معرفی و دانلود کتاب سلام دنیا: در مزرعه

عکس جلد کتاب سلام دنیا: در مزرعه
قیمت:
۱۱,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سلام دنیا: در مزرعه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سلام دنیا: در مزرعه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سلام دنیا: در مزرعه

زود باش، بیدار شو! نویسنده‌ی کتاب سلام دنیا: در مزرعه با این جمله‌ها در آغاز کتاب، ذهن کنجکاو کودک را به سفری در دل تکاپوها و داستان‌های یک مزرعه دعوت می‌کند. کتاب حاضر، اثر جیل مک دونالد، یکی از کتاب‌های آموزشی و داستانی مجموعه‌ی «سلام، دنیا» است که انتشارات پرتقال با ترجمه‌ی آناهیتا حضرتی آن را روانه‌ی بازار کرده است.

درباره‌ی کتاب سلام دنیا: در مزرعه

جیل مک دونالد (Jill McDonald)، مؤلف کتاب سلام دنیا: در مزرعه، نویسنده‌ا‌ی آمریکایی است که از کودکی شیفته‌ی نقاشی کردن و رنگ‌آمیزی بوده است. او در ادامه، علاقه‌ی عمیق خود را دنبال کرد تا توانست در رشته‌ی طراحی پارچه در دانشکده‌ی رودآیلند تحصیل را به پایان برساند و با قلم به دست گرفتن برای تصویرگری و نویسندگی وارد دنیای کتاب کودک شود. یکی از مجموعه‌های او که طرفدارانی زیادی نیز پیدا کرده است، مجموعه‌ی سلام، دنیا (Hello, World!) است و کتاب در مزرعه را می‌توان یکی از دلچسب‌ترین‌های این مجموعه به شمار آورد. در این جلد از مجموعه‌ی مذکور، کودک نه‌تنها تجربه‌ی زندگی کوتاه اما شاد با پرندگان و حیوانات مزرعه و لمس گیاهان و میوه‌های تازه را به خود هدیه می‌دهد بلکه می‌تواند با چرخه‌ی اقتصادی در معاش روستایی هم آشنا شود.

جمله‌های کوتاه و بیان روشن و واضح جیل مک دونالد در این کتاب، فضاسازی جذابی برای مخاطب فراهم کرده و استفاده از نام‌آواهای حیوانات نیز به آن کمک کرده است. از آن‌جایی که جمله‌ها بسیار کوتاه و ساده‌اند، والدین همراه با کودکان می‌توانند با چند بار بلندخوانی و باهم‌خوانی این کتاب، حافظه‌ی روایی کودک را به چالش بکشند و همراهی او را در تکمیل جمله‌ها بطلبند. تصویرهای کتاب در مزرعه نیز به‌قدری ساده و روشن طراحی شده‌اند که کودکان بتوانند با تکیه بر تجربه‌های عینی و نشانه‌های موجود در دنیای تصویرهای ذهنی‌شان، ارتباط معنایی آن‌ها را دریابند. در این تصویرها حتی مترسک‌ها و بره‌ها هم لبخند می‌زنند و این فضای پویا و شادی را در دل روایت برای کودک می‌آفریند.

درباره‌ی مجموعه‌ی سلام، دنیا!

جیل مک دونالد، مجموعه‌ی سلام،‌ دنیا را با این هدف آفریده است که کودکان از گذرگاه تصاویر و کلمات و روایت‌های آن، پا به دنیایی بگذارند که زندگی مدرن و شهری باعث شده از آن دور بمانند. طبیعت، فرهنگ و دانش ازجمله مفاهیمی است که نویسنده در این مجموعه محور کار خود قرار داده است. هر جلد از این مجموعه به یک موضوع ویژه می‌پردازد و برای کودکان سفری به جهان حشرات، پرندگان، منظومه‌ی شمسی و... فراهم می‌کند.

کتاب سلام دنیا: در مزرعه برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان بالای 3 سال می‌توانند ارتباط مؤثری با کلمات، مفاهیم و تصاویر این کتاب داشته باشند. این اثر می‌تواند کودکانی را که در دود ماشین‌های شهری، ترافیک و ازدحام جمعیت انسانی، سروصدای فنّاوری و سرمای ساختمان‌های غول‌پیکر گم‌ شده‌اند، به تجربه‌ای کوتاه در دنیای آرام، رنگین، شاد و سالم زندگی در مزرعه دعوت کند.

در بخشی از کتاب سلام دنیا: در مزرعه می‌خوانیم

مرغ و جوجه‌ها دوست دارند توی مزرعه بچرخند و به زمین نوک بزنند.

مرغ‌ها در لانه‌های گرم‌و‌نرمشان تخم می‌گذارند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سلام دنیا: در مزرعه
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-274-379-6
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سلام دنیا: در مزرعه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سلام دنیا: در مزرعه

برای دریافت کتاب سلام دنیا: در مزرعه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.