معرفی و دانلود کتاب خمیری‌ها: متضادها

عکس جلد کتاب خمیری‌ها: متضادها
قیمت:
۱۶,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خمیری‌ها: متضادها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خمیری‌ها: متضادها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خمیری‌ها: متضادها

اثری آموزنده و مملو از تصاویر رنگارنگ که به کودکان کمک می‌کند مفهوم تضاد، مصادیق عینی آن و ارتباط میان مفاهیم متضاد را بیاموزند. کتاب خمیری‌ها: متضادها، به نویسندگی و تصویرگری لاریسا هانسک، در قالب جملات ساده، برخی از مهم‌ترین مفاهیم متضاد را به کودکان آموزش می‌دهد و آن‌ها را برای یادگیری موضوعات و مفاهیم پیچیده‌تر در مدارس آماده می‌سازد.

درباره‌ی کتاب خمیری‌ها: متضادها

جهان فیزیکی و انتزاعی ما سرشار از پدیده‌هایی هستند که شاید درک آن‌ها برای کودکان کم‌سن‌و‌سال هرگز کار آسانی نباشد. به‌طور مثال، بزرگسالان به‌خوبی با مفهوم تضاد و مفاهیم متضاد آشنایی دارند و هم در حین تفکر، آن‌ها را به کار می‌برند و هم در امور فیزیکی روزمره‌ی خود به این مفاهیم توجه دارند. برعکس، ممکن است کودکان زیر شش سال در درک مفهوم تضاد و شناخت پدیده‌های متضاد مشکلات فراوانی داشته باشند. در چنین شرایطی، کتاب‌ها می‌توانند به کمک بچه‌ها بیایند و با ایجاد فضایی شاد و دوستانه، برخی از مفاهیم پایه‌ای، مانند تضاد را به ایشان بیاموزند. لاریسا هانسک (Larissa Honsek) کتاب خمیری‌ها: متضادها (Opposites) را به همین منظور نگاشته و به مخاطبان خردسال ارائه کرده است.

کتاب حاضر، مجموعه‌ای از تصاویر و جملات مرتبط با آن‌ها را در اختیار مخاطبان می‌گذارد. در هر کدام از صفحات آن یک خمیر رنگی حضور دارد که مفاهیمی مثل سردی، گرمی، کوچکی، بزرگی و... را به خوانندگان نشان می‌دهد. در کنار هر تصویر نیز یک جمله با استفاده از مفهوم مورد نظر نوشته شده. کودکان با خواندن یا شنیدن هر جمله از زبان والدینشان و ارتباط برقرار کردن میان آن جمله با تصویری که در کنارش قرار گرفته، هر مفهوم را به‌خوبی درک کرده و با مصداق آن نیز آشنا می‌شوند. همچنین یاد می‌گیرند مفاهیم متضاد را تشخیص بدهند و ارتباط میان آن‌ها را بهتر درک کنند. توجه داشته باشید که در این کتاب، مفاهیم متضاد پشت‌سر‌هم قرار گرفته‌اند. به‌عنوان نمونه، بعد از معرفی مفهوم گرم بودن، مفهوم سرد بودن مطرح شده. این ویژگی کتاب موجب می‌شود مخاطبان بعد از یادگیری هر مفهوم، بلافاصله متضاد آن را نیز یاد بگیرند.

علاوه‌بر والدین، مربیان مهد کودک نیز می‌توانند با تهیه‌ی این کتاب و ارائه‌ی آن به کودکان، نقش به‌سزایی در آموزش مفاهیم اولیه به ایشان داشته باشند. خوب است بدانید تصویرگری‌های کتاب خمیری‌ها: متضادها را نیز لاریسا هانسک به عهده داشته است.

این کتاب آموزشی را می‌توانید با برگردان آناهیتا حضرتی کیاوندانی از سوی نشر پرتقال تهیه کنید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های خمیری‌ها

«خمیری‌ها» عنوان مجموعه کتابی است که لاریسا هانسک برای آموزش مفاهیم اولیه به کودکان گروه سنی الف نگاشته است. این مجموعه‌ی مصور و آموزنده به کوشش نشر پرتقال در اختیار کودکان فارسی‌زبان قرار گرفته است. تاکنون سه مجلد از سری کتاب‌های خمیری‌ها با عناوین «خمیری‌ها: حرکت‌ها»، «خمیری‌ها: احساس‌ها» و «خمیری‌ها: متضادها» روانه‌ی دنیای کتاب شده‌اند. قهرمانان این کتاب‌ها، همگی خمیرهای رنگارنگی هستند که با حالت‌های گوناگون خود، مفاهیم، صفت‌ها و موضوعات ساده و ابتدایی را به بچه‌ها یاد می‌دهند. کودکان رده‌ی سنی دو تا پنج سال می‌توانند در کنار والدین خود نکته‌های بسیاری را به کمک کتاب‌های خمیری‌ها و تصاویر متعدد آن‌ها بیاموزند‌‌.

کتاب خمیری‌ها: متضادها برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان دو تا پنج‌ساله، گروه اصلی مخاطبان کتاب خمیری‌ها: متضادها را تشکیل می‌دهند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خمیری‌ها: متضادها
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-622-274-362-8
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خمیری‌ها: متضادها

الهام صفار
۱۴۰۲/۸/۲۴
کتاب خوبی بود. برای بچه‌های زیر ۴ سال خیلی میتونه عالی باشه و راحت مفهوم تضاد رو به اونها یاد بده
somayyeh sattarnezhad
۱۴۰۲/۹/۲۹
خوب بود فقط خیلی کم بود
jalal rabehi
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
نقاشی جذاب و بامزه
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب خمیری‌ها: متضادها

برای دریافت کتاب خمیری‌ها: متضادها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.