معرفی و دانلود کتاب سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال: مبتدی تا حرفه‌ای

عکس جلد کتاب سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال: مبتدی تا حرفه‌ای
قیمت:
۱۹۵۰۰۰ ۱۷۵,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال: مبتدی تا حرفه‌ای

کتاب سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال نوشته‌ی صالح عبادی لمر، نحوه‌ی ورود به بازار رمزارزها را به زبان ساده توضیح می‌دهد و شیوه‌ی خریدوفروش آن‌ها را می‌آموزد. این راهنما که برای تمامی سطوح، از مبتدی تا حرفه‌ای نوشته شده، به شما نحوه‌ی ثبت‌نام در صرافی‌های داخلی و خارجی، نصب و کار با وَلِت‌های معتبر و انجام معاملات فیوچرز را آموزش می‌دهد و کمک می‌کند با آگاهی و اطلاعات کامل وارد این بازار پرسود شوید.

درباره‌ی کتاب سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال

در سال 2008، فردی به نام ساتوشی ناکاموتو از نوعی پول دیجیتالی به نام «بیت‌کوین» رونمایی کرد. این ارز، ساختاری رمزنگاری‌شده داشت و زیر نظر هیچ بانک مرکزی‌ای قرار نمی‌گرفت. بیت‌کوین در سال 2009، رسماً توزیع شد و وارد بازار معاملات گشت. بااینکه در ماه‌های ابتدایی چندان ارزشی نداشت، اما به‌مرور اهمیت پیدا کرد و ویژگی‌های منحصربه‌فردش کشف شد، ارزشش بالاتر رفت و بعدتر به ده‌ها هزار برابر دلار رسید. کمی بعد از بیت‌کوین، رمزارزهای دیگری هم ابداع و عرضه شدند. به‌تدریج، موج این ارزهای دیجیتال دنیا را فراگرفت؛ تاجایی‌که حالا خیلی از معاملات مهم رسماً با این نوع ارزها انجام می‌شود. ارزش روزافزون آن‌ها بسیاری را وسوسه کرده تا بر آن سرمایه‌گذاری کنند؛ یعنی تعدادی ارز بخرند و با افزایش قیمت، آن‌ها را بفروشند و به سود برسند. گرچه این فرآیند می‌تواند خیلی سودآور باشد، اما هم نحوه‌ی معامله‌ی رمزارزها کمی پیچیده است و هم ریسک بالایی دارد. کما اینکه در چند سال گذشته بیت‌کوین ناگهان نیمی از ارزشش را از دست داد و بسیاری سرمایه‌شان را از دست دادند. یکی از کتاب‌های مفید و جامع برای آشنایی با پدیده‌ی رمزارز، کتاب سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال نوشته‌ی صالح عبادی لمر است. این کتاب مخاطب را با پایه‌ای‌ترین مفاهیم ارز دیجیتال آشنا می‌کند و ابزارهای اصلی و مهم معاملات آن را به‌تفصیل تشریح می‌نماید.

