سفرکرده باشند. با رسیدن مهدی به این منزل، اتفاق‌های مختلفی رخ می‌دهد و چشم دخترهای فامیل به قدوبالای رعنای این پسر روشن می‌شود. خواننده متوجه می‌شود که مهدی، چندین سال را دور از خانواده سپری کرده است. در غیبت مهدی، اتفاق‌های زیادی رخ داده و روحیه اعضای خانواده تغییر است. دخترهای فامیل نیز بزرگ‌شده‌‌اند و در دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی درس خوانده‌اند. در ادامه‌ی داستان سال‌های بدون تو، ماجراهای عاشقانه‌ای رخ می‌دهد. این ماجراها تا انتهای کتاب ادامه پیدا می‌کنند.

کتاب سال‌های بدون تو، شش فصل دارد. برخی از شخصیت‌های داستان عشق‌‌های نافرجامی را تجربه می‌کنند و برخی دیگر به وصال یار می‌رسند.

انتشارات نامه مهر، وظیفه‌ی چاپ و نشر کتاب سال‌های بدون تو را بر عهده داشته است.

کتاب سال‌های بدون تو برای چه کسانی مناسب است؟

تمام علاقه‌مندان داستان‌های عاشقانه مخاطب این اثر به شمار می‌روند.

در بخشی از کتاب سال‌های بدون تو می‌خوانیم

از شیرینی‌ای که در وجودش رخنه کرده بود، سرشار از شوق بود و احساسی لذت‌بخش وجودش را قلقلک داد. تصمیمش عوض شده بود. از دیدن آبشار صرف نظر کرد و برای اینکه مبادا دلش بنای ناسازگاری بگذارد، بدون نگاه دیگری به سمت آهوی وحشی که حالش را مشوش کرده بود، مسیر رفته را بازگشت. چشمان کهربایی دختری که حتی نامش را نمی‌دانست قرار را از دل مهدی گرفته و چنان از خود بی‌خودش کرده بود که نفهمید چطور به خانه آقای‌ نادری رسید. در حیاط با مهرداد، پسر کوچک خانواده روبه‌ رو شد و به اتفاق او به محلی که برای اقامت دوماه‌شان تدارک دیده شده بود، رفتند. محل مزبور خانه سرایداری مرکز بهداشت بود که چندین اتاق کوچک داشت و بیشتر شبیه مسافر خانه بود. همه‌ی اتاق‌ها سرویس بهداشتی مشترکی هم داشت. یکی از اتاق‌ها کمی از بقیه بزرگ بود و سرویس بهداشتی هم داشت برای همین در همانجا اتراق کردند. مهدی که در بین راه برگشت؛ حسابی از گرما کلافه شده بود. دوشی گرفت و قصد کرد تا آمدن ماهان و دوستانش استراحت کند.

یاد نگاه دخترک دلش را چنگ می‌زد. فکر به آن چشمان گرم برایش دلچسب و خوشایند بود. با خودش کلنجار می‌رفت که این حس را از خودش دور کند. با خودش زمزمه می‌کرد. «چرا این نگاه اینقدر منو زیرورو کرده؟ مگه چی تو نگاهش داشت؟ تو که از این نگاه‌ها زیاد دیدی. آخه تو چه مرگته؟ من نباید با یک نگاه خودم رو ببازم ولی... نه انگاری کار خیلی بیخ پیدا کرده. نکنه من دل‌ودینم رو بهش باختم؟» هوا داشت تاریک می‌شد که ماهان با همکارانش وارد حیاط شدند...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سال‌های بدون تو
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نامه مهر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات637
زبانفارسی
شابک978-622-7953-10-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سال‌های بدون تو

زهرا مالکی
۱۴۰۳/۱/۲۲
ماجرای داستان قشنگ بود ولی نویسنده توهمه موارد اغراق کرده بود از عاشقانه‌های پرتکرار تا شیطان صفت بودن سریه خانم دیگر اینکه تکلیف نویسنده با خودش معلوم نبود گاهی از حجاب خانمهای داستان می‌گفت وگاهی از هم آغوشی آن‌ها با مردان نامحرم که این اصلا قابل فهم نیست اگر خزان حجاب روسری داشت ومواظب این بود و که موهاش نیاد بیرون چه طور ماهان راحت وارد اتاق خوابش می‌شد واورا می‌بوسید خلاصه اصلا نمی‌شد فهمید که نویسنده چه طرز فکری داره دیگه اینکه هر مادری ازحس بچه هاش براحتی خبر دار میشه چطور سریه خانم از حس ماهان به خزان نفهمید باز اینکه چه کسی گفته اگر خانمی منطقی علاقه‌اش روبه مردایده الش بفهمونه برچسب روسپی گری می‌خوره؟؟؟؟؟ خزان خیلی راحت می‌تونست به ماهان بفهمونه که دوستش دارهاگر تودین وعرف ما خواستگاری ازجانب پسره بخاطر اینه که دخترها حساسند و نباید با جواب رد طرف مقابل ضربه بخورند
مریم صراف زاده
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
سوژه داستان خیلی تکراری بود... به غیر از اون استفاده از کلمات ادبی و تشبیه سازیهای بیهوده و غلو کردن در مورد بیان احساسات فقط باعث طولانی شدن داستان و بی محتوا شدن موضوع و همینطور خستگی و کلافه شدن خواننده بشه... به هر حال امیدوارم کارهای بهتری از این نویسنده ببینم... با تشکر از کتابراه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب سال‌های بدون تو

برای دریافت کتاب سال‌های بدون تو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.