معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت هوش کلامی

عکس جلد کتاب صوتی قدرت هوش کلامی
قیمت:
67000 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت هوش کلامی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت هوش کلامی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قدرت هوش کلامی

کتاب صوتی قدرت هوش کلامی نوشته‌ی تونی بوزان، دربردارنده‌ی شگردها و شیوه‌های مفیدی جهت بهبود حافظه و فهم‌تان است و به شما نشان می‌دهد که چگونه دامنه‌ی دانش لغوی، خلاقیت و حافظه‌ی خود را بهبود ببخشید و با بهره‌گیری از نمودارها و منحنی‌های ذهنی، قدرت کلام خود را ارتقا دهید.

درباره‌ی کتاب صوتی قدرت هوش کلامی:

در ابتدای قرن بیستم، روان‌شناسان به این موضوع پی بردند که بین مقدار و قدرت کلمات با موفقیت شخصی، ارتباط تنگاتنگی وجود دارد. در واقع، هر چقدر کلمات و هوش کلامی شما بیشتر و بهتر باشد، در کار، زندگی اجتماعی، زندگی شخصی‌ و تحصیل نیز موفق‌تر خواهید بود و این موضوعی اثبات شده است. کلمات قدرت حیرت‌انگیزی دارند. افرادی که همیشه سعی بر بهبود قدرت کلمات‌شان دارند، از قدرت متقاعد کردن، الهام‌ بخش بودن، مسحور کردن و تحت تأثیر قرار دادن نیز برخوردار هستند. پس تعجب نکنید اگر بگوییم کلمات و قدرت‌شان یکی از برجسته‌ترین عوامل «انقلاب علمی» در قرن 21 بوده‌‌اند.

کتاب صوتی قدرت هوش کلامی (The Power of Verbal Intelligence) از 10 فصل تشکیل شده که هر یک از آن‌ها شما را به مناطق تازه‌‌تری جهت بهبود، گسترش و بسط قدرت کلامی‌تان سوق می‌دهند. هوش خلاق شما به توانایی‌تان در بهره‌گیری از تخیل‌ نیاز دارد تا تصاویر چند حسی در ذهن شما ایجاد کند، روابط بکر و تازه بیافریند و تمام این کارها را با سرعت انجام دهد.

زمانی که هوش کلامی را در ذهن خود تقویت می‌نمایید، به صورت خودکار تخیل‌ و توانایی‌ شما برای خلق روابط نو و ایجاد تصاویر چند حسی نیز ارتقا می‌یابد و برعکس، بنابراین از تخیل‌تان نهایت بهره را ببرید. هنگام صحبت کردن، هنگام نوشتن یا هنگام ایراد هر نوع سخنرانی، در مورد آنچه که می‌خواهید بگویید، بیاندیشید و به ویژه بر روی تصور آنچه که می‌خواهید بگویید، تمرکز کنید.

این کتاب صوتی شما را با شیوه‌هایی آشنا می‌کند که از طریق آن‌ها قدرت هوش کلامی‌تان بتواند هوش کلی‌تان را نیز تقویت کند. همچنین ثابت خواهد کرد، شما در حقیقت 10 هوش گوناگون دارید که هوش کلامی فقط یکی از آن‌هاست. هر کدام از این هوش‌ها دیگری را تقویت و کمک می‌کند و این تأثیر تقویت کننده بدین معنی است که کارایی و هوش کلی شما می‌تواند صدها برابر شود.

این کتاب جهت کمک به شما، در هر فصل یک تمرین کلامی قرار داده که ماهیچه‌های کلامی شما را ورزیده و تقویت می‌کند. این تمرینات در حکم ورزش‌ها و مسابقاتی خواهند بود که برای تقویت و تحریک قدرت کلامی شما طراحی شده است. در هر تمرین، بازی‌های کلامی ویژه‌ای برای عضله‌سازی ذهنی وجود خواهد داشت.

تونی بوزان را بیشتر بشناسیم:

تونی بوزان (Tony Buzan) کتاب‌های درخشانی به نام‌های «آدم با مغز»، «خوش فکر»، «سرسخت» و «فکرتان را به کار بیندازید» را به نگارش درآورده است. او در سرتاسر جهان سخنرانی کرده و کتاب‌هایش در بیش از 100 کشور و به بیش از 30 زبان گوناگون پخش و منتشر شده است. وی مشاور قهرمانان المپیک، شرکت‌های چند ملیتی، دولت‌ مردان و تجار بزرگ است.

