معرفی و دانلود کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای مطالعات اجتماعی نهم تیزهوشان

عکس جلد کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای مطالعات اجتماعی نهم تیزهوشان
قیمت:
۸۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای مطالعات اجتماعی نهم تیزهوشان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای مطالعات اجتماعی نهم تیزهوشان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای مطالعات اجتماعی نهم تیزهوشان

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای مطالعات اجتماعی نهم تیزهوشان تألیف فائزه زمانی، در برگیرنده‌ی درسنامه‌های جامع و کاربردی، نمونه سؤالات تألیفی و آزمون‌های تیزهوشان سال‌های اخیر است. علاوه بر این‌ها، پاسخنامه‌ی تشریحی کاملی نیز برای شما تدوین شده که موفقیت‌تان را در آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان پایه نهم تضمین می‌کند.

درباره‌ی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای مطالعات اجتماعی نهم تیزهوشان

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای مطالعات اجتماعی نهم تیزهوشان به قلم فائزه زمانی تألیف شده و توسط انتشارات خیلی سبز به انتشار رسیده است. این کتاب به درس مطالعات اجتماعی نهم و سؤالاتی که از این درس در بخش استعداد تحصیلی آزمون تیزهوشان مطرح می‌شود، می‌پردازد. درسنامه‌ها، نمونه سؤالات تیزهوشان و پاسخنامه‌ی تشریحی، ساختار کلی کتاب را تشکیل می‌دهند تا با استفاده از آن‌ها، آزمون تیزهوشان پایه نهم را با موفقیت پشت سر بگذارید.

معرفی و دانلود کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای مطالعات اجتماعی نهم تیزهوشان

درسنامه‌های کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای مطالعات اجتماعی نهم تیزهوشان، مهم‌ترین مفاهیم آموزشی کتاب درسی مطالعات اجتماعی نهم را به صورت درس به درس برای شما خلاصه کرده است. در این درسنامه‌های خلاصه، از نمودارها و جداول کاربردی استفاده شده که به خاطر سپردن و مرور مطالب را آسان‌تر و بهینه‌تر می‌کند. پرسش‌های چهارگزینه‌ای موجود در کتاب با توجه به سؤالات آزمون‌های ورودی مدارس استعدادهای برتر طراحی و گردآوری شده که به همراه پاسخنامه‌ی تشریحی دقیق و کامل در اختیار شما قرار داده شده است.

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای مطالعات اجتماعی نهم تیزهوشان را انتشارات خیلی سبز ذیل مجموعه کتاب‌های پرسش‌های چهارگزینه‌ای به انتشار رسانده است.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت است، لطفاً قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای مطالعات اجتماعی نهم تیزهوشان برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه نهم و متقاضیان شرکت در آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان مخاطبان اصلی این کتاب هستند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: سیاره ما، زمین
فصل دوم: سنگ‌کره، آب‌کره، هواکره
فصل سوم: زیست‌کره، تنوع شگفت‌انگیز
فصل چهارم: ساکنان سیاره زمین
فصل پنجم: عصر یکپارچگی و شکوفایی
فصل ششم: ایران از عهد نادرشاه تا ناصرالدین شاه
فصل هفتم: ایران در عصر مشروطه
فصل هشتم: سقوط حکومت شاهنشاهی و شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی
فصل نهم: فرهنگ و هویت
فصل دهم: خانواده و جامعه
فصل یازدهم: حکومت و مردم
فصل دوازدهم: بهره‌وری
پاسخ‌نامه تشریحی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای مطالعات اجتماعی نهم تیزهوشان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات136
زبانفارسی
شابک978-622-230-422-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای مطالعات اجتماعی نهم تیزهوشان

AmirAli Sadeghi
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
کتاب بسیار خوبی است چون تمام مطالب کتاب درسی مطالعات اجتماعی را طبقه بندی کرده و مطالب اضافه را حذف کرده و اینکه سوال و تست نیز برای بالا بردن سطح دانش اموز و همینطور آشنایی با سوالات تستی نیز در خود گنجانده است
امیر عرفانیان
۱۴۰۳/۱/۱۲
خیلی خوب نوشته شده و کامله فقط یکم تستاش ضعیفه و سطحش پایینه ولی من توصیه میکنم چون هم تستای آزمون ورودی رو داره و باعث میشه با تست‌های کاربردی به خوبی آشنا بشید
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای مطالعات اجتماعی نهم تیزهوشان

برای دریافت کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای مطالعات اجتماعی نهم تیزهوشان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.