معرفی و دانلود کتاب سلام دنیا: سیاره زمین

عکس جلد کتاب سلام دنیا: سیاره زمین
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سلام دنیا: سیاره زمین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سلام دنیا: سیاره زمین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سلام دنیا: سیاره زمین

جیل مک دونالد در کتاب سلام دنیا: سیاره زمین کودکان بالای سه سال را با خود همراه می‌کند و به سفری هیجان‌انگیز در سرتاسر سیاره‌ی زمین می‌برد. این اثر از مجلدهای منتشرشده ذیل مجموعه‌ی پرطرفدار سلام دنیا به همت نشر پرتقال است.

درباره‌ی کتاب سلام دنیا: سیاره زمین

جیل مک دونالد (Jill McDonald)، نویسنده و تصویرگر به‌نام آمریکایی، کتاب سیاره‌ی زمین (Hello, World! Planet Earth) را برای خردسالان نوشته است. این کتاب یکی از مجلدهای منتشرشده ذیل مجموعه کتاب سلام دنیاست که با بهره‌گیری از تصاویر مختلف، مفاهیم مهمی را درباره‌ی طبیعت، بدن انسان، منظومه‌ی شمسی و... در اختیار کودکان بالای سه سال قرار می‌دهد.

کتاب سلام دنیا: سیاره‌ی زمین کودکان را در سفری هیجان‌انگیز در این سیاره‌ی بزرگ با خود همراه می‌کند. برای مثال، به کودکان نشان می‌دهد که زمین چه شکلی دارد، چرخش و حرکت زمین و ماه و خورشید به چه شکل اتفاق می‌افتد، ‌قطب شمال و قطب جنوب کجا هستند و وضعیت آب و هوا در این مناطق چگونه است. پس از بررسی مواردی از این دست، جیل مک دونالد به سراغ قاره‌های کره‌ی زمین می‌رود. او برای کودکان توضیح می‌دهد که زمین هفت قاره دارد و سپس از آن‌ها می‌خواهد قاره‌ای را که در آن زندگی می‌کنند، نام ببرند.

آموزش اسامی اقیانوس‌های کره‌ی زمین، آشنایی با موجودات دریایی مختلف از جمله نهنگ‌ها، کوسه‌ها، ‌مرجان‌ها و دلفین‌ها، معرفی علفزار ساوانا (گرم‌دشت)، کوه‌ها و آموزش انواع آب و هوا از جمله مواردی هستند که در کتاب سلام دنیا: کره‌ی زمین به آن‌ها پرداخته می‌شود. همچنین در انتهای کتاب، کودکان به همراه نویسنده‌ی این اثر سری به جنگل‌های استوایی می‌زنند و حیوانات این منطقه را می‌شناسند.

بد نیست اشاره کنیم تصویرگری کتاب سلام دنیا: سیاره زمین نیز بر عهده‌ی جیل مک دونالد بوده است. این اثر نخستین بار در سال 2018 منتشر شده و در ایران توسط آناهیتا حضرتی کیاوندانی به فارسی برگردانده شده است. کتاب نامبرده را نشر پرتقال به انتشار رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب سلام دنیا: سیاره زمین

  • از خانه بیاموزید و جهان را با این کتاب‌های مصور و سرگرم‌کننده کشف کنید! سلام دنیا مجموعه‌ای است که برای معرفی و آموزش مفاهیم اولیه‌ی غیرداستانی به کودکان نوپا طراحی شده و زبانی واضح و آسان و تصاویری روشن و شاد دارد. مجموعه‌ی حاضر یادگیری را برای کودکان خردسال سرگرم‌کننده می‌کند. نویسنده در هر صفحه نکات مفیدی را برای تعامل با فرزندان شما ارائه می‌دهد. یادگیری با مجموعه‌ی سلام دنیا یک راه عالی برای آوردن علم و طبیعت به دنیای شلوغ یک کودک خردسال است؛ جایی که یادگیری هرگز متوقف نمی‌شود. (سایت آمازون)
  • به عنوان کسی که به تازگی مادر شده، دوست دارم هر روز فرزندانم را در معرض چیزهای جدید و شگفت‌انگیز قرار دهم. با این حال، از آنجایی که امسال [به دلیل شیوع کرونا] در خانه قرنطینه شده‌ایم، این کار مطمئناً کمی چالش‌برانگیزتر شده است. اما در واقع زیبایی کتاب سلام دنیا: سیاره‌ی زمین در همین است. آن‌ها جهان کاملی را پیش روی شما می‌گذارند. ما اخیراً سیاره‌ای را که خانه می‌نامیمش، با کتاب سلام دنیا کاوش کرده‌ایم! این مجموعه فوق‌العاده برای آشنا کردن خردسالان و کودکان نوپا با مفاهیم ساده‌ی حیطه‌های علم، طبیعت و فرهنگ طراحی شده است. من دوست دارم بچه هایم را در معرض جهان اطرافشان قرار دهم و این مجموعه کتاب برای این کار عالی است. (سایت novelnovice.com)
  • کتاب‌هایی شگفت‌انگیزی در مجموعه‌ی سلام دنیا منتشر شده‌اند. کتاب سیاره‌ی زمین نیز عالی است و صفحات زیاد و رنگ‌آمیزی فوق‌العاده‌ای دارد. (کاربر سایت آمازون)

درباره‌ی مجموعه‌ی سلام دنیا

جیل مک دونالد، نویسنده و تصویرگر آمریکایی، در هر مجلد از مجموعه کتاب سلام، دنیا (Hello, World!) به شرح یک موضوع غیرداستانی و آموزنده می‌پردازد. به عبارت روشن‌تر، مجموعه کتابی که در اختیار دارید برای معرفی مفاهیم ساده، اما مهم به خردسالان طراحی شده و طیف وسیعی از موضوعات گوناگون -از علوم طبیعی گرفته، تا آشنایی با حیوانات و مفاهیم مرتبط با فرهنگ- را در بر می‌گیرد. از نقاط قوت مجموعه‌ی سلام، دنیا تصاویر شاد، سرزنده و رنگارنگ آن است که یادگیری را برای کودکان به امری لذت‌بخش تبدیل می‌کند. گفتنی است سه انتشارات مختلف در ایران به انتشار مجموعه‌ی نامبرده همت گمارده‌اند. نخست، انتشارات پرتقال که این مجموعه کتاب را با نام «سلام دنیا!» روانه‌ی بازار نشر کرده و دیگری، انتشارات فراک که این سری کتاب‌ها را ذیل مجموعه‌ی «دنیا، سلام» به مخاطبان عرضه کرده است. انتشارات محراب قلم نیز این مجموعه را با نام «دنیای زیبای من» روانه‌ی بازار کتاب کرده است. نسخه‌ای که پیش روی شما قرار گرفته، به همت نشر پرتقال در دسترس مخاطبان قرار گرفته است و آنچه در ادامه مطالعه می‌کنید، نام برخی از عناوین منتشرشده ذیل مجموعه‌ی سلام دنیای همین نشر هستند: «موسیقی» (Hello, World! Music)، «بدن من» (Hello, World! My Body)، «حشره‌ها» (Hello, World! Backyard Bugs) و «آب و هوا» (Hello, World! Weather).

کتاب سلام دنیا: سیاره زمین برای چه کسانی مناسب است؟

جیل مک‌ دونالد کتاب مصور سلام دنیا: سیاره زمین را برای کودکان بالای 3 سال به رشته‌ی تحریر درآورده است. والدین و مربیان کودک نیز می‌توانند از مطالب و آموزه‌های این کتاب بهره‌مند شوند.

در بخشی از کتاب سلام دنیا: سیاره زمین می‌خوانیم

سیاره‌ی ما کوه هم دارد. کوه‌ها خیلی بلند هستند. می‌توانی اسم حیوان‌هایی را که اینجا زندگی می‌کنند، بگویی؟
بالای کوه معمولا سرد است و باد سردی می‌وزد که باعث می‌شود درختان و گیاهان کمتر در این منطقه‌‌ها رشد کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سلام دنیا: سیاره زمین
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-274-428-1
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سلام دنیا: سیاره زمین

Mehrnaz
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
توضیحات کلی در مورد سیاره زمین داشت و به موضوعاتی مانند قطبین استوا، قاره‌ها و.... خیلی مختصر پرداخته شده بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب سلام دنیا: سیاره زمین

برای دریافت کتاب سلام دنیا: سیاره زمین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.