معرفی و دانلود کتاب افسانه‌ کاریزما: تسلط بر هنر جذب و تاثیرگذاری بر دیگران

عکس جلد کتاب افسانه‌ کاریزما: تسلط بر هنر جذب و تاثیرگذاری بر دیگران
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افسانه‌ کاریزما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افسانه‌ کاریزما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افسانه‌ کاریزما: تسلط بر هنر جذب و تاثیرگذاری بر دیگران

کاریزما توانایی فرد برای جذب و تأثیر‌گذاری بر دیگران است. اولیویا فاکس کابان در کتاب افسانه‌ کاریزما به شما می‌گوید که مهارت‌های افراد کاریزماتیک کاملاً اکتسابی هستند و می‌توان آن‌ها را آموخت و پرورش داد. کاریزما امروز به علمی کاربردی تبدیل شده و محققان توانسته‌اند در آزمایش‌هایی کنترل‌شده، به‌راحتی چرخاندن یک کوک دستی، سطح کاریزمای افراد را بالا یا پایین ببرند.

درباره‌ی کتاب افسانه‌ی کاریزما

کتاب افسانه‌ی کاریزما (The Charisma Myth)، نوشته‌ی اولیویا فاکس کابان (Olivia Fox Cabane)، دانش مربوط به روان‌شناسی اجتماعی، برنامه‌ریزی عصبی-زبانی و تحقیقات عصب‌روان‌شناسی را با هوش هیجانی و فلسفه‌های ذن بودایی ترکیب می‌کند تا به نتیجه‌ای جالب‌توجه از مفهوم عرفانی کاریزما برسد. در این کتاب، نویسنده استدلال قانع‌کننده‌ای را ارائه می‌دهد که کاریزما محصول یک طرز فکر و رفتار خاص است. مجموعه‌ای از نقل‌قول‌ها، حکایات، نظریات تأمل‌برانگیز و توضیحات منطقی در این کتاب وجود دارد که هر خواننده‌ای را به کاوش و بررسی بیشتر موضوع ترغیب می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب افسانه‌ کاریزما

در کتاب پیش رو چهار نوع از کاریزما معرفی می‌شود که عبارتند از:

  • کاریزمای تمرکز: توانایی گوش دادن، درک و همدلی با مردم به‌شکلی که حس کنند عمیقاً فهمیده شده‌اند.
  • کاریزمای رویایی: توانایی توصیف یک چشم‌انداز برای آینده و تشویق مردم برای کار و فعالیت هم‌سو با آن چشم‌انداز.
  • کاریزمای مهربانی: نیروی قدرتمند محبت که به شما اجازه می‌دهد با استفاده از آن و توجه بی‌قید و شرط، با دیگران ارتباط عمیق برقرار کنید.
  • کاریزمای اقتدار: توانایی نشان دادن قدرت بسیار تأثیرگذار که باعث می‌شود افراد درخواست‌های شما را بپذیرند و در جهت انجام آن‌ها حرکت کنند.

فاکس کابان برای جذب بیشتر مخاطبان، کتاب خود را با بیان داستان شگفت‌انگیز مرلین مونرو و چگونگی کارکرد کاریزمایی که او را از نورما جین مورتنسون ساده به الهه‌ی افسانه‌ای هالیوود تبدیل کرد، آغاز می‌کند و سپس به بیان چند نکته‌ی طلایی می‌پردازد که شما را به ادامه دادن وا می‌دارد:

  • آهنگ صدای خود را در پایان جملات خود کم کنید.
  • تکان دادن‌های سرتان را کاهش دهید.
  • قبل از صحبت دو ثانیه مکث کنید.

معرفی و دانلود کتاب افسانه‌ کاریزما

کتاب افسانه‌ی کاریزما به رویکرد ذهنی شما از فرایند تمرکز، نگرش کلی شما، انتخاب رفتارها، آنچه در ذهنتان می‌گذرد و زبان بدن شما می‌پردازد که هرکدام از این موارد به‌نوبه‌ی خود بر نحوه‌ی برقراری ارتباط شما با اجتماع، تأثیر می‌گذارد. برای مثال همه‌ی ما می‌دانیم که زبان بدن، تنها زبان مشترک جهانی‌ست که همه‌ی مردم دنیا آن را بلدند و این در طبیعت انسان است که نسبت به کلام گفتاری، واکنش قوی‌تری به زبان بدن نشان دهد. با خواندن کتاب اولیویا فاکس کابان، شما بینش‌ها و تکنیک‌هایی را که برای به‌کارگیری این دانش خارق‌العاده نیاز دارید، به دست خواهید آورد.

اولیویا فاکس کابان، کتاب افسانه‌ی کاریزما را در سیزده فصل شامل عناوینی چون «کاریزما چیست؟»، «رفتارهای کاریزماتیک»، «موانع دستیابی به حضور، قدرت و صمیمیت»، «غلبه بر موانع»، «ایجاد حالات ذهنی کاریزماتیک»، «سبک‌های مختلف کاریزما»، «تأثیرات اولیه‌‌ی کاریزما»، «حرف زدن و گوش دادن کاریزماتیک»، «زبان بدن کاریزماتیک»، «موقعیت‌های دشوار»، «ارائه‌ی کاریزماتیک»، «حفظ کاریزما در مواقع بحرانی» و «زندگی کاریزماتیک: مقابله با مشکلات و چالش‌های پیش رو» به رشته‌‌ی تحریر درآورده است. در پایان نیز بخشی تحت‌عنوان نتیجه‌گیری آمده که چکیده‌ی هرآنچه آموخته‌اید را به شما ارائه می‌دهد.

انتشارات یوشیتا این اثر را با ترجمه‌ی محسن شعبانی منتشر کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب افسانه‌ی کاریزما

  • بهترین کتابی که امسال خوانده‌ام. (دکتر تینا سیلیگ)
  • توصیه‌ها و راهنمایی‌های اولیویا فاکس کابان برای رهبران بالقوه بسیار کاربردی‌ست. با خواندن کتاب او می‌توانید تفاوتی واقعی ایجاد کنید. (Laura Lang, CEO, Time Inc)
  • کابان لطف بزرگی در حق همه‌ی ما کرده است. او نقش کاریزما در رهبری را با دلایل و شواهد علمی روایت کرده؛ موضوعی که تا به امروز به‌درستی درکش نکرده بودیم. (Robert Cialdini, author of Influence)
  • اگر می‌خواهید در موقعیت فعلی زندگی یا کار خود به فردی کاریزماتیک تبدیل شوید، این کتاب مهارت‌های لازم را به شما می‌آموزد. (Psychology Today)
  • قطعاً همه‌ی ما نمی‌توانیم به‌اندازه‌ی اسکندر مقدونی یا مدونا کاریزماتیک باشیم، اما با کمک کابان، مطمئناً می‌توانیم کمی به آن نزدیک‌تر شویم. (Marshall Goldsmith, author of Mojo)
  • کاریزما یک ویژگی ذاتی نیست، بلکه یک ابزار است. کابان در آغاز این کتاب قول بزرگی به شما می‌دهد و به آن عمل می‌کند. (Seth Godin)
  • تا زمانی که با اولیویا فاکس کابان روبه‌رو نشده بودم، ساده‌لوحانه معتقد بودم که کاریزما هاله‌ای ناملموس و جادویی است. اما او این هنر را به علم تبدیل کرده است... فقط چند ساعت طول می‌کشد تا یک فرد معمولی را به یک فرد باجذبه تبدیل کند. (Sunday Telegraph)
  • افسانه‌ی کاریزما کتابی خواندنی‌ست که به‌طور مؤثر روایات و تحقیقات، استراتژی‌ها و کاربردها، تکنیک‌ها و شیوه‌ها را ادغام می‌کند. (New York Journal of Books)
  • بسیار کاربردی و پیشرو؛ کابان تجزیه و تحلیل قانع‌کننده‌ای دارد و آن را با توصیه‌ها و تمرین‌های کاربردی و آسان برای جذابیت بیشتر کتاب خود ترکیب می کند. خواندن این کتاب را به شدت توصیه می‌کنیم. (Business World)
  • کابان یافته‌های علمی و بینش‌های شخصی را برای ارائه‌ی دیدگاهی منسجم و قانع‌کننده از کاریزما استادانه ترکیب کرده است. این کتاب جذاب، روشن و سرشار از حکمت، توصیه‌های عملی بسیاری خوبی برای شما دارد. (Stephen Kosslyn, director, Center for Study of Behavioral Sciences at Stanford)

کتاب افسانه‌ی کاریزما برای چه کسانی مناسب است؟

هرکسی که به‌دنبال افزایش میزان اثربخشی شخصیتی، مهارت‌های رهبری یا نفوذ بیشتر در محل‌کار خود است، با خواندن این کتاب به هدف خود خواهد رسید. این کتاب برای عموم مردم کاربردی و مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب افسانه‌ کاریزما: تسلط بر هنر جذب و تاثیرگذاری بر دیگران می‌خوانیم

کاریزما چه مزایایی برای شما دارد؟

تصور کنید با ورود شما به یک اتاق، توجه حضار بلافاصله به شما جلب می‌شود، با اشتیاق به حرف‌هایتان گوش می‌دهند و منتظر تأیید شما هستند. با این تفاسیر، زندگی شما چگونه خواهد بود.

روش زندگی افراد کاریزماتیک به‌همین منوال است. همه تحت‌تأثیر حضور آن‌ها هستند. مردم مانند آهنربا به‌سمت آن‌ها کشیده می‌شوند و به‌طرز عجیبی حس می‌کنند که باید به‌هرنحو که می‌توانند به آن‌ها کمک کنند. زندگی افراد کاریزماتیک جذاب به‌نظر می‌رسد. آن‌ها موقعیت‌های عاشقانە‌ی بیشتری دارند، پول بیشتری به دست می‌آورند و استرس کمتری را تجربه می‌کنند.

کاریزما باعث می‌شود مردم شما را دوست داشته باشند، به شما اعتماد کرده و از شما پیروی کنند؛ همچنین عاملی است که تعیین می‌کند به‌عنوان یک رهبر به‌نظر برسید یا یک پیرو. عاملی است که تعیین می‌کند ایده‌های شما پذیرفته شوند یا نه و پروژه‌هایتان تا چه حد به‌طور مؤثر اجرا شوند. چه بخواهید چه نخواهید، دنیای پیرامون شما حول محور کاریزما می‌چرخد و باعث می‌شود مردم را به انجام کاری وادارید که به نفعتان است.

البته کاریزما در فضای کسب‌وکار نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. خواه هنگام ارائە‌ی درخواست برای تصدی یک شغل جدید. خواه برای پیشرفت در سازمان‌تان، کاریزما نقش به‌سزایی در دستیابی شما به اهدافتان ایفا می‌کند. براساس نتایج تحقیقات متعددی که در حوزە‌ی کاریزما به‌عمل آمده، افراد کاریزماتیک بهره‌وری کاری بهتری دارند و از نظر کارفرمایان زیردستانشان، افراد مؤثرتری هستند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی مترجم
پیشگفتار
فصل اول: کاریزما چیست؟
فصل دوم: رفتارهای کاریزماتیک
فصل سوم: موانع دستیابی به حضور، قدرت و صمیمیت
فصل چهارم: غلبه بر موانع
فصل پنجم: ایجاد حالت‌های ذهنی کاریزماتیک
فصل ششم: سبک‌های مختلف کاریزما
فصل هفتم: تأثیرات اولیه‌ی کاریزما
فصل هشتم: حرف زدن و گوش دادن کاریزماتیک
فصل نهم: زبان بدن کاریزماتیک
فصل دهم: موقعیت‌های دشوار
فصل یازدهم: ارائه‌ی کاریزماتیک
فصل دوازدهم: حفظ کاریزما در مواقع بحرانی
فصل سیزدهم: زندگی کاریزماتیک: مقابله با مشکلات و چالش‌های پیش رو
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افسانه‌ کاریزما: تسلط بر هنر جذب و تاثیرگذاری بر دیگران
نویسنده
مترجممحسن شعبانی
ناشر چاپیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات256
زبانفارسی
شابک978-622-5911-57-4
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب افسانه‌ کاریزما

Marmar Moghadam
۱۴۰۳/۱/۱
محتوای کتاب یا توسط نویسنده پراکنده گویی داره یا مترجم به خوبی انتقال مطلب نکرده و یا کتاب‌های پی دی اف ویراستاری مزخرفی دارند که انگار از‌ی مطلب ب مطلب متفاوت دیگه‌ای وارد میشی انگارروی یه خط تعریف و صحبت نیستی ب همین دلیل از خوندن کتاب خسته میشی و نمیفهمی در نهایت قصد نویسنده محتویات درونی مخش بوده یا متکی بر اصول شناختی و رفتاری میباشد
زهرا بهارلویی
۱۴۰۳/۱/۴
سلام، من این کتاب رو با ترجمه دیگه‌ای خونده بودم ولی این ترجمه هم خوب بود. روش‌هایی برای قدرت نفوذ بر دیگران، البته خب تمرین میخواد این کار.
امیر
۱۴۰۲/۱۲/۸
بسیار کاربردی و مفید مطالبی که تو کتاب مطرح میشه رو میشه تو زندگی روزمره به کار برد و با مشکلات چه روحی چه جسمی چه رفتاری چه اجتماعی روبه‌رو شد
SatiYa
۱۴۰۳/۱/۲۷
نویسنده تکنیک ها خوبی گفته که واقعا تاثیر داره قلم خوبی داره و به طور کلی کتاب بسیار مفید در دست خودشه
زهرا کردی
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
یه کتاب عالی برای جذاب بودن و
دوست داشتنی بودن
امیررضا
۱۴۰۳/۱/۲۹
بسیار کتاب خوب و تاثیر گذاری هست.. حتما پیشنهاد میکنم بخونید و تاثیرش رو تو زندگیتون ببینید..
فری
۱۴۰۳/۱/۲۸
بسیار کتاب عالی پر از رمز بود که به دردم خورد
فاطمه حسینی
۱۴۰۳/۱/۱۳
خوبه آدم نسبت به مطالب شایع اطلاعات بیشتری داشته باشه
عباس اروج زاده
۱۴۰۳/۱/۱۰
کتاب عالی همراه باتمرین‌های خوب در زمینه کاریزما
Miad
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
کتاب جامع خوب و کاربردی است مطالعه ان خالی از لطف نیست
زهره یعقوبی
۱۴۰۳/۱/۱۲
قشنگ بود وقعاا لذت بردم
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب افسانه‌ کاریزما

برای دریافت کتاب افسانه‌ کاریزما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.