معرفی و دانلود کتاب شاهزاده خانم باران

عکس جلد کتاب شاهزاده خانم باران
قیمت:
۱۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شاهزاده خانم باران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شاهزاده خانم باران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شاهزاده خانم باران

کتاب شاهزاده خانم باران به قلم گیتا گرکانی، دربردارنده‌ی چهار داستان زیبا و خیال‌انگیز است که کودکان را با قدرت خیالشان به سرزمین‌های جذاب می‌برد تا خود قهرمان رویاهایشان باشند.

موضوع کتاب شاهزاده خانم باران چیست؟

داستان شاهزاده خانم باران در مورد دختری است که همراه با پدرش به ماهیگیری رفته بود و با نگاه کودکانه و زیبایش طبیعتی را که می‌بیند به شکلی دلنشین و دوست داشتنی توصیف می‌کند...

قصه‌ی عروسک درباره‌ی دختر بچه‌ای با یک عروسک است که خیلی آن را دوست داشت. یک روز دخترک به خانه آمد و دید یک دست، پا و چشم عروسکش کنده شده است...

در داستان حلزون‌ها و پروانه‌ها ماجرای دخترکی به تصویر کشیده شده که سردرد دارد و در تخت‌خواب است، او از اینکه درد داشت و نمی‌توانست کاری کند کلافه بود تا اینکه تصمیم گرفت درد را نقاشی کند...

قصه ماه و خورشید داستان خواهر و برادری را به تصویر می‌کشد که یک روز حسابی با هم دعوا می‌کنند و یک خرابکاری بار می‌آورند. شب که می‌شود دخترک از فکر و خیال دعوا با برادرش خوابش نمی‌برد، اما صبح وقتی بیدار می‌شود یک چیز او را غافلگیر و خوشحال می‌کند...

کتاب شاهزاده خانم باران مناسب چه کسانی است؟

داستان‌های زیبای این کتاب به همراه تصویرگری‌های فوق‌العاده، برای کودکان دبستانی سرگرم‌کننده بوده و به پرورش روحیه خلاق در آن‌ها کمک می‌کند.

در بخشی از کتاب شاهزاده خانم باران می‌خوانیم:

دختر کوچولو یک عروسک داشت. عروسک دختر کوچولو زیبا نبود. نه موهای بلند طلایی داشت نه چشم‌های آبی درشت. اصلا مو نداشت. چشم هایش هم کوچک و قهوه‌ای بودند، اما دختر کوچولو آن را خیلی دوست داشت. هر روز وقتی از مدرسه می‌آمد دست و روی عروسکش را می‌شست. لباسش را عوض می‌کرد. بعد برایش سفره عصرانه می‌چید و همان طور که به او عصرانه میداد برایش هرچه را در مدرسه اتفاق افتاده بود تعریف میکرد. عروسکش هم با لبخند مهربانی که همیشه بر لب داشت با حوصله به همهی حرف هایش گوش می‌داد.

فهرست مطالب کتاب

شاهزاده خانم باران
عروسک
حلزون‌ها و پروانه‌ها
ماه و خورشید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شاهزاده خانم باران
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کارگاه کودک
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-964-7364-96-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شاهزاده خانم باران

الهام شکوهیان
۱۴۰۱/۸/۲۷
داستان‌ها ایده‌های خوبی داشت ولی می‌تونست بهتر باشه تصویر گری عالی بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب شاهزاده خانم باران

برای دریافت کتاب شاهزاده خانم باران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.