معرفی و دانلود کتاب سلام دنیا: موسیقی

عکس جلد کتاب سلام دنیا: موسیقی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سلام دنیا: موسیقی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سلام دنیا: موسیقی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سلام دنیا: موسیقی

در میان سروصداهای مختلف دنیای امروز، چه پیشنهادی بهتر از همراه شدن با نوای شیرین موسیقی؟ کتاب سلام دنیا: موسیقی نوشته‌ی جیل مک دونالد یک راه عالی برای ورود کودکان به دنیای رنگارنگ و هیجان‌انگیز موسیقی‌ است. این کتاب تجربه‌ی یک آشنایی دل‌انگیز با دنیای سازها را از خانه برای مخاطب خردسال فراهم می‌آورد.

درباره‌‌ی کتاب سلام دنیا: موسیقی

یادگیری مهارت نواختن موسیقی یکی از لذت‌بخش‌ترین مهارت‌ها، به‌ویژه برای کودکان است؛ به شرط آن که پیش از هر آموزشی، مقدمات یک آشنایی شیرین و دل‌انگیز با دنیای سازها برای ما فراهم شود. کتاب موسیقی (Hello, World! Music) نوشته‌ی جیل مک دونالد (JILL McDONALD) الفبای جهان سازها و صداها را به آسان‌ترین روش و با زبانی کودکانه و گویا، به فرزندانمان خواهد آموخت.

کودکان از همان سال‌های ابتدایی عاشق تولید سروصدا با وسایل اطراف و آشنایی با صداهای مختلف هستند. پس چه خوب است اگر این فرایند رشدی را به یک علاقه‌ی ویژه و سرگرمی آموزنده تبدیل کنیم. از طرفی، بسیاری از نشانه‌های هوش و استعداد موسیقایی درست در همان سنین نوپایی خود را شکوفا می‌کنند، به‌شرط آن که با استفاده از روشی جذاب و کمک گرفتن از دانش و تخصص، آن‌ها را درست و اصولی پرورش دهیم. برای آغاز آشنایی با جهان موسیقی، به‌ویژه در کودکان، یکی از بهترین راه‌ها، استفاده از کتاب‌های کمک‌آموزشی موسیقی کودکان است.

کتاب موسیقی نوشته‌ی جیل مک دونالد یک راه آسان و کامل برای همراه کردن کودکانمان با دنیای شیرین موسیقی را آن هم از خانه و کنار والدین فراهم می‌کند. تصویرگری‌های رنگی و متفاوت این کتاب نیز در کنار جذابیت بصری بالا، نقطه‌ی شروع خوبی برای آشنایی با سازها و صداهای مختلف را در اختیار ما قرار می‌دهد و مطالب کتاب نیز در کنار مفید و فایده‌مند بودن، اوقات سرگرمی خوبی برای کودکان فراهم می‌کند.

این کتاب در سال 2021 منتشر شده و نسخه‌ی فارسی آن با کوشش نشر پرتقال و ترجمه‌ی خوب آناهیتا حضرتی‌کیاوندانی به دست علاقه‌مندان رسید.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های سلام دنیا!

سلام دنیا یک مجموعه‌ی آموزشی مصور و جذاب برای کودکان است. این مجموعه به قلم جیل مک دونالد نگاشته شده و هر جلد آن بابی برای ورود و آشنایی با یک موضوع غیر داستانی و آموزنده است. جلد‌های این مجموعه موضوعات متنوع را در بر می‌گیرند و اسباب آشنایی کودکان با مفاهیم متنوع و کاربردی مختلفی -از حیوانات تا آشنایی با بدن- را فراهم می‌کنند. از مجلد‌های این مجموعه می‌توان به «بدن من»، «پرنده‌ها»، «خزنده‌ها»، «باغبانی» و «سیاره‌ی زمین» اشاره کرد.

کتاب سلام دنیا: موسیقی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب سلام دنیا: موسیقی یک پیشنهاد هیجان‌انگیز برای آشنا کردن فرزندان نوپا و گروه سنی بالای 3 ‌سال با جهان زیبای موسیقی‌ست.

با جیل مک دونالد بیشتر آشنا شویم

جیل مک دونالد نویسنده و تصویرگر محبوب دنیای کودکان است. او از همان سال‌های اول زندگی عاشق رنگ و نقاشی بود و به‌زودی استعداد خود را در زمینه‌ی تصویرسازی کشف کرد. مک دونالد بعد‌ها وارد دانشگاه شد و رشته‌ی طراحی پارچه را برای ادامه‌ی تحصیل انتخاب کرد. او بعدها کار حرفه‌ای خود را به‌عنوان طراح چاپ آغاز نمود و در سال 2004 تصمیم گرفت استدیوی طراحی خود را افتتاح کند. او طی این سال‌ها با مشتریان زیادی کار کرد و به‌ طراحی محصولات مختلفی از کتاب و پازل تا محصولات دکوری پرداخت. مک دونالد بعد‌ها یک مجموعه آثار غیرداستانی و آموزشی برای کودکان، به نام «سلام دنیا» را روانه‌ی بازار نشر کرد و به محبوبیت در دنیای کودکان دست یافت. جیل مک دونالد اکنون با همسر و پسرش زندگی می‌کند و عاشق قهوه و یوگاست.

در بخشی از کتاب سلام دنیا: موسیقی می‌خوانیم

ویلون هم سیم دارد.
این ساز را زیر چانه‌ات نگه دار و آرشه را روی سیم‌ها بکش تا صدایش را بشنوی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سلام دنیا: موسیقی
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-274-428-1
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سلام دنیا: موسیقی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سلام دنیا: موسیقی

برای دریافت کتاب سلام دنیا: موسیقی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.