معرفی و دانلود کتاب ستاره سهیل

عکس جلد کتاب ستاره سهیل
قیمت:
۱۵,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ستاره سهیل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ستاره سهیل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ستاره سهیل

تابه‌حال پیش آمده عاشق باشید و در مقابلْ عشقی دریافت نکنید؟ کتاب ستاره سهیل، رمانی عاشقانه از شیما شیرآلی، به بخشی از زندگی دختری به نام شیدا می‌پردازد که عشق یک‌طرفه‌ای را تجربه می‌کند. مصمم ماندنِ او بر سر این عشق، گوشه‌های جدیدی از این جاده‌ی یک‌طرفه را به او می‌نمایاند.

درباره‌ی کتاب ستاره سهیل

شیدا دل‌باخته‌ی پسری به نام سهیل است و در تلاش است او را شیفته‌ی خود کند، اما او عشقی را نمی‌خواهد که با گدایی به دست آمده، بلکه تمام قلب و ذهن سهیل را طلب می‌کند و این موضوع مسیر را برای شیدا طولانی و دشوار می‌سازد...

شرحی که آمد، داستانِ دوخطیِ کتاب ستاره‌ی سهیل نوشته‌ی شیما شیرآلی است.

شیدا در دورانِ طاقت‌فرسای عاشقی و دوری از معشوق، از همراهی و الطاف مادری مهربان برخوردار است. مادری که حین دل‌داری دادن به دخترش، او را تشویق به ترکِ این حس می‌کند؛ چراکه این عشقِ یک‌طرفه را چیزی جز اسباب آزارِ شیدا نمی‌داند. اما شیدا مُصِر و ثابت‌قدم، بار عاشقی را به دوش می‌کشد.

در طول تاریخ، عشق عنصرِ بسیاری داستان‌ها، اشعار، نمایش‌نامه‌ها و فیلم‌نامه‌ها بوده است. عشق گاه ویران می‌کند و گاه می‌شوراند و از جا برمی‌خیزاند. ماهیت عشق به این بستگی دارد که ما چجور آدمی هستیم و عاشق چه نوع شخصیتی شده‌ایم؟

کتاب ستاره‌ی سهیل را انتشارات اهورا قلم چاپ و روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب ستاره سهیل برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به دوست‌داران رمان‌های عاشقانه‌ی ایرانی پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب ستاره سهیل می‌خوانیم

همگی توی پذیرایی نشستیم. من هم جایی را برای نشستن انتخاب کردم که سهیل زیر نظرم باشد. درست روبه‌روی سهیل نشستم و خیره شدم به چشمانش. واقعاً آرامش خاصی بهم می‌داد. وقتی غرق تماشای چشمانش می‌شدم تمام دنیا و آرزوهایم را در آن‌ها می‌دیدم. احساس می‌کردم که قلبم دارد محکم خودش را به جداره‌های سینه‌ام می‌کوباند و فریاد می‌زند من دیوانه‌ی توام، قلب تو چی؟ اونم دیوانه‌ی من هست؟ اونم برای داشتن من بی‌قراری می‌کنه؟

چقدر جذاب شده امشب، بانمک، زیبا، جذاب و مردانه. واقعاً حق دارم که دل‌باخته‌ی یه همچین ماه فروزانی باشم. خدای من چشمانش، چقدر برق می‌زنند درست مثل ستاره‌ای که توی دل سیاهی شب چشم هر بیننده‌ای را به خودش خیره می‌کنه، یعنی سهیل مال من می‌شه. اونم دلش پیش منه؟ آخه چطوری بگم که دوستت دارم؟ چطور متوجه‌اش کنم که دخترعمه‌اش حدود پنج ساله که عاشقش شده. کاش می‌فهمید که من اسیرشم.

مامان با سینی چای وارد هال شد، نگاهی بهم انداخت و چشم‌غره‌ای رفت و آمد سمت مبلی که من رویش نشسته بودم و به‌آهستگی پا گذاشت روی پایم. پاشنه‌ی کفشش انگشت پایم را فشار داد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ستاره سهیل
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اهورا قلم
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات333
زبانفارسی
شابک978-964-8942-62-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ستاره سهیل

Zahra Seif
۱۴۰۲/۹/۹
سلام و عرض خسته نباشید کتاب خوبی بود هرچند که در اوایل دایتان ویا بیشتر جاها هنوز نویسنده با خودش برای تعیین شخصیت‌ها کنار نیومده بود و گاهی از عمو و گاهی دایی برای خانواده‌ی سهیل استفاده می‌کرد ولی خوب میشه این رو نادیده گرفت... پر از فراز ونشیبهای کاملا طبیعی در یک زندگی... واقعیت‌ها گفته شده گفت بود... دوست داشتم... میشه یه جورایی پند آموز بود.. عشق هر جا باشه می‌تونه معجزه کنه به شرطی که واقعی باشه.. توصیه می‌کنم بخونید
زهرا مالکی
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
داستان بدنبود ولی تکلیف نویسنده با شخصیت‌های داستان معلوم نبود یک‌بار عموبهزاد بود یک‌بار دایی بهزاد یک بار دختر عمو یکبار دختر عمه در ضمن مراسم خواستگاری وعقد و عروسی تو یک هفته خونه و جهیزیه مگه میشه انگار نویسنده تو این جامعه نبوده فرنوش تا روزهای آخر تو خونه‌ای که سهیل براش گرفته برام قابل قبول نبود
سپیده علیپور
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
به موقع و خوب تمام شد
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب ستاره سهیل

برای دریافت کتاب ستاره سهیل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.