معرفی و دانلود کتاب ستاره ارتباطات شو 1: تاثیر اولیه در ارتباطات

عکس جلد کتاب ستاره ارتباطات شو 1: تاثیر اولیه در ارتباطات
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ستاره ارتباطات شو 1: تاثیر اولیه در ارتباطات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ستاره ارتباطات شو 1: تاثیر اولیه در ارتباطات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ستاره ارتباطات شو 1: تاثیر اولیه در ارتباطات

کتاب ستاره ارتباطات شو 1: تاثیر اولیه در ارتباطات، نوشته‌ی فرشید نادری نژاد، اولین جلد از مجموعه‌ای با همین نام است که به اهمیت برخورد اول در شکل‌گیری ارتباطات خوب و نیرومند می‌پردازد. نویسنده در این کتاب ضمن اشاره به تأثیرات گسترده و عمیق ارتباطات، مسیری برای دستیابی به موقعیت‌های بهتر معرفی می‌کند و باور دارد که با پیروی از آن‌، کشف الگوهای موفقیت و تجربه‌ی زندگی ایده‌آل، از افسانه به واقعیت بدل خواهد شد.

درباره‌ی کتاب ستاره‌ ارتباطات شو 1: تأثیر اولیه در ارتباطات

همه‌ی افراد در زندگی، شخصیت‌هایی را مورد ستایش قرار می‌دهند که بی‌عیب و نقص به‌نظر می‌رسند. کسانی که هم شغل خوبی دارند، هم زندگی و روابط سالم و در هر اجتماعی هم مورد استقبال قرار می‌گیرند. جالب است بدانید که این افراد هیچ‌گونه برتری‌ای نسبت به شما ندارند؛ جز اینکه مهارت‌های ارتباطی آن‌ها قوی‌تر است. اما جای نگرانی نیست. چراکه هرکسی می‌تواند در راستای بهبود این مهارت‌ها قدم بردارد و کتاب ستاره ارتباطات شو 1: تأثیر اولیه در ارتباطات اینجاست تا راهنمای شما در مسیر پیش رو باشد. این کتاب که توسط فرشید نادری‌نژاد نوشته شده، تمام راهکارهای کاربردی موفقیت در زمینه‌ی ارتباطات را به شما آموزش می‌دهد.

واقعیت این است که انسان‌، ذاتاً موجودی اجتماعی است و نمی‌تواند به تنهایی موفق شود. او همواره به همراهی و ارتباط با دیگران نیاز دارد تا بتواند پله‌های ترقی را طی کند. در این میان هر کسی، ترفندهای ارتباطی منحصربه‌فرد خودش را دارد اما برنده‌ی واقعی کسی است که به مهارت‌های بیشتری تسلط داشته باشد و هرگز تلاش برای یادگیری بیشتر در این زمینه را متوقف نکند.

کتاب پیش رو به ذکر و تشریح تأثیرات اولیه‌ی ارتباطات می‌پردازد. نویسنده قصد دارد این مبحث را در کتاب‌های دیگر این مجموعه ادامه دهد و به‌مرور ترفندها و آموزه‌های بیشتری را در اختیار خوانندگان بگذارد. اما تمرکز او در این کتاب بر تفهیم این مسئله است که اولین لحظه‌های رویارویی با فردی تازه، در شکل‌گیری ارتباطات بلندمدت و عمیق نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. او در ادامه توضیح می‌دهد که تأثیرگذاری در برخورد اولیه، عوامل متعددی را شامل می‌شود که برای مثال می‌توان به گفتار، نگاه و شیوه‌ی لبخندزدن، اشاره کرد.

چرایی اهمیت برخورد اولیه، قدرت لبخند، تأثیر چشم‌ها، چگونه موفق به‌نظر رسیدن، تسخیر قلب طرف مقابل و ایجاد احساس صمیمیت، قابل‌اعتماد جلوه کردن و پیش‌بینی خواسته‌ها و گفته‌های مخاطب، شماری از مباحث کتاب ستاره‌ ارتباطات شو 1: تأثیر اولیه در ارتباطات به‌شمار می‌رود. این کتاب را که اولین جلد از مجموعه‌ای با همین عنوان است، انتشارات ایماد منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی ستاره‌ ارتباطات شو

مجموعه‌ی ستاره‌ ارتباطات شو، متشکل از 9 جلد کتاب است که توسط فرشید نادری‌نژاد نوشته شده و انتشارات ایماد آن‌ها منتشر کرده است. این مجموعه 91 ترفند ارتباطی کارآمد را معرفی می‌کند که به کسب موفقیت‌های روزافزون شما کمک خواهند کرد.

نویسنده باور دارد که انسان‌های موفق، این تکنیک‌ها را به‌صورت روزانه اجرا می‌کنند و راز موفقیت آن‌ها هم در همین نکته نهفته است. او همچنین تأکید می‌کند که هرکسی با پیروی از این الگوها می‌تواند زندگی و موقعیت ایده‌آل خود را رقم بزند.

کتاب ستاره‌ ارتباطات شو 1: تأثیر اولیه در ارتباطات برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به تمام کسانی که خواهان تقویت مهارت‌های ارتباطی خود هستند و قصد دارند با پیروی از الگوهای موفقیت، به زندگی ایده‌آل خود دست پیدا کنند، توصیه می‌شود.

با فرشید نادری‌نژاد بیشتر آشنا شویم

فرشید نادری‌نژاد، مجری، گوینده، مترجم و نویسنده‌ی ایرانی است که در تهران متولد شده. او مدرک کارشناسی روابط دیپلماتیک دارد و اکنون در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل است. از جمله توانایی‌های او می‌توان به فن بیان و مهارت‌های ارتباطی اشاره کرد. عمده‌ی کتاب‌های او هم در همین عرصه و با هدف آموزش نکته‌های مهم گفت‌وگومحور نوشته شده‌اند.

کارگردانی، تدریس زبان و تولید محتوا، شماری دیگر از فعالیت‌های فرشید نادری‌نژاد هستند. شایان ذکر است که او بارها مورد تحسین افراد و سازمان‌های مختلف قرار گرفته که در این میان می‌توان به دریافت لوح تقدیر به‌خاطر سخنرانی در همایش رایامحتوا و فعالیت‌های فرهنگی او در خانه‌ی هنر ایرانیان اشاره کرد.

کتاب‌های «ارتباطات مؤثر در املاک» و «دنده یک مهارت‌های ارتباطی»، شماری از بهترین آثار فرشید نادری‌نژادند.

در بخشی از کتاب ستاره ارتباطات شو 1: تاثیر اولیه در ارتباطات می‌خوانیم

دقیقا همان لحظه که چشمان دو نفر به یکدیگر می‌افتد، انرژی بسیار زیادی به وجود می‌آید. اولین نگاه شما، نشان‌دهنده‌ی شخصیت شماست. این موضوع در همان لحظه در چشمان آشنای جدید شما باقی می‌ماند و می‌توانید به شکل زیبایی برای همیشه در خاطراتش جاودانه شوید.

هنرمندان گاهی موفق می‌شوند که از این موضوع استفاده کنند و واکنش احساسی خوبی را به وجود آورند. دوست من "باب گروسمن" یک هنرمند کاریکاتوریست موفق است که معمولا برای انتشارات معروفی مثل «رولینگ استون»، «اسپورتس ایلاستریتد»، «نیوزویک»، «فوربز» و... کاریکاتور می‌کشد.

باب نه تنها توانایی خاصی در کشیدن چهره یا ظاهر کلی شخص مورد نظر خود دارد، بلکه توانایی به تصویر کشیدن احساس شخصیتی‌شان را نیز دارد. تنها با یک نگاه به کاریکاتورهایی که او برای افراد معروف کشیده است، می‌توانید شخصیت‌های آنان را «ببینید».

گاهی در مهمانی‌ها، باب یک نقاشی سریع بر روی دستمال کاغذی مهمانان می‌کشد. وقتی اشخاص از بالای شانه‌ی باب به تصویر دوست‌شان نگاه می‌کنند، این موضوع در چشمان‌شان ثبت می‌شود. وقتی که نقاشی تمام می‌شود، او خودکارش را زمین می‌گذارد و دستمال را به شخص می‌دهد. اغلب اوقات آن شخص مات و مبهوت به او نگاه می‌کند و با لکنت و البته مودبانه می‌گوید: «خب، این عالیه، اما این واقعا من نیستم!»

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
چرا تاثیر اولیه بسیار مهم است؟
چگونه لبخندتان را جادویی کنید
چگونه به وسیله چشمانتان، باهوش به نظر برسید
چگونه با چشمانتان دیگران را مجذوب خودتان کنید
چگونه هر جا می‌روید شبیه یک شخص بسیار موفق به نظر برسید
چگونه با پاسخ دادن به «کودک درونی» افراد، قلبشان را تسخیر کنید
چگونه کاری کنیم که به شخص مقابلمان حس دوست قدیمی بودن دست بدهد
چگونه برای هر شخصی معتبر جلوه کنیم
چگونه ذهن مردم را بخوانید
چگونه مطمئن شوید که کوچکترین چیزی را از دست نخواهید داد
از زبان نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ستاره ارتباطات شو 1: تاثیر اولیه در ارتباطات
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ایماد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات83
زبانفارسی
شابک978-622-7977-06-6
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ستاره ارتباطات شو 1: تاثیر اولیه در ارتباطات

برای دریافت کتاب ستاره ارتباطات شو 1: تاثیر اولیه در ارتباطات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.