معرفی و دانلود کتاب شهر مجانی

عکس جلد کتاب شهر مجانی
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شهر مجانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شهر مجانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شهر مجانی

کتاب شهر مجانی، نوشته علی اصغر امیدوار، رمانی رؤیایی و آرمانی است، در رابطه با امور فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه.

هدف از نوشتن کتاب شهر مجانی که بصورت رمانی رؤیایی و آرمانی به رشته تحریر درآمده است در رابطه با امور فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نگاهی آرمانی را مورد توجه قرار داده است. دراین کتاب خواننده پا به شهری غیرواقعی می‌گذارد که می‌تواند واقعی باشد در این شهر زندگی افراد از زمان کودکی تا آخر عمر طی برنامه‌های خاصی به گونه‌ای رغم خورده است که اگر ما در آموزش‌های اجتماعی به خردمند سازی افراد جامعه بپردازیم و در لوای تعلیمات اسلامی به آن بهاء داده شود امکان دارد شاهد محقق شدن آن باشیم و به یک زندگی آرمانی و ایده آل دست یابیم و این همه مشکلات که در موارد گوناگون زندگی وجود دارد را نداشته باشیم.

مشکلاتی از قبیل افتادن به دام تهاجمات فرهنگی، بهبود امور درمانی و پزشکی، اصلاح امور اقتصادی، ترفیع اوضاع رفاهی و اقتصادی، مسائل و مشکلات مسکن و اشتغال، مشکل ترافیک و زیان‌های ناشی از آن مشکلات رواج اعمال مجرمانه که موجب تشکیل پرونده‌های بی شمار در قوه قضائیه و موجب کار طاقت فرسای این قوه گردیده است و بسیاری از مسائل دیگر اگر دولت به تقویت و پشتیبانی از ایجاد تعاونیهای چند منظوره‌ای صنعتی کشