معرفی و دانلود کتاب سفیدبرفی و هفت کوتوله

عکس جلد کتاب سفیدبرفی و هفت کوتوله
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سفیدبرفی و هفت کوتوله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سفیدبرفی و هفت کوتوله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سفیدبرفی و هفت کوتوله

قرار است یکی از مشهورترین داستان‌های کلاسیک کودک را در کتاب سفیدبرفی و هفت کوتوله بخوانید. ماجرا از این قرار است که ملکه‌ای زیبا بعد از راز‌ و نیاز و طلب فرزند از خدا صاحب دختری دوست‌داشتنی به‌نام سفیدبرفی می‌شود، اما متأسفانه او خیلی زود می‌میرد و دختر مجبور می‌شود در کنار نامادری‌اش که حالا ملکه شده به زندگی خود ادامه دهد. از بخت بد، این زن که به زیبایی سفیدبرفی حسادت می‌کند، قصد دارد هرطور شده او را سربه‌نیست کند. باقی ماجرا را در کتاب سفیدبرفی و هفت کوتوله بخوانید. این داستان ترجمه‌ی فاطمه پوراسماعیل است که به شکل دو زبانه (فارسی و آلمانی) از سوی انتشارات سخنوران منتشر شده.

در بخشی از کتاب سفیدبرفی و هفت کوتوله می‌خوانیم

ناگهان سفیدبرفی تکان خورد و آرام چشم‌هایش را باز کرد. «او بیدار شد!» کوتوله‌ها شادی کردند و دست بر گردن یکدیگر انداختند۔ طلسم ملکه‌ی شرور شکسته شده بود۔ قبل از اینکه سفیدبرفی زندگی جدیدش را با شاهزاده شروع کند، برای همه‌چیز از 7 کوتوله و کاری که آن‌ها برایش انجام دادند، تشکر کرد و به هر کدامشان جداگانه بوسه‌ی خداحافظی زد۔ او قول داد که خیلی زود برای دیدن کوتوله‌ها بیاید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سفیدبرفی و هفت کوتوله
نویسنده
مترجمفاطمه پوراسماعیل
ناشر چاپیانتشارات سخنوران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-215820-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب‌های آموزش زبان آلمانی
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سفیدبرفی و هفت کوتوله

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سفیدبرفی و هفت کوتوله

برای دریافت کتاب سفیدبرفی و هفت کوتوله و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.