معرفی و دانلود کتاب شب امتحان فارسی نهم

عکس جلد کتاب شب امتحان فارسی نهم
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شب امتحان فارسی نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شب امتحان فارسی نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شب امتحان فارسی نهم

کتاب شب امتحان فارسی نهم نوشته‌ی مهدی کرانی و آذین محمدزاده، شامل چندین آزمون و درس‌نامه و پاسخ‌نامه‌ی تشریحی است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا از امتحانات این درس سربلند و با نمره‌ی عالی بیرون بیایند.

درباره‌ی کتاب شب امتحان فارسی نهم

کتاب پیش رو از چهار بخش آزمون‌های نوبت اول، آزمون‌های نوبت دوم، پاسخ‌نامه‌ی تشریحی آزمون‌ها و درس‌نامه‌ی کامل شب امتحانی تشکیل شده است.

آزمون‌های نوبت اول به دو قسمت آزمون‌های طبقه‌بندی شده و آزمون‌های طبقه‌بندی نشده تقسیم شده‌اند. در قسمت آزمون‌های طبقه‌بندی شده، شماره‌های 1 تا 4 درس به درس طبقه‌بندی شده‌اند، به همین خاطر شما به سادگی می‌توانید بعد از مطالعه‌ی هر فصل از درس‌نامه، تعدادی از پرسش‌ها را ارزیابی کنید. این آزمون‌ها 20 نمره‌ای و درست مانند یک آزمون واقعی و کامل هستند.

آزمون‌های طبقه‌بندی نشده که شامل آزمون‌های شماره 5 تا 8 می‌شود، طبقه‌بندی نشده‌اند تا تنها دو آزمون نوبت اول به آزمونی که معلم‌تان از شما خواهد گرفت شباهت داشته باشد.

آزمون‌های نوبت دوم نیز درست به همان شکل آزمون‌های نوبت اول تقسیم‌بندی شده‌اند. در قسمت پاسخ‌نامه‌ی تشریحی آزمون‌ها، تمام چیزهایی که شما لازم است در امتحان بنویسید تا نمره‌ی کاملی به دست آورید، گردآوری شده است.

بخش درس‌نامه‌ی کامل شب امتحانی برگ برنده‌ی شما نسبت به افرادی است که این کتاب را مطالعه نمی‌کنند. در این بخش همه‌ی چیزهایی که شما برای کسب نمره‌ی عالی در امتحان فارسی احتیاج دارید، فقط در 19 صفحه آورده شده است، پس از آن لذت ببرید.

کتاب شب امتحان فارسی نهم برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه نهم مخاطبان این کتاب‌اند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شب امتحان فارسی نهم
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات61
زبانفارسی
شابک978-600-412-461-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شب امتحان فارسی نهم

زهرا افشاری
۱۴۰۱/۱۱/۴
خیلی خوب بود نمونه سوال‌ها فقط یک ستاره کم دادم چون ارایه‌ها و دستور‌های شعر‌ها نبود و فقط شعر‌ها معنی شده بود ولی خوب نمونه سوال‌ها خیلی خوب بود کلا کتاب‌های شب امتحان بخاطر نمونه سوال‌های عالیشون معروف هستند
علی مشیدی
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
کتاب بسیار مفیدی بود با خوندن همین هم میتونید نمره کامل بگیرید من سوالات رو کار نکردم ولی درس هارو خوب جمع بندی کرده بود و با یه نگاه انداختن یک ربعه نیم ساعته میشد یک درس رو کاملا یاد گرفت
علی جلالی
۱۴۰۱/۲/۲۶
سلام من این کتاب را خریدن می‌روم داخلش می‌نویسه پرداخت کنید وقتی می‌زنم روش میاره مطالعه کتاب نمی‌توانم ازش استفاده بکنم اگر می‌توانید راهنمایی کنید
علی بستام
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
کتاب خیلی خوبی هست. لطفا تعداد سوالات تستی را در فایلی دیگر قرار داده. به همراه پاسخ تشریحی. سوالات تستی بیشتر باشد جهت استفاده در آزمون‌های دیگر
زهرا قاسمی
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
بسیار عالی بود، مخصوصا قسمت درسنامه ها ولی این مورد که نمونه سوالات مفید و حتی نوبت اول و دوم هم داره یکی از نقاط قوت این کتابه
𝑠𝑒𝑡𝑎𝑟𝑒ℎ𝑒𝑦𝑑𝑎𝑟𝑖
۱۴۰۲/۱۰/۲
کتابای سری شب امتحان خیلی خوبه. همه مطالب کتابو به صورت خلاصه داره ولی خب اگه آرایه‌های شعرم تو این کتاب بود دیگه معرکه میشد🚶
سجاد میقانی
۱۴۰۲/۳/۹
برای شب امتحان واقعا مفیده و کمک می‌کنه که بتونی مطالب رو تو ذهنت نگه داری و تمامی مطالب امتحان رو هم داره
سارا حاج میر
۱۴۰۲/۳/۵
سری کتاب‌های شب امتحان که اصلا حرف نداره و واقعا به خیلی از من و همسنام کمک کرده
قیمت پایین و کیفیت و محتوا عالی و بالا
بیتا موسوی
۱۴۰۲/۲/۳۱
برای نهایی خیلی مفیده
اینکه پاسخ نامه کامل داره و تنوع داره سوالاش خیلی بهترش کرده
پویا سیمیاری
۱۴۰۱/۱۱/۲
در مجموع کتاب خوبیه و همونطور که از اسمش معلومه فقط به درد شب امتحان و نمونه سوال اضافه میخوره.
هستی رحیمی
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
خیلی خوبه این رو بخونید ۱۸ به بالا میشید
Mahdieh
۱۴۰۲/۱۰/۲۲
اگر آرایه‌های شعر ها هم بود باحال تر میشد ولی در کل عالی بود
Ilya
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
مطالب مفید، برای امتحانت معنی‌های ساده و راحت برای یاد گیری
بنیامین بیانی
۱۴۰۲/۱۰/۵
کتابی بی‌نظیر با درسنامه‌ای فوق‌العاده ممنونم از خیلی سبز
Yasamin Talebi
۱۴۰۲/۴/۲۳
واقعا این شب امتحانا خوبهههه مثل همین فارسیش
مشاهده همه نظرات 39

راهنمای مطالعه کتاب شب امتحان فارسی نهم

برای دریافت کتاب شب امتحان فارسی نهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.