معرفی و دانلود کتاب سفید برفی و هفت کوتوله

عکس جلد کتاب سفید برفی و هفت کوتوله
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سفید برفی و هفت کوتوله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سفید برفی و هفت کوتوله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سفید برفی و هفت کوتوله

کتاب سفید برفی و هفت کوتوله قصه‌ای از افسانه‌های عامه است که با روایتی جذاب و شیرین داستان دختر زیبایی به نام سفید برفی را به تصویر می‌کشد که ملکه‌ی بدجنس به شدت به او حسادت می‌کند.

موضوع کتاب سفید برفی و هفت کوتوله چیست؟

ملکه‌ی بدجنس نامادری سفید برفی است که همراه با هم در یک قصر زیبا زندگی می‌کنند اما او بسیار با سفید برفی نامهربان است و به زیبایی او حسادت می‌کند تا اینکه در نهایت یک روز تصمیم می‌گیرد سفید برفی را برای همیشه از بین ببرد.

هنگامی که سفید برفی متوجه این موضوع می‌شود، به انتهای جنگل فرار کرده و در کلبه‌ی هفت کوتوله پناه می‌گیرد. سفید برفی از هفت کوتوله کمک می‌خواهد و خواهش می‌کند تا به او اجازه دهند که با آن‌ها زندگی کند. اما ملکه‌ی شرور دست از سر سفید برفی برنداشته و همه‌جا را برای پیدا کردن او می‌گردد.

کتاب سفید برفی و هفت کوتوله مناسب چه کسانی است؟

کتاب سفید برفی و هفت کوتوله (Snow white and the seven Dwarfs) برای کودکان 5 تا 8 سال علاقه‌مند به افسانه‌های عامه به رشته‌ی تحریر درآمده است.

در بخشی از کتاب سفید برفی و هفت کوتوله می‌خوانیم:

یک روز، هنگامی که سفید برفی از چاه، آب می‌کشید آرزویی کرد. او آرزو کرد کسی که سفید برفی را دوست دارد پیدایش کند. سفید برفی غرق در رؤیا شد و درباره خوبی‌های مرد آرزوهایش خیال بافی کرد. بعد وقتی در چاه آرزو نگاه کرد، به جای صورت خود چهره دیگری را در آب دید. تصویر داخل چاه متعلق به شاهزاده زیبایی بود. «سلام. من تو را ترساندم؟ لطفا فرار نکن!» اما سفید برفی به سرعت به سمت بالکن اتاقش فرار کرد؛ جایی که می‌توانست از دور شاهزاده را ببیند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سفید برفی و هفت کوتوله
نویسنده
مترجمهادی علم باز
ناشر چاپیانتشارات دلفین آبی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات44
زبانفارسی
شابک978-600-8021-86-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سفید برفی و هفت کوتوله

بنفشه قاسمی
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
دخترم دوست داشت، فقط قسمت کشتن سفید برفی رو و من تبدیل کردم به گم کردن سفید برفی
فرانک رحیمی
۱۳۹۹/۹/۱۸
عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب سفید برفی و هفت کوتوله

برای دریافت کتاب سفید برفی و هفت کوتوله و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.