در قسمتی از کتاب صوتی قدرت هوش کلامی می‌شنویم:

از اشتباهات خود درس بگیرید: بسیاری از بزرگسالان، از اشتباه کردن هم مثل ندانستن می‌ترسند و ناراحت می‌شوند، به ویژه در رابطه با کلمات. آن‌ها، به غلط تصور می‌کنند که این امر نشان دهنده‌ی این است که آن‌ها کُند، کودن و به نوعی نالایق هستند. چنین چیزی بسیار دور از واقعیت است!

اگر شما می‌خواهید یاد بگیرید که واژگان را به طرزی عالی ادا کنید، از بزرگ‌ترین زبان‌آموزان، یعنی کودکان و بچه‌ها بیاموزید. آن‌ها به ندرت در جایگاه امن کلماتی که بلد هستند، پنهان می‌شوند. آن‌ها ترجیح می‌دهند ستاره بچینند و برای رسیدن به آنجا، هر چقدر که لازم است اشتباه کنند. به همین دلیل است که آن‌ها اغلب کلمات سخت را ترجیح می‌دهند: یاد گرفتن این نوع کلمات برای بچه‌ها بسیار لذت‌بخش‌تر است و غالباً منتهی به اشتباهاتی می‌شود که بسیار بامزه است و در مقایسه با کلمات «صحیح»، باعث خنده‌های جانانه‌تری می‌شود! ما حالا می‌دانیم که اشتباهات، مانع یادگیری نیستند. اشتباهات جاده‌های طلایی برای یادگیری هستند. از این به بعد از همه‌ی اشتباهات خود لذت ببرید.

با کلمات دوست باشید: وقتی هوش کلامی‌تان را افزایش می‌دهید، احساسات و عواطف خود را بیشتر وارد بازی می‌کنید. بسیاری از افراد، به اشتباه، کلمات را بسیار هوشمند، حسابگر، خشن و بی‌روح می‌دانند و چه کسی واقعاً دوست دارد با چیز (یا کسی) که دارای این ویژگی‌ها باشد، ارتباط برقرار کند؟ ولی کلمات واقعاً سحرآمیز، خیالی، حسی، هیجان‌انگیز، صمیمی، جذاب و خیلی چیزهای دیگر هستند و اگر با کسی یا چیزی که دارای این خصوصیات است آشنا شوید، حتماً سخت شیفته‌اش خواهید شد.

به محض این که اقدام به دوست شدن با کلمات بکنید، همان کاری که بچه‌ها انجام می‌دهند، آن‌ها نیز با شما دوست می‌شوند و به شما فرصت می‌دهند تا خیلی سریع‌تر و با لذت و شادیِ هزاران بار بیشتر از قبل، به دیدنشان بروید و از آن‌ها بیاموزید و با آن‌ها بازی کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
پشت جلد
16 دقیقه
فصل اول - سخن آغازین
19 دقیقه
ویژگی‌ها
18 دقیقه
فصل دوم - بازی با کلمات کودکانه
17 دقیقه
توصیه‌هایی برای پرورش هوش کلامی
17 دقیقه
فصل سوم - قدرت کلام یک
19 دقیقه
تحقیق، توضیحاتی درمورد کلمات
20 دقیقه
فصل چهارم - قدرت کلام دو
12 دقیقه
فصل پنجم - کلام مغزی
17 دقیقه
درک، تعبیر و سوء‌تعبیر
18 دقیقه
فصل ششم - کلام بدن
14 دقیقه
به صدای خود توجه کنید
16 دقیقه
فصل هفتم - خودتان را معرفی کنید
17 دقیقه
داستان تعریف کنید
24 دقیقه
فصل هشتم - مطالعه کنید
13 دقیقه
فصل نهم - قدرت برقراری ارتباط
14 دقیقه
از حافظ‌‏ی خود سود جویید
27 دقیقه
فصل دهم - کلام آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قدرت هوش کلامی
نویسنده
مترجممهین خالصی
راویفریبا فصیحی تاش
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
67000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قدرت هوش کلامی

مهدی نیک روش
۱۴۰۰/۱/۱۴
با برنامه کتابراه علم وثروت رو به خونه هاتون دعوت کنید این کتاب بسیار در زندگی تاثیر گذاره اما متاسفانه اولین باربود که از گوینده راضی نبودم
وهمچنین خواهشمندم درلحظه پرسش و پاسخ حتما پاسخ هارو کامل بخونن بیشتر مواقع فقط حروف پاسخ‌ها خوانده شد سپاس فراوان 🙏
علی رستمی ابیوردی
۱۴۰۲/۹/۱۴
هوش کلامی یک امر خداداد است اما اکتسابی نیز است، بنظرم مطالعه زیاد در ارتقاع هوش کلامی موثر است، هوش کلامی همان توانمندی در بیان و نوشتن است، دوستان این کتاب را بگوش سپارند چرا که خواننده و یا شنونده از قبل تر خویش با فهم و کمال تر خواهد بود. /ر
محمدکردانی
۱۴۰۱/۳/۲۴
کسل کننده و نامفهوم است.
مثلا: ۲۰سوال را مطرح میکند بعد در جایی دیگر ۲۰ جواب ۲گزینه‌ای و بعد در انتها جوابها را به صورت گزینه جیم، دال، یا... میگوید. وقتی که جواب را میگوید دیگر یادمان رفته که سوال چی بود.
ر.ستارپور
۱۴۰۱/۶/۲۴
مطالب جالبی رو برا ادم گوش زد میکنه
کتابی فوق العاده با فهرستی از مسائل ارایه شده که در زندگی مورد نیازمونه
به دوستان توصیه میکنم خودتون تا اخر گوش بدن و به کسانی که میدونن نیاز داره توصیه کنند تا اونام بشنون
مجید مفتاحی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
سلام دوستان خوبم. فکرنمیکردم این کتاب جالب باشه. ولی وقتی تکنیک‌هایی ساده و کاربردی معرفی کرد خوشم اومد. شماهم اگر دوست داشتید کلام نافذ و تاثیرگذاری بر دیگران داشته باشیدحتما این کتاب رو گوش کنید.
فروزان حبیبی
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
بسیار عالی و کاربردی بود چقدر نویسنده با دقت و با در نظر گرفتن همه مواردی که مربوط به هوش کلامی هستند کتاب را به رشته تحریر درآورده
علی یزدان پناه
۱۴۰۰/۷/۵
سلام 🙋
دوستان اگر دنبال افزایش هوش کلامی (افزایش دایره لغات، هنر ارتباط...) هستید حتماً این کتاب رو گوش کنید.
Asiyeh barbari
۱۳۹۹/۱۰/۱۹
همه‌ی کتابهایی که داره کتابراه خیلی عالی بود روی من خیلی تاثیر گذاشت ممنونم🧚🏻‌♀️
کاوه ملکابان
۱۳۹۹/۷/۱۷
تونی بوزان رو 20 سال پیش از کتاب هوش اجتماعی میشناسم.
کار هاش خوبه و ارزش یک بار مطالعه رو داره.
abolfazl saeedi
۱۳۹۹/۶/۷
من تلاشم که از وضعیت ثابت به وضعیت عالی بهتر تبدیل بشم برای من شروع خوبی میشه
نیما احمدپور
۱۳۹۹/۵/۲
کتاب کاربردی و خوبیه
محمد کیقبادی
۱۳۹۹/۴/۲۴
کتاب خوبی بود من که دوست داشتم.
اوینار
۱۴۰۲/۳/۱۹
این کتاب واقعا عالی بود، اگه به راهکار هاش عمل کنید حتما نتیجه دلخواهتونو میبینید.
لیانا خوشکام
۱۴۰۱/۸/۲۵
نسبتا خوب بود، البته میتونست جامع تر باشه و تمرینات بیشتری برای تقویت هوش کلامی داشته باشه
مهدی جوانمردی
۱۴۰۰/۶/۹
کتاب خوبی هست البته صرفا با گوش کردن کاربرد کمتری داره، بهتره تمرینات هم انجام بشه
مشاهده همه نظرات 49

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قدرت هوش کلامی

برای دریافت کتاب صوتی قدرت هوش کلامی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.