معرفی و دانلود کتاب ستاره ارتباطات شو 8: درخشش در جمع

عکس جلد کتاب ستاره ارتباطات شو 8: درخشش در جمع
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ستاره ارتباطات شو 8: درخشش در جمع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ستاره ارتباطات شو 8: درخشش در جمع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ستاره ارتباطات شو 8: درخشش در جمع

کتاب ستاره ارتباطات شو 8: درخشش در جمع، هشتمین جلد از مجموعه‌ کتاب‌های ستاره ارتباطات شو به‌شمار می‌رود که فرشید نادری نژاد آن را به رشته‌ی تحریر درآورده است. این کتاب انحصاراً به برقراری ارتباط مؤثر و دلخواه در جمع‌های ناآشنا اختصاص دارد و توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان با اجتناب از اشتباهات رایج، افراد را به خود جذب کرد. درنهایت دستاورد مطالعه‌ی این کتاب، ساخت تصویری فراموش‌نشدنی از خود در ذهن دیگران است.

درباره‌ی کتاب ستاره‌ی ارتباطات شو 8: درخشش در جمع

چگونه باید در جمع‌های ناآشنا حاضر شد و در عین حال درخشید؟ این سؤالی است که ذهن هر کسی را بلافاصله پس از دریافت دعوت‌نامه برای حضور در مهمانی، جلسه یا هر اجتماع دیگری درگیر می‌کند. کتاب ستاره‌ی ارتباطات شو 8: درخشش در جمع، به این پرسش همیشگی پاسخ می‌دهد. این کتاب که هشتمین جلد از مجموعه‌ای با همین عنوان است، توسط فرشید نادری‌نژاد به‌رشته‌ی تحریر درآمده است. او توضیح می‌دهد که سیاست‌مداران در مواجهه با چنین موقعیتی، سؤالات متفاوتی می‌پرسند. این دسته از افراد که عموماً به‌دنبال شبکه‌سازی و برقراری ارتباطات مفیدند، از پایه به‌نحو دیگری به ماجرا نگاه می‌کنند.

نویسنده توضیح می‌دهد که اگر بخواهید از زاویه‌ی آن‌ها به چگونگی حضور در اجتماع بنگرید، باید به 6 سؤال کلیدی پاسخ دهید و اولین سؤال این است که چه کسی قرار است در مهمانی حضور داشته باشد؟ او پس از پاسخ به این پرسش، نکات دیگری را مطرح می‌کند که پیش از زمان موعود باید در نظر گرفت و در ادامه، نکته‌هایی را گوشزد می‌کند که شما را به ستاره‌ی جمع بدل خواهد کرد.

معرفی رایج‌ترین اشتباهاتی که در مهمانی‌ها اتفاق می‌افتد، حضور یافتن در جمع‌ها به‌نحوی فراموش‌نشدنی، آشنایی با افراد دلخواه و جذب آن‌ها از روی آگاهی و شگفت‌زده کردن حضار، دیگر مباحث کتاب پیش رو هستند که هر یک در فصلی مجزا تشریح شده‌اند. درنهایت پیروی از توصیه‌هایی که فرشید نادری‌نژاد در کتاب ستاره‌ی ارتباطات شو 8: درخشش در جمع مطرح کرده، اتفاقات و روابط سودمندی برای شما رقم خواهد زد.

پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که آرزوی درخشش در جمع را دارید، نکته‌های کتاب پیش رو را از دست ندهید. این کتاب را انتشارات ایماد منتشر کرده و در اختیار علاقه‌مندان به کتب ارتباطاتی قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی ستاره‌ی ارتباطات شو

مجموعه‌ی ستاره‌ی ارتباطات شو، متشکل از 9 جلد کتاب است که توسط فرشید نادری‌نژاد نوشته شده و انتشارات ایماد آن را منتشر کرده است. این مجموعه 91 ترفند ارتباطی کارآمد را معرفی می‌کند که به کسب موفقیت‌های روزافزون شما کمک خواهند کرد. نویسنده باور دارد که انسان‌های موفق، این تکنیک‌ها را به‌صورت روزانه اجرا می‌کنند و راز موفقیت آن‌ها هم در همین نکته نهفته است. او همچنین تأکید می‌کند که هرکسی با پیروی از این الگوها می‌تواند زندگی و موقعیت ایده‌آل خود را در زندگی رقم بزند.

کتاب ستاره‌ی ارتباطات شو 8: درخشش در جمع برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطب اصلی این کتاب کسانی‌اند که می‌خواهند مهارت‌های گفتاری خود را تقویت کرده و با حضوری تأثیرگذار، تصویری به‌یادماندنی از خود به‌جا بگذارند.

با فرشید نادری‌نژاد بیشتر آشنا شویم

فرشید نادری‌نژاد، مجری، گوینده، مترجم و نویسنده‌ی ایرانی است که در تهران متولد شده. او دارای مدرک کارشناسی روابط دیپلماتیک است و اکنون در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می‌کند. از توانایی‌های او می‌توان به فن بیان و مهارت‌های ارتباطی اشاره کرد و عمده‌ی کتاب‌های او هم در همین زمینه با هدف آموزش نکته‌های مهم گفت‌وگومحور نوشته شده‌اند.

کارگردانی، تدریس زبان و تولید محتوا از دیگر فعالیت‌های فرشید نادری‌نژادند. شایان ذکر است که او بارها مورد تحسین افراد و سازمان‌های مختلف قرار گرفته که در این میان می‌توان به دریافت لوح تقدیر به‌خاطر سخنرانی در همایش رایامحتوا و فعالیت‌های فرهنگی اودر خانه‌ی هنر ایرانیان اشاره کرد. کتاب‌های «ارتباطات مؤثر در املاک» و «دنده یک مهارت‌های ارتباطی»، شماری از بهترین آثار فرشید نادری‌نژادند.

در بخشی از کتاب ستاره ارتباطات شو 8: درخشش در جمع می‌خوانیم

زمان رسیدن سیاستمداران به مهمانی، به زمان تمام شدن لباس پوشیدن‌شان بستگی ندارد. آن‌ها از خودشان نمی‌پرسند "همم، آیا باید برای کلاس گذاشتن دیر برسم؟ " آن‌ها زمان رسیدن و حرکت‌شان را دقیقا محاسبه می‌کنند.

اگر آن مهمانی پر از ارتباطات مفید است، افراد موفق هر چه زودتر خودشان را به آن جا می‌رسانند تا با هر شخصی که به آن جا می‌آید سریعا صحبت کنند. افراد بسیار مهم، اغلب اوقات زودتر می‌آیند تا کارشان را قبل از افراد معمولی "که از اینکه اول از همه در مهمانی باشند متنفرند" برسند انجام دهند.

آن‌ها هیچگاه از اینکه زود رسیدند خجالت نمی‌کشند و مایوس نمی‌شوند، به هر حال تنها افرادی آن‌ها را می‌بینند که اغلب اوقات افرادی مثل خودشان هستند.

همچنین شما نمی‌بینید که سیاستمداران بیکار بچرخند و نفر آخر از آن جا خارج شوند. زمانی که آن‌ها کاری که می‌خواستند را انجام دادند، سریعا به سمت فرصت بعدی حرکت می‌کنند. اگر برنامه‌ریزی آنان بیشتر اجتماعی باشد، سعی می‌کنند که برای بعد از مهمانی برنامه‌ای نگذارند تا بتوانند هر زمان خودشان خواستند از مهمانی خارج شوند. به این شکل اگر آن‌ها با فرد مهمی آشنا شوند، می‌توانند آن جا حضور داشته باشند و با او صحبت کنند و یا او را به خانه برسانند و یا به جای دیگری برای صرف قهوه بروند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
چگونه همانطور که یک سیاستمدار یک اتاق را می‌چرخاند، مهمانی را بچرخانید
چگونه از رایج‌ترین اشتباه در مهمانی‌ها دوری کنیم
چگونه به شکلی فراموش نشدنی وارد شوید
چگونه با افرادی که می‌خواهید با آن‌ها آشنا شوید، آشنا شوید
چگونه در جمع، افراد را به طور ناخودآگاه به سمت خودتان بکشید
چگونه کاری کنید که به آن‌ها حس ستاره سینما بودن دست دهد
چگونه آن‌ها را با چیز‌هایی که از آنان به خاطر دارید متحیر سازید
چگونه با تخم چشم‌تان فروش انجام دهید
از زبان نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ستاره ارتباطات شو 8: درخشش در جمع
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ایماد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات57
زبانفارسی
شابک978-622-7977-18-9
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ستاره ارتباطات شو 8: درخشش در جمع

برای دریافت کتاب ستاره ارتباطات شو 8: درخشش در جمع و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.