معرفی و دانلود کتاب سرمایه‌ گذاری در ارزهای دیجیتال و جایگاه آن در ایران

عکس جلد کتاب سرمایه‌ گذاری در ارزهای دیجیتال و جایگاه آن در ایران
قیمت:
۵۲۰۰۰ ۴۶,۸۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سرمایه‌ گذاری در ارزهای دیجیتال و جایگاه آن در ایران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سرمایه‌ گذاری در ارزهای دیجیتال و جایگاه آن در ایران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سرمایه‌ گذاری در ارزهای دیجیتال و جایگاه آن در ایران

کتاب سرمایه‌ گذاری در ارزهای دیجیتال و جایگاه آن در ایران که به کوشش صالح عبادی لمر نوشته شده است، همه‌چیز درباره‌ی ارزهای دیجیتال را از پایه به شما آموزش می‌دهد. نویسنده‌ که دکترای مهندسی مالی دارد، به شما یاد می‌دهد که ارز دیجیتال اساساً چیست و در ایران با چه چالش‌هایی روبه‌رو است.

درباره‌ی‌ کتاب سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و جایگاه آن در ایران

امروزه، ارزهای دیجتال، جایگاه خود را در ذهن مردم باز کرده‌اند و افراد زیادی هستند که دوست دارند در این حوزه وارد شوند و از این راه کسب درآمد کنند. اما به دلیل پیچیدگی‌های این حوزه، هنوز بسیاری از این افراد حتی نمی‌دانند ارز دیجیتال دقیقاً چیست. در ایران، با توجه به شرایط ویژه‌ی اقتصادی و همین‌طور تحریم‌های مالی که وجود دارد، این پیچیدگی‌ها بیشتر هم می‌شود. همین است که باعث می‌شود افراد زیادی، برای پس‌انداز یا کسب سود، پول خود را به دست افراد سودجویانی بسپارند تا برایشان ارز دیجیتال استخراج کنند و در نهایت، دچار ضرر شوند. اینجا است که ضرورت نوشته شدن کتاب‌هایی مثل سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و جایگاه آن در ایران توسط افراد تحصیل‌کرده و موفق این حوزه نظیر دکتر صالح عبادی لمر را روزبه‌روز بیشتر درک می‌شود.

کتاب سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و جایگاه آن در ایران به صورت کاملاً بنیادی درباره‌ی ارزهای دیجیتال به شما آموزش می‌دهد و می‌توانید با خواندن آن اطلاعات کاملی در زمینه‌ی ارزهای دیجیتال به دست آورید. سپس اگر خواستید برای سرمایه‌گذاری و فعالیت در این حوزه‌ی نوظهور با خیال راحت اقدام کنید. کتاب سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و جایگاه آن در ایران را مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران، ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران به چاپ رسانده است که نشان از کاربردی و مفید بودن این کتاب برای همه‌ی افرادی است که می‌خواهند در حوزه‌ی ارز دیجیتال حرفه‌ای شوند. مجتمع فنی تهران، دهه‌هاست که دست به انتشار کتاب‌های مفید درسی و علمی در زمینه‌های مختلف می‌زند؛ کتاب‌هایی برای کارآموزانی که در مجموعه‌های فنی حرفه‌ای به کسب دانش برای حوزه‌ی شغلی خاص خود می‌پردازند.

کتاب سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و جایگاه آن در ایران در مقدمه، تعریف ارزهای دیجیتال و تاریخچه‌ی آن را ارائه می‌دهد. سپس در فصول بعدی به توضیح کامل بلاکچین، چالش‌ها و ریسک‌های ارزهای دیجیتال، کاربرد تحلیل در بازار ارزهای دیجیتال و مفهوم ایردراپ و فورک در ارز دیجیتال می‌پردازد. در فصول بعدی معروف‌ترین ارزهای دیجیتال را معرفی می‌کند و درباره‌ی بیت کوین به طور اختصاصی در فصلی جداگانه آموزش‌های کاملی دارد. سپس توضیحات کاملی درباره‌ی مبحث ماینرها و صرافی‌های ارز دیجیتال مطرح می‌شود. در انتها نیز در چند فصل درباره‌ی ایران و ارزهای دیجیتال و قوانین مربوط به آن همین طور آینده ارزهای دیجیتال بحث می‌شود.

کتاب سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و جایگاه آن در ایران برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و جایگاه آن در ایران برای همه‌ی کسانی که به مبحث ارزهای دیجیتال علاقه‌مند هستند مناسب است.

در بخشی از کتاب سرمایه‌ گذاری در ارزهای دیجیتال و جایگاه آن در ایران می‌خوانیم

این روزها بانک‌ها تقریبا همه‌ چیز را درباره مشتریان خود شامل تاریخچه اعتبار، آدرس‌ها، شماره تلفن‌ها، روند دخل‌وخرج و نیز غیره را می‌دانند. با توجه به اینکه نیازی نیست کیف پول به هیچ‌گونه اطلاعات شناسایی شخصی مرتبط شود، این داستان در بیت‌کوین بسیار متفاوت است در حالی که برخی از مردم نمی‌خواهند اموال آن‌ها به وسیله هیچ یک از مقامات کنترل و ردیابی شود، گروهی دیگر ممکن است استدلال کنند تجارت مواد‌ مخدر، تروریسم و سایر فعالیت‌های غیر قانونی و خطرناک با توجه به ویژگی ناشناس بودن بیت‌کوین، رشد و رونق پیدا کند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مقدمه
فصل دوم: آشنایی با بلاکچین
فصل سوم: چالش‌ها و ریسک‌های ارزهای مجازی
فصل چهارم: کاربرد تحلیل در بازار ارزهای دیجیتال
فصل پنجم: مفهوم ایردراپ و فورک در ارزهای دیجیتال
فصل ششم: معرفی معروف‌ترین ارزهای دیجیتال
فصل هفتم: آشنایی با بیت‌کوین
فصل هشتم: آشنایی با ماینر ارزهای دیجیتال
فصل نهم: آشنایی با صرافی ارزهای دیجیتال
فصل دهم: ایران و ارزهای دیجیتال
فصل یازدهم: قوانین رمز ارزها در ایران
فصل دوازدهم: ارز دیجیتال پیمان
فصل سیزدهم: مشکلات رمزارزها در آینده
فصل چهاردهم: اصطلاحات بازار ارزهای دیجیتال

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سرمایه‌ گذاری در ارزهای دیجیتال و جایگاه آن در ایران
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات145
زبانفارسی
شابک978-622-218347-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک
۵۲۰۰۰ ۴۶,۸۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سرمایه‌ گذاری در ارزهای دیجیتال و جایگاه آن در ایران

برای دریافت کتاب سرمایه‌ گذاری در ارزهای دیجیتال و جایگاه آن در ایران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.