معرفی و دانلود کتاب مبارزه برای کتاب!

عکس جلد کتاب مبارزه برای کتاب!
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مبارزه برای کتاب! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مبارزه برای کتاب! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مبارزه برای کتاب!

کتاب مبارزه برای کتاب! به قلم مارک سیدنبرگ و براین سونلین، همراه با تصاویری زیبا داستان دزدیده شدن کتاب وندی توسط دزدان دریایی و تلاش او برای پس گرفتن آن را روایت می‌کند.

کتاب مبارزه برای کتاب! برای چه کسانی مناسب است؟

مارک سیدنبرگ (Mark Seidenberg) و براین سونلین (Brian Swenlin) کتاب مبارزه برای کتاب! (Battle for the book) را برای تمامی کودکان دبستانی علاقه‌مند به داستان‌های کارتونی به رشته تحریر درآورده است.

در بخشی از کتاب مبارزه برای کتاب می‌خوانیم:

ایزی توضیح داد: «اون با یه هیولای دریایی درگیر بود، بنابراین ما رو فرستاد تا کمکتون کنیم.» وندی: «هوک کتاب داستان منو دزدید. نمیدونم چرا.» جیک: «نگران نباش. ما کتاب داستانت رو پس می‌گیریم!»

درست زمانی‌که جیک، جولی راجر را دید، تینکربل گرد جادویی را روی سر همه پاشید و همه به سمت کشتی هوک پرواز کردند. اما وقتی وندی به هوک گفت که کتابش را پس بدهد، او طناب را گرفت، تاب خورد و بر خیابان‌های لندن فرود آمد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مبارزه برای کتاب!
نویسنده،
مترجممحدثه زردکانلو
ناشر چاپیانتشارات دلفین آبی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-8021-79-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مبارزه برای کتاب!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مبارزه برای کتاب!

برای دریافت کتاب مبارزه برای کتاب! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.