معرفی و دانلود کتاب سوالات فرهنگ، هنر و ادبیات ایران و جهان: پاسخ دهی به تست‌های کارشناسی ارشد و دکتری به روش تریز

عکس جلد کتاب سوالات فرهنگ، هنر و ادبیات ایران و جهان: پاسخ دهی به تست‌های کارشناسی ارشد و دکتری به روش تریز
قیمت:
744000 تومان - 78.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سوالات فرهنگ، هنر و ادبیات ایران و جهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سوالات فرهنگ، هنر و ادبیات ایران و جهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سوالات فرهنگ، هنر و ادبیات ایران و جهان: پاسخ دهی به تست‌های کارشناسی ارشد و دکتری به روش تریز

کتاب سوالات فرهنگ، هنر و ادبیات ایران و جهان، دربردارنده‌ی تکنیک‌های برنامه‌ریزی، خلاصه و چکیده مباحث، نکته‌ها و روش‌ها، تست‌های خودسنجی و تست‌های طبقه‌بندی شده است. داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته هنر می‌توانند نحوه پاسخ‌دهی به سؤالات آزمون‌‎ها را به کمک روش تریز بیاموزند.

درباره‌ی کتاب سوالات فرهنگ، هنر و ادبیات ایران و جهان:

با بهره‌مندی این کتاب از مجموعه‌ی TAT.Q، متمرکزخوانی با پراکنده‌خوانی جایگزین می‌شود و قادر خواهید بود درصد بالایی در این درس به دست آورید، تسلطتان بر مباحث و نکته‌های مهم این درس افزایش می‌یابد، مهارت تجزیه و تحلیل سؤالات آزمون‌های آتی را کسب می‌کنید، مهارتتان در پاسخگویی سریع به سؤالات چهارگزینه‌ای بالا می‌رود و با مرور نکات آزمون‌های سال‌های قبل در زمان صرفه‌جویی خواهید کرد.

درباره‌ی مجموعه کتب تات:

این مجموعه برمبنای شیوه‌ی تریز نوشته شده است و شما می‌توانید با استفاده از آن، نتیجه خارق‌العاده‌ای از یادگیری این درس به دست آورید. کتب پاسخ‌دهی به آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری به شیوه‌ی تریز، نسل تازه‌ای از کتاب‌های آموزشی تحصیلات تکمیلی است که به وسیله‌ی تعداد زیادی از داوطلبان کارشناسی ارشد و دکتری تست شده است.

این مجموعه، شما را به ابزاری مجهز می‌کند که بتوانید به کمک تسلط بر سؤالات کنکور سال‌های قبل، از پاسخگویی تست‌های آزمون‌های جدید با موفقیت بیرون بیایید.

درباره‌ی روش تریز:

متد TRIZ در کنکور این گونه تعریف می‌شود که شیوه حل مسائل یا تست‌های جدید، پیش از این به نوعی در مسائل و تست‌های سال گذشته آورده شده است. شما قطعاً می‌توانید با پیدا کردن استراتژی‌های گوناگون، حل سؤالات و تست‌های سال قبل، سؤالات بعدی و جدید را حل کنید. از این رو می‌توانید با انجام اصول آن این شیوه را برای توسعه و تثبیت دانش اطلاعات و دستیابی به رتبه‌های عالی در کنکورهای گوناگون به کار بگیرید.

کتاب سوالات فرهنگ، هنر و ادبیات ایران و جهان برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه این اثر به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته هنر پیشنهاد می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سوالات فرهنگ، هنر و ادبیات ایران و جهان: پاسخ دهی به تست‌های کارشناسی ارشد و دکتری به روش تریز
ناشر چاپیانتشارات سنجش امیرکبیر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات442
زبانفارسی
شابک978-600-7730-91-1
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک
744000 ت - 78.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سوالات فرهنگ، هنر و ادبیات ایران و جهان

hedieh etemadi
۱۴۰۰/۹/۱۰
برای امادگی کنکور کتاب خوبیه ولی کاش پاسختامه تشریحی هم داشت
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب سوالات فرهنگ، هنر و ادبیات ایران و جهان

برای دریافت کتاب سوالات فرهنگ، هنر و ادبیات ایران و جهان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.