معرفی و دانلود کتاب سوالات کوچک من: خواهرها و برادرها

عکس جلد کتاب سوالات کوچک من: خواهرها و برادرها
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سوالات کوچک من: خواهرها و برادرها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سوالات کوچک من: خواهرها و برادرها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سوالات کوچک من: خواهرها و برادرها

داستانی آموزنده درباره‌ی روابط فرزندان خانواده! کامی لوقانس در کتاب سوالات کوچک من: خواهرها و برادرها با کمک شخصیت‌های خیالی به کودکان نشان می‌دهد با اینکه رابطه‌ی خواهر و برادری چالش‌های بسیاری را به دنبال دارد، نقشی مهم و ارزشمند در زندگی آن‌ها ایفا می‌کند و می‌تواند به یکی از لذت‌بخش‌ترین دوستی‌های عمرشان بدل شود.

درباره‌ی کتاب سوالات کوچک من: خواهرها و برادرها

احتمالاً شما هم پسربچه‌ای را می‌شناسید که هرگز حوصله‌ی بازی با خواهرش را ندارد یا دختری که به وقت گذراندن با برادرش هیچ علاقه‌ای نشان نمی‌دهد. آن‌ها معمولاً از تفاوت‌های فردی دیگری ایراد می‌گیرند:‌ «بازی‌های او واقعاً بی‌مزه و لوس‌اند» یا «او هیچ‌وقت حرف من را گوش نمی‌دهد!» و مواردی از این‌دست. به‌ازای تمام خواهر و برادرهای دنیا بهانه‌های منحصربه‌فردی وجود دارد اما در این معرفی قصد تعمیم کلیشه‌های فرهنگی را نداریم. نکته‌ی مهم اما مغفول‌مانده‌ای که کتاب سوالات کوچک من: خواهرها و برادرها توجه‌مان را به آن جلب می‌کند ظرفیت دوستی، صمیمیت، عشق و حمایت نهفته در این روابط است؛ حقیقتی که کامی لوقانس (Camille Laurans) به روشی تحسین‌برانگیز آن را برای کودکانتان شرح می‌دهد.

رومن و سالومه شخصیت‌های اصلی کتاب هستند که مثل دیگر خواهرها و برادرهای دنیا، بیشتر وقت‌ها مشغول دعوا و بحث‌اند! بعضی روزها آن‌ها چشم دیدن همدیگر را ندارند اما گاهی برای دفاع از خواهر/برادر خود و کمک به او، فداکاری‌های کوچک اما ارزشمندی را انجام می‌دهند. رومن و سالومه شاید بعضی اوقات در کنار آمدن با هم مشکل داشته باشند اما از ته دل، یکدیگر را دوست دارند. تنها چیزی که این دو مانند دیگر خواهر و برادرهای دنیا نیاز دارند راهنمایی است که ضمن گفتن چند درس ارتباطی، بتواند توجه و علاقه‌ی آن‌ها را جلب کند.

جالب است بدانید کتاب سوالات کوچک من: خواهرها و برادرها اولین‌ بار در کشور فرانسه به چاپ رسید. ایزابل مقوژه (Isabelle Maroger)، تصویرپرداز کتاب، یکی از طراحان مطرح فرانسوی است که علاوه‌بر تصویرگری داستان‌های کودک به آموزش کمیک نیز اشتغال دارد و کلاس‌هایی آموزشی برای کودکان برگزار می‌کند. در انتها باید اشاره کرد این اثر در ایران با ترجمه‌ی مطهره حیدری و توسط انتشارات پرتقال به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌‌ کتاب‌های سؤالات کوچک من

«سوالات کوچک من» یک مجموعه‌ی داستانی و آموزشی برای کودکان است. این مجموعه‌ی جذاب به همت نشر پرتقال گردآوری شده و در هر جلد آن یکی از نویسندگان محبوب دنیای کودکان، در کنار تصویر‌گری‌های جذاب کتاب، به یکی از سؤالات اساسی و دغدغه‌ی مهم ذهنی کودکان پاسخ می‌دهد. طرح این سؤالات به کودکان کمک خواهد کرد تا بهتر بتوانند با موضوعات مهم و جدید زندگی رو‌به‌رو شوند. نویسنده‌ی مجموعه‌ی سوالات کوچک من برای طرح بهتر این پرسش‌ها از روایت داستانی استفاده می‌کند و با استفاده از این شیوه مخاطبان خردسال را با درک بهتر و اشتیاق بیشتری همراه می‌سازد. از این مجموعه، کتاب‌های «احساسات»، «خواهرها و برادرها»، «دروغ»، «جدایی» و «خواب» به فارسی ترجمه شده‌اند.

کتاب سوالات کوچک من: خواهرها و برادرها مناسب چه کسانی است؟

کودکان گروه سنی 3 تا 7 سال مخاطبان اصلی این کتاب هستند. مربیان مهدکودک، والدین و هر شخصی دیگری که ارتباط نزدیکی با کودکان دارد می‌تواند از کتاب پیش‌رو برای آموزش رابطه‌ی خواهر و برادری کمک بگیرد تا کودکان چالش‌های ارتباطی‌ خود را آگاهانه‌تر مدیریت کنند.

با کامی لوقانس بیشتر آشنا شویم

کامی لوقانس نویسنده‌ی اهل فرانسه است. او در تولوز زندگی می‌کند و به‌صورت تخصصی با مجلات کودکان همکاری دارد. لوقانس همچنین در شرکت Milan Presse و در زمینه‌ی بازی‌های کودکانه و آموزش به کودکان به فعالیت می‌پردازد. «سوالات کوچک من: جدایی» اثر دیگر اوست که به فارسی نیز ترجمه شده.

در بخشی از کتاب سوالات کوچک من: خواهرها و برادرها می‌خوانیم

وقتی خواهر و برادر داریم یک عالم سرگرمی در انتظار ماست. بازی مورد علاقه‌ی آن‌ها ماراتن در سالن پذیرایی است. شالومه و رومن با تمام سرعت آن‌قدر می‌دوند تا خسته‌ی خسته شوند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سوالات کوچک من: خواهرها و برادرها
نویسنده
مترجممطهره حیدری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-274-210-2
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سوالات کوچک من: خواهرها و برادرها

برای دریافت کتاب سوالات کوچک من: خواهرها و برادرها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.