معرفی و دانلود کتاب سایه‌های سپید (1): چهره‌هایی از فرهنگ و هنر معاصر ایران

عکس جلد کتاب سایه‌های سپید (1): چهره‌هایی از فرهنگ و هنر معاصر ایران
قیمت:
۴۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سایه‌های سپید (1): چهره‌هایی از فرهنگ و هنر معاصر ایران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سایه‌های سپید (1): چهره‌هایی از فرهنگ و هنر معاصر ایران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سایه‌های سپید (1): چهره‌هایی از فرهنگ و هنر معاصر ایران

کتاب سایه‌های سپید (1): چهره‌هایی از فرهنگ و هنر معاصر ایران مجموعه‌ای از عکس‌های سیاه و سفید حمیدرضا فرامرزی از پیشکسوتان حوزه‌ی فرهنگ و هنر ایران است. این کتاب با یادداشت‌هایی از آیدین آغداشلو و ابراهیم حقیقی در باب اهمیت این مجموعه آغاز می‌شود.

برخی از چهره‌های مشهور حاضر در کتاب سایه‌های سپید 1 (White Shadows) عبارتند از: عزت‌الله انتظامی، محمود دولت‌آبادی، مسعود کیمیایی، هوشنگ مرادی کرمانی، رخشان بنی اعتماد، نجف دریابندی، شهرام ناظری و ... .

حمیدرضا فرامرزی را بیشتر بشناسیم:

حمیدرضا فرامرزی متولد سال 1355 در شهر نیشابور است و امروزه به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین عکاسان سینما و تلویزیون ایران از او یاد می‌شود. فرامرزی از سال 1374 وارد حرفه‌ی عکاسی شد و در نشریات گوناگون به فعالیت پرداخت. وی به صورت حرفه‌ای فعالیت‌های سینمایی خود را از سال 1383 آغاز کرد. فرامرزی به واسطه‌ی فعالیت در نخستین فیلم خود با اشخاصی همچون حسین خانی، احمد پروستان، ژاله سرحدی و سیدامید کلوری آشنا شد و این اشخاص در این مسیر به او یاری رساندند.

فرامرزی در سال 1385 با عبدالرضا کاهانی در فیلم آدم همکاری داشت و این اتفاق نقطه‌ی عطفی در کارنامه‌ی هنری وی محسوب می‌شود و بعد از این همکاری بود که او به عنوان عکاسی حرفه‌ای به هنرمندان معرفی شد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سایه‌های سپید (1): چهره‌هایی از فرهنگ و هنر معاصر ایران
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کتاب نشر نیکا
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات167
زبانفارسی
شابک978-600-5906-14-1
موضوع کتابکتاب‌های آموزش عکاسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سایه‌های سپید (1): چهره‌هایی از فرهنگ و هنر معاصر ایران

برای دریافت کتاب سایه‌های سپید (1): چهره‌هایی از فرهنگ و هنر معاصر ایران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.