ایده‌ی اصلی پول دیجیتال به دهه‌ی 1980 بازمی‌گردد. در آن زمان حتی پول‌هایی الکترونیکی با شبکه‌ی رمزنگاری‌شده ابداع شدند، اما هیچ‌گاه به شکل عمومی عرضه نگشتند. شاید گسترده نبودن اینترنت مهم‌ترین دلیل شکست این پروژه‌ها بود. ولی آنچه ما امروز به‌عنوان رمزارز می‌شناسیم با بیت‌کوین شروع شده است. بیت‌کوین‌ها به خاطر ساختار و ماهیتشان پتانسیل بالایی برای سودآوری دارند. به خاطر همین در طول حدود یک دهه به یکی از منابع اصلی سرمایه‌گذاری تبدیل گشته‌اند. بااین‌همه، پیش از هر چیزی، باید روش کار با آن‌ها را دانست. برای انجام معاملات دیجیتال باید ابتدا یک کیف پول یا وَلِت معتبر تهیه کرد. خریدوفروش ارز دیجیتال همچون ارز حقیقی از طریق صرافی انجام می‌شود، بنابراین لازم است که حداقل در یک صرافی قانونی ثبت‌نام کنیم تا بتوانیم ارز موردنیازمان را تهیه نماییم. صالح عبادی لمر در کتاب سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال تمام این مراحل به‌تفصیل و با جزئیات توضیح می‌دهد. او چندین ولت، صرافی داخلی و خارجی را معرفی می‌کند و شیوه‌ی ثبت‌نام، احراز هویت و نقل‌وانتقال ارز در آن‌ها را می‌آموزد. عبادی لمر در ادامه، فصلی از کتابش را به معاملات فیوچرز اختصاص داده و شیوه‌ی انجام آن را در چند صرافی به‌صورت گام‌به‌گام آموزش می‌دهد. در بخش پایانی نیز با رمزارزهای بی‌ارزش یا اصطلاحاً شت‌کوین آشنا می‌شوید و نحوه‌ی خرید و سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها را یاد می‌گیرید. کتاب سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را مؤسسه‌ی فرهنگی‌ هنری دیباگران تهران به چاپ رسانده است.

کتاب سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد سرمایه گذاری در رمزارزها را دارید، این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود. پیش از هر کاری این راهنما را مطالعه کنید تا بتوانید با درک بهتری وارد این بازار شوید.

در بخشی از کتاب سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال: مبتدی تا حرفه‌ای می‌خوانیم

آیا لجر نانو ایکس تاکنون هک شده است؟

تاکنون هیچ موردی مبنی بر هک شدن کیف پول لجر گزارش نشده است۔ همچنین از طرف هیچ کاربری گزارشی مبنی بر اینکه حمله‌ای به لجر وی شده باشد وجود ندارد. اصلی‌ترین تفاوت بین اجر نانو ایکس و نانو اس اضافه شدن بلوتوث به نانو ایکس است۔ دیگر الزامی به اتصال کیف پول به کامپیوتر با کابل ‌USB‌ وجود ندارد؛ اما همین قابلیت به اندازه‌ای مهم است که باعث شود قیمت لجر نانو ایکس دو برابر لجر نانو اس باشد۔

توصیه:

توجه داشته باشید که هیچ‌وقت لجر دست دوم خریداری نکنید۔ ممکن است در هزینه خرید لجر صرفه‌جویی کرده باشید ولی سرمایه خود را کامل به خطر می‌اندازید و در آینده هزینه‌های بزرگتری ممکن است پرداخت نمایید۔ همچنین توصیه می‌کنیم هیچ گاه از سایت‌هایی مانند دیوار، شیپور و از این قبیل موارد لجر نخرید۔ امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید۔ در صورتی که علاقه‌مند به تهیه این کیف پول حرفه‌ای و امن هستید، می‌توانید از طریق تترینو آن را تهیه نمایید۔

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: توصیه‌های مهم برای سرمایه‌گذاران در بازار ارزهای دیجیتال
فصل دوم: نحوه‌ی ثبت‌نام در صرافی‌های داخلی
فصل سوم: نصب و کار با کیف پول‌های (والت‌ها) ارزهای دیجیتال
فصل چهارم: نحوه‌ی ثبت‌نام و کار با صرافی‌های خارجی
فصل پنجم: نحوه‌ی کار با پلتفرم‌های رصد ارزهای دیجیتال
فصل ششم: نحوه‌ی انجام معاملات فیوچرز
فصل هفتم: آشنایی با شتکوین‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال: مبتدی تا حرفه‌ای
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات443
زبانفارسی
شابک978-622-218-468-1
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس، کتاب‌های تجارت الکترونیک
قیمت نسخه الکترونیک
۱۹۵۰۰۰ ۱۷۵,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

sara13 salar
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
واقعا عالیه حتما اگر در گروه مالی فعالیت دارید حتما مطالعه کنید
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

برای دریافت کتاب سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.