معرفی و دانلود کتاب شوالیه توبی و اژدهای کوچک هوپلا

عکس جلد کتاب شوالیه توبی و اژدهای کوچک هوپلا
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شوالیه توبی و اژدهای کوچک هوپلا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شوالیه توبی و اژدهای کوچک هوپلا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شوالیه توبی و اژدهای کوچک هوپلا

کتاب شوالیه توبی و اژدهای کوچک هوپلا نوشته‌ی فراوکه نارگانگ، داستان پسر بچه‌ای به نام توبی را به تصویر می‌کشد که به دلیل گرسنگی و بی‌خانمان بودن به دور دنیا نقل مکان می‌کند و با ماجراهای عجیب و غریبی رو به رو می‌شود.

موضوع کتاب شوالیه توبی و اژدهای کوچک هوپلا چیست؟

توبی یک پسر بچه بی‌بضاعت و بی‌خانمان است. او هر روز درِ بیشتر خانه‌ها را می‌زند و به دنبال یک تکه نان یا جایی است که شب را در آن جا سپری کند و از گرسنگی نمیرد. گاهی اوقات شانس با او یار است، اما اغلب باید با گرسنگی و سرما به راهش ادامه بدهد. یک روز صبح در حالی که خواب آلود به راهش ادامه می‌داد، صدای ضربه زدن چیزی عجیب و غریب را در جلوی پای خود احساس کرد و ...

فراوکه نارگانگ (Frauke Nahrgang) در کتاب شوالیه توبی و اژدهای کوچک هوپلا (Ritter Tobi und der kleine Drache Hoppla: vier Abenteuer in einem Band) به شرح مطالب ارزشمندی در زمینه داشتن دوست و همراهی مناسب در زندگی، اهمیت دوست‌یابی برای بچه‌ها و حفظ اخلاقیات و وفاداری می‌پردازد. او همچنین احترام و عشق ورزیدن به جای خشونت، دروغ نگفتن، ریا و چاپلوسی نکردن را به کودکان آموزش می‌دهد.

کتاب شوالیه توبی و اژدهای کوچک هوپلا مناسب چه کسانی است؟

این اثر جذاب و دوست داشتنی برای کودکان 8 تا 12 ساله مناسب است و با خواندن آن ویژگی‌های اخلاقی مفیدی را یاد می‌گیرند.

در بخشی از کتاب شوالیه توبی و اژدهای کوچک هوپلا می‌خوانیم:

توبی یک شوالیه کوچک است. او در قلعه فونکل اشتاین در دربار شاهزاده آدالبرت زندگی می‌کند. هنوز مدت زیادی نیست که او به آن جا آمده، تا قبل از آن، توبی یک پسربچه فقیر بود، اما بعد از اینکه جان شاهزاده آدالبرت را نجات داد، به همین خاطر او در حال حاضر در قلعه‌اش زندگی می‌کند. به این ترتیب او سقفی بالای سرش دارد. به اندازه کافی می‌خورد و بستری گرم و نرم از کاه دارد.

در این شب شاهزاده یک جشن ترتیب داده است و طبیعی است که توبی هم دعوت شده، اما او تنها به سالن بزرگ نخواهد رفت، چراکه جایی که توبی هست هوپلا هم حضور دارد. هوپلا یک اژدهای کوچک است و همچنین بهترین دوست تویی فقط احمقانه است که هیچکس نباید از وجود او باخبر باشد.

فهرست مطالب کتاب

شوالیه توبی و اژدهای کوچک هوپلا
شوالیه توبی و قلعه فونکل اشتاین
شوالیه توبی و راز اژدها
شوالیه توبی و مسابقه‌ شاعری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شوالیه توبی و اژدهای کوچک هوپلا
نویسنده
مترجمفاطمه پوراسماعیل
ناشر چاپیانتشارات سخنوران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات164
زبانفارسی
شابک978-622-215-589-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب شوالیه توبی و اژدهای کوچک هوپلا

برای دریافت کتاب شوالیه توبی و اژدهای کوچک هوپلا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.