معرفی و دانلود کتاب سلام دنیا: بدن من

عکس جلد کتاب سلام دنیا: بدن من
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سلام دنیا: بدن من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سلام دنیا: بدن من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سلام دنیا: بدن من

جیل مک دونالد در کتاب سلام دنیا: بدن من کودکان را با اعضای مختلف بدن انسان آشنا می‌کند و با زبانی ساده و پرکشش، وظیفه‌ی هر عضو بدن را برای آن‌ها شرح می‌دهد. این اثر از مجلدهای منتشرشده ذیل مجموعه‌ی پرطرفدار سلام دنیا است.

درباره‌ی کتاب سلام دنیا: بدن من

کتابی که پیش روی شماست، با نام سلام دنیا: بدن من (Hello, World! My Body) نوشته‌ی جیل مک دونالد (Jill McDonald) اثری خواندنی برای خردسالان است که با استفاده‌ از تصاویر مختلف و به شیوه‌ای سرگرم‌کننده و جذاب، آن‌ها را با اعضای بدن انسان آشنا می‌کند. هدف نویسنده از نگارش کتاب نامبرده این است که علاوه بر ارائه‌ی توضیحاتی درباره‌ی نحوه‌ی عملکرد هرکدام از اعضای بدن، امر آموزش را نیز به فعالیتی سرگرم‌کننده و لذت‌بخش بدل سازد. کودکان در کتاب سلام دنیا: بدن من یاد می‌گیرند که ماهیچه‌های بدن چگونه به حرکت کردن ما کمک می‌کنند، قلب چگونه خون را به سرتاسر بدن پمپاژ می‌کند و کنترل بدن به ‌وسیله‌ی مغز چطور صورت می‌گیرد.

جیل مک دونالد در کتاب حاضر سیستم اسکلتی (استخوان‌بندی) را به ما معرفی می‌کند و توضیح می‌دهد که استخوان‌های مختلف، از جمله جمجمه، ستون فقرات و دنده‌ها چگونه از بدن ما حفاظت می‌کنند. این کتاب انواع مختلف ماهیچه‌ها، مانند ماهیچه‌های ارادی و غیرارادی را نیز مورد بحث قرار می‌دهد. سیستم گوارش، تنفسی، گردش خون، و سیستم عصبی از دیگر قسمت‌های مختلف بدن هستند که در کتاب سلام دنیا: بدن من به آن‌ها پرداخته شده است.

تصویرگری کتاب سلام دنیا: بدن من نیز بر عهده‌ی جیل مک دونالد بوده است. این اثر نخستین بار در سال 2018 منتشر شده و در ایران توسط آناهیتا حضرتی کیاوندانی به فارسی برگردانده شده است. کتاب نامبرده را نشر پرتقال به انتشار رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی سلام دنیا

جیل مک دونالد، نویسنده و تصویرگر آمریکایی، در هر مجلد از مجموعه کتاب سلام، دنیا (Hello, World!) به شرح یک موضوع غیرداستانی و آموزنده می‌پردازد. به عبارت روشن‌تر، مجموعه کتابی که در اختیار دارید برای معرفی مفاهیم ساده، اما مهم به خردسالان طراحی شده و طیف وسیعی از موضوعات گوناگون -از علوم طبیعی گرفته، تا آشنایی با حیوانات و مفاهیم مرتبط با فرهنگ- را در بر می‌گیرد. از نقاط قوت مجموعه‌ی سلام، دنیا تصاویر شاد، سرزنده و رنگارنگ آن است که یادگیری را برای کودکان به امری لذت‌بخش تبدیل می‌کند. گفتنی است سه انتشارات مختلف در ایران به انتشار مجموعه‌ی نامبرده همت گمارده‌اند. نخست، انتشارات پرتقال که این مجموعه کتاب را با نام «سلام دنیا!» روانه‌ی بازار نشر کرده و دیگری، انتشارات فراک که این سری کتاب‌ها را ذیل مجموعه‌ی «دنیا، سلام» به مخاطبان عرضه کرده است. انتشارات محراب قلم نیز این مجموعه را با نام «دنیای زیبای من» روانه‌ی بازار کتاب کرده است. نسخه‌ای که پیش روی شماست، به همت نشر پرتقال در دسترس مخاطبان قرار گرفته است و آنچه در ادامه مطالعه می‌کنید، نام برخی از عناوین منتشرشده ذیل مجموعه‌ی سلام دنیای همین نشر هستند: «موسیقی» (Hello, World! Music)، «بدن من» (Hello, World! My Body)، «حشره‌ها» (Hello, World! Backyard Bugs) و «آب و هوا» (Hello, World! Weather).

نکوداشت‌های کتاب سلام دنیا: بدن من

  • کتاب سلام دنیا: بدن من نوشته‌ی جیل مک دونالد، برای خردسالان و کودکان نوپا جزء اولین‌ کتاب‌هایی است که درباره‌ی بدن‌شان می‌خوانند. نویسنده در این کتاب قسمت‌های مختلف بدن را نام می‌برد و توضیح می‌دهد که هرکدام از آن‌ها چه کاری انجام می‌دهند. (Cath Hakanson)
  • مقدمه‌ای بر بدن انسان برای کودکان. (مجله‌ی Kirkus Reviews)
  • از خانه بیاموزید و جهان را با این کتاب‌های سرگرم‌کننده و ساده‌خوان کاوش کنید. کودکانتان با مطالعه‌ی کتاب بدن من مجذوب چشم‌ها، گوش‌ها، بینی، انگشتان دست و انگشتان پای خود می‌شوند! اینجا مجلدی از مجموعه‌ی سلام دنیا قرار دارد که هرآنچه را که باید، درباره‌ی بدن انسان به خردسالان می‌آموزد. مجموعه‌ی سلام دنیا سری کتابی است برای معرفی اولین مفاهیم غیرداستانی که کودکان نوپا باید آن‌ها را بیاموزند. (سایت آمازون)

کتاب سلام دنیا: بدن من برای چه کسانی مناسب است؟

جیل مک‌ دونالد کتاب مصور سلام دنیا: بدن من را برای کودکان بالای 3 سال به رشته‌ی تحریر درآورده است. والدین و مربیان کودک نیز می‌توانند از این کتاب بهره‌مند شوند.

در بخشی از کتاب سلام دنیا: بدن من می‌خوانیم

از دست‌ها برای لمس کردن، حس کردن، دست تکان دادن و دست زدن استفاده می‌کنی.
حالا بشمار و بگو هر کدام از دست‌هایت چند تا انگشت دارد؟
به خط‌هایی که سر انگشت‌هایت می‌بینی، اثر انگشت می‌گوییم.
اثر انگشت هیچ دو نفری شبیه به هم نیست.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سلام دنیا: بدن من
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-274-377-2
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سلام دنیا: بدن من

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سلام دنیا: بدن من

برای دریافت کتاب سلام دنیا: بدن من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.