معرفی و دانلود کتاب سیری در رحمت بی کران الهی

عکس جلد کتاب سیری در رحمت بی کران الهی
قیمت:
24000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سیری در رحمت بی کران الهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سیری در رحمت بی کران الهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سیری در رحمت بی کران الهی

کتاب سیری در رحمت بی کران الهی‌ به قلم محمد عبدالصمدی، به بررسی این سوال می‌پردازد که خداوند با بندگان خود با اعتقادات گوناگون چگونه برخورد خواهد نمود؟

گناهی هست که بخشیدنی نیست و آن شرک به خداوند است. گناهی هست که می‌تواند بخشیده شود و آن کوتاهی در اجرای دستورات دین است آن «حق الله» است گناهی هست که از آن چشم‌پوشی نمی‌شود، و حتما باید صاحب حق راضی شود و آن «حق الناس» است.

پلورالیسم به معنای مدارا و همزیستی مسالمت‌آمیز برای پیشگیری از جنگ و نزاع‌های قومی و مردمی است. ادیان موجود چهره‌های متفاوت از حقیقت واحد است. قبول این طرز فکر به نام «تکثرگرایی» است. مفسرین آیات قرآنی، مردم را به زندگی مسالمت آمیز و مدارا با یکدیگر تشویق می‌کنند.

اسلام آخرین و کامل‌ترین دین الهی است که توسط خاتم الانبیاء حضرت محمد (ص) از طرف خداوند متعال برای بشر نازل گردیده است. این دین که کامل‌ترین دین از طرف خداوند است جاودان خواهد ماند.

در بخشی از کتاب سیری در رحمت بی کران الهی می‌خوانیم:

خوب است یادآوری کنیم تا حدود چهارصد سال قبل اروپا بوسیله کلیسا اداره می‌شد بدون اینکه مردم دخالتی در امور حکومت داشته باشند در همان دوران که به قرون وسطی معروف است جنگ‌های صلیبی بین مسیحیان و مسلمانان وجود داشته که باعث خسارات فراوانی به هر دو گروه می‌گردد، از حدود چهارصد سال قبل که رنسانس شروع شد و مردم مغرب زمین حکام مذهبی را کنار گذاردن و اندیشمندان جامعه نظرات خود را اعلان نمودند اول به تدریج سپس با سرعت جامعه اروپا متحول شد که امروز ما شاهد پیشرفت‌های علمی آنان در همه زمنیه‌ها هستیم حتی با اظهار نظر درباره مذهب و جهان ماورا الطبیعت و مسائل فلسفی، به خود اجازه داده‌اند که نظرات دیگری غیر از گذشته و آنچه کلیسا می‌گوید داشته باشد.

یکی از اندیشمندان اروپا می‌گوید مردم مسیحی مغرب زمین از زمانی که دین را کنار گذاردن به پیشرفت تانل آمدند و مردم مسلمان مشرق زمین از زمانی که دین را کنار گذاردن از پیشرفت باز ماندند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مقدمه‌ای برای شروع
فصل دوم: توضیح چند اصطلاح
فصل سوم: یک بررسی تاریخی
فصل چهارم: اشکالات، نقاط ضعف و قوت پلورالیسم
فصل پنجم: آیات و احادیث موافق و مخالف پلورالیسم
فصل ششم: اهل بهشت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سیری در رحمت بی کران الهی
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی آرمان رشد
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات130
زبانفارسی
شابک978-600-9870-49-3
موضوع کتابکتاب‌های علوم قرآنی
قیمت نسخه الکترونیک
24000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سیری در رحمت بی کران الهی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سیری در رحمت بی کران الهی

برای دریافت کتاب سیری در رحمت بی کران الهی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.