معرفی و دانلود کتاب ستاره ارتباطات شو 9: قوانین نانوشته ارتباطات

عکس جلد کتاب ستاره ارتباطات شو 9: قوانین نانوشته ارتباطات
قیمت:
۱۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ستاره ارتباطات شو 9: قوانین نانوشته ارتباطات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ستاره ارتباطات شو 9: قوانین نانوشته ارتباطات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ستاره ارتباطات شو 9: قوانین نانوشته ارتباطات

کتاب ستاره ارتباطات شو 9: قوانین نانوشته ارتباطات، آخرین جلد از مجموعه کتاب‌های ستاره ارتباطات شو به قلم فرشید نادری نژاد است. این کتاب ضمن معرفی محدودیت‌هایی که مانع محبوبیت افراد می‌شوند، راهکارهایی برای عبور از آن‌ها ارائه می‌دهد که به ارتقای مهارت‌های ارتباطی کمک شایانی می‌کند.

درباره‌ی کتاب ستاره ارتباطات شو 9: قوانین نانوشته ارتباطات

لازمه‌ی برقراری ارتباط تأثیرگذار، آشنایی و پیاده‌سازی تکنیک‌هایی است که هیچ‌کجا ثبت نشده‌اند و کمتر کسی درباره‌شان صحبت می‌کند. با این حال می‌تواند کیفیت روابط را به‌طرز فاحشی ارتقا دهد. از این رو کتاب ستاره ارتباطات شو 9: قوانین نانوشته ارتباطات، اینجاست تا این رازهای مگو را فاش کند. این کتاب، بخشی از مجموعه‌ای با همین عنوان است که توسط فرشید نادری‌نژاد تألیف شده.

محبوبیت، خواسته‌ای مشترک میان بسیاری انسان‌هاست. افراد از دوران کودکی گرفته تا بزرگسالی همواره در تلاش‌اند تا همه دوست‌شان داشته باشند و موردتوجه قرار بگیرند. احساس کنار گذاشته شدن یا دوست نداشته شدن در دوران کودکی و محیط مدرسه اتفاقی است که بزرگسالی افراد را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. همینطور ممکن است این طردشدگی از سوی دیگران در دوران بزرگسالی رخ دهد که دلایل متفاوتی دارد و مهم‌ترین آن‌ها اختلال در مهارت‌های اجتماعی است.

عدم مهارت و توانایی در برقراری ارتباط با دیگران می‌تواند به عدم اعتمادبه‌نفس، اختلال در کارها و فعالیت‌ها و مشکلات روحی منجر شود. اما نگران نباشید! اگر احساس می‌کنید که توانایی شما در ایجاد ارتباطات با افراد دیگر اندک است، روش‌هایی وجود دارند که می‌توانند برایتان نجات‌بخش باشند.

فرشید نادری‌نژاد در کتاب ستاره ارتباطات شو 9: قوانین نانوشته ارتباطات، 15 تکنیک برای عبور از محدودیت‌ها و بهبود اختلالات ارتباطی معرفی می‌کند. اهمیت چشم‌پوشی از اشتباهات دیگران، بایدها و نبایدهای گفتاری در موقعیت‌های مختلف، معرفی راهکارهایی برای از بین بردن خشم دیگران و تقویت مهارت رهبری جمع، شماری از مباحث کتاب پیش رو را در برمی‌گیرند. انتشارات ایماد، این کتاب روانه‌ی بازار کرده و در اختیار علاقه‌مندان به کتب ارتباطاتی قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی ستاره‌ ارتباطات شو

مجموعه‌ی ستاره‌ی ارتباطات شو، متشکل از 9 جلد کتاب است که توسط فرشید نادری‌نژاد نوشته شده و انتشارات ایماد آن را منتشر کرده است. این مجموعه 91 ترفند ارتباطی کارآمد را معرفی می‌کند که به کسب موفقیت‌های روزافزون شما کمک خواهند کرد.

نویسنده باور دارد که انسان‌های موفق، این تکنیک‌ها را به‌صورت روزانه اجرا می‌کنند و راز موفقیت آن‌ها هم در همین نکته نهفته است. او همچنین تأکید می‌کند که هرکسی با پیروی از این الگوها می‌تواند زندگی و موقعیت ایده‌آل خود را در زندگی رقم بزند.

کتاب ستاره ارتباطات شو 9: قوانین نانوشته ارتباطات برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمام کسانی که خواهان تقویت مهارت‌های ارتباطی خود هستند و می‌خواهند با یادگیری نکته‌های مهم و راهگشای ارتباطی به موفقیت دست یابند، مناسب است.

با فرشید نادری‌نژاد بیشتر آشنا شویم

فرشید نادری‌نژاد، مجری، گوینده، مترجم و نویسنده‌ی ایرانی است که در تهران متولد شده. او دارای مدرک کارشناسی روابط دیپلماتیک است و اکنون در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می‌کند. از توانایی‌های او می‌توان به فن بیان و مهارت‌های ارتباطی اشاره کرد. عمده‌ی کتاب‌های او هم در همین عرصه‌ نوشته شده‌اند و با هدف آموزش نکته‌های مهم گفت‌وگومحور نوشته شده‌اند. کارگردانی، تدریس زبان و تولید محتوا، شماری از دیگر فعالیت‌های فرشید نادری‌نژادند.

شایان ذکر است که او بارها مورد تحسین افراد و سازمان‌های مختلف قرار گرفته که در این میان می‌توان به دریافت لوح تقدیر به‌خاطر سخنرانی در همایش رایامحتوا و فعالیت‌های فرهنگی اودر خانه‌ی هنر ایرانیان اشاره کرد. کتاب‌های «ارتباطات مؤثر در املاک» و «دنده یک مهارت‌های ارتباطی»، شماری از بهترین آثار فرشید نادری‌نژادند.

در بخشی از کتاب ستاره ارتباطات شو 9: قوانین نانوشته ارتباطات می‌خوانیم

آیا تا‌به‌حال شده افرادی که به نظر می‌آید "همه چیز دارند" را تحسین کنید؟ آیا آن‌ها را دیده‌اید که با اعتمادبه‌نفس بسیار در جلسات کاری صحبت می‌کنند، و یا در مهمانی‌های مختلف به راحتی ارتباط برقرار می‌کنند؟ آن‌ها کسانی هستند که بهترین شغل‌ها، زیباترین همسران، خاص‌ترین دوستان، پر‌ پول‌ترین حساب‌های بانکی و بهترین منازل شهر را در اختیار دارند.

اما یک لحظه صبر کنید! آن‌ها از شما باهوش‌تر نیستند، از شما تحصیلات بالاتری هم ندارند، حتی خوشتیپ‌تر از شما هم نیستند! پس ماجرا چیست؟ (بعضی از افراد می‌گویند که آن‌ها این موارد را به ارث برده‌اند، بعضی‌ها می‌گویند آن‌ها با افرادی خوبی ازدواج کرده‌اند و یا خوش شانسی آورده‌اند. به آن‌ها بگویید "بهتر است بیشتر فکر کنید" پاسخ این موارد، مهارت آن‌ها در ارتباط با دیگر افراد است.

این جمله را همیشه شنیده‌اید، "هیچکس به تنهایی نمی‌تواند موفق شود"، در طول سال‌ها، افرادی که به نظر می‌آید "همه چیز دارند" قلب و ذهن صدها نفر دیگر را تسخیر کرده‌اند تا به آنان نیرو بدهند و باعث شوند که ریشه‌ی آنان قوی‌تر شده و به بالای هر نردبانی که می‌خواهند برسند.

افرادی که قصد دارند به این مرحله برسند، همیشه در پایین نردبان هستند و به افرادی که در آن بالا هستند نگاه می‌کنند و به آن‌ها توهین می‌کنند. و وقتی که افرادی که در بالای نردبان هستند، به آن‌ها عشق محبت و یا کار نمی‌دهند، فکر می‌کنند که عضو گروهی خاص هستند و یا به آن‌ها تهمت می‌زنند که عضو یک شبکه مخفی هستند و با این کار سر خودشان را به سقف شیشه‌ای بالا سرشان می‌زنند.

افراد پایین نردبان، هیچوقت متوجه نمی‌شوند که این طرد شدن، به دلیل اشتباه خودشان بوده است. آن‌ها نمی‌دانند که خودشان روابط را تخریب کرده‌اند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
چگونه خائن‌ترین سقف شیشه‌ای را بشکنید
چگونه با چشم‌پوشی از اشتباهات دیگران، آن‌ها را به خودتان علاقه‌مند کنید
چگونه زمانی که زبانشان لکنت می‌گیرد، قلبشان را تسخیر کنید
چگونه به دیگران بفهمانید که "سودش برای آنان" چیست
چگونه کاری کنید که دیگران بخواهند به شما لطف کنند
چگونه لطفی را درخواست کنیم (و آن را به‌دست آوریم!)
چگونه بدانید که در مهمانی‌ها چه چیزهایی را نگویید
چگونه بدانید که سر میز شام چه چیزهایی را نگویید
چگونه بدانیم که در ملاقاتی تصادفی چه چیزهایی را نگوییم
چگونه آنها را برای گوش دادن به خودتان آماده کنید
چگونه خشم افراد را (در 3 جمله یا کمتر) از بین ببرید
چگونه کاری کنید که از شما خوششان بیاید (حتی زمانی که همه‌چیز را خراب کرده‌اید)
چگونه با مهارت یک موش را گیر بیاندازید
چگونه هر چیزی که می‌خواهید را از پرسنل خدماتی بگیرید
چگونه در یک جمع، رهبر باشید و نه پیرو
چگونه همه حرکات صحیح را انجام دهید
سرنوشت شما
از زبان نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ستاره ارتباطات شو 9: قوانین نانوشته ارتباطات
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ایماد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات85
زبانفارسی
شابک978-622-7977-19-6
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ستاره ارتباطات شو 9: قوانین نانوشته ارتباطات

برای دریافت کتاب ستاره ارتباطات شو 9: قوانین نانوشته ارتباطات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.