معرفی و دانلود کتاب عکاسی حرفه‌ای برای افراد غیرحرفه‌ای با گوشی‌های موبایل

عکس جلد کتاب عکاسی حرفه‌ای برای افراد غیرحرفه‌ای با گوشی‌های موبایل
قیمت:
55000 تومان - 5.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عکاسی حرفه‌ای برای افراد غیرحرفه‌ای با گوشی‌های موبایل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عکاسی حرفه‌ای برای افراد غیرحرفه‌ای با گوشی‌های موبایل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عکاسی حرفه‌ای برای افراد غیرحرفه‌ای با گوشی‌های موبایل

فرنوش عبدالهی در کتاب عکاسی حرفه‌ای برای افراد غیرحرفه‌ای با گوشی‌های موبایل شما را با صفرتاصد عکاسی با موبایل و قابلیت‌ها و مزایای آن آشنا می‌کند. این کتاب یک راهنمای ساده و راهبردی برای کسانی‌ست که می‌خواهند عکاسی را از سطح مبتدی آغاز کنند و به‌مرور در این حوزه حرفه‌ای‌تر شوند.

درباره‌ی کتاب عکاسی حرفه‌ای برای افراد غیرحرفه‌ای با گوشی‌های موبایل

امروزه عکاسی با موبایل علاوه‌بر این‌که نقش مهمی در ثبت خاطرات خانوادگی و دوستانه دارد، به عرصه‌های هنری و تجاری نیز راه پیدا کرده و سبب خلق آثار ماندگاری در این زمینه شده است.

در کتاب عکاسی حرفه‌ای برای افراد غیرحرفه‌ای با گوشی‌های موبایل، روش استفاده‌ی صحیح از دوربین گوشی و شناخت قابلیت‌های آن را می‌آموزید تا قدم‌به‌قدم در مسیر عکاسی هنری و حرفه‌ای پیشرفت کنید.

فرنوش عبدالهی در این اثر به شما کمک می‌کند انواع روش‌‌های عکاسی را با هر مدل‌ موبایلی که دارید، بیاموزید. در فصل‌های چهارگانه‌ی این کتاب با امکانات و اصطلاحات مورد استفاده در عکاسی با دوربین، ترکیب‌بندی درست، ویرایش عکس و مجموعه‌ای از تکنیک‌های طلایی در این زمینه آشنا می‌شوید. به‌علاوه در کتاب حاضر بهترین برنامه‌ها و شبکه‌های اجتماعی عکاسی با گوشی هوشمند به شما معرفی خواهد شد.

در مجموع، افرادی که عکاسی را به‌عنوان یک شغل یا صرفاً یک هنر می‌شناسند و امکان تهیه‌ی تجهیزات ویژه را ندارند، می‌توانند از امکانات موبایل خود بهترین بهره را ببرند. در این مسیر، آشنایی با اصطلاحات و فنون عکاسی در افزایش اعتمادبه‌نفس و آگاهی شما و حرفه‌ای شدنتان تأثیرگذار خواهد بود.

کتاب عکاسی حرفه‌ای برای افراد غیرحرفه‌ای با گوشی‌های موبایل را موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر کرده است.

کتاب عکاسی حرفه‌ای برای افراد غیرحرفه‌ای با گوشی‌های موبایل مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به عکاسی که تازه در این مسیر قدم گذاشته‌اند، می‌توانند با کمترین امکانات و استفاده از تکنیک‌های موجود در این اثر فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کنند.

در بخشی از کتاب عکاسی حرفه‌ای برای افراد غیرحرفه‌ای با گوشی‌های موبایل می‌خوانیم

در گوشی‌های هوشمند این فناوری همراه با فناوری تشخیص تضاد یا کنتراست استفاده می‌شود. در این فناوری سنسور دستگاه با آنالیز و مقایسه قسمت‌های مختلف به نتیجه‌ی مورد نظر خود برای انجام فوکوس خودکار می‌رسد. کمپانی‌هایی مانند سامسونگ و اپل از این روش استفاده می‌کنند.

این روش با وجود پیچیده بودن همچنان یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای فوکوس خودکار به شمار می‌رود. این روش نسبت به روش تشخیص کنتراست از سرعت بالاتری برخوردار است ولی در این فناوری هم محیط نوری عاملی تأثیرگذار به شمار می‌رود و در صورت فقدان نور مناسب، نتیجه بی‌کیفیت خواهد شد. این روش نیز مانند روش تشخیص کنتراست برای سوژه‌های متحرک مناسب نیست.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: امکانات و اصطلاحات مورد استفاده در عکاسی با دوربین گوشی موبایل
فصل دوم: ترکیب‌بندی در عکاسی
فصل سوم: تکنیک‌های طلایی برای عکاسی با گوشی هوشمند
فصل چهارم: معرفی بهترین برنامه‌ها و شبکه‌های اجتماعی عکاسی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عکاسی حرفه‌ای برای افراد غیرحرفه‌ای با گوشی‌های موبایل
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات113
زبانفارسی
شابک978-622-218-041-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش عکاسی
قیمت نسخه الکترونیک
55000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عکاسی حرفه‌ای برای افراد غیرحرفه‌ای با گوشی‌های موبایل

نیلو حقانی
۱۴۰۳/۱/۲
با خوندن این کتاب تونستم بهترین عکسارو با گوشی سه تومنی جی پلاش بگیرم
Mordad ganji
۱۴۰۲/۳/۷
خوب بود نویسنده شرایط رو کاملا برای افراد مبتدی شفاف توضیح داده
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب عکاسی حرفه‌ای برای افراد غیرحرفه‌ای با گوشی‌های موبایل

برای دریافت کتاب عکاسی حرفه‌ای برای افراد غیرحرفه‌ای با گوشی‌های موبایل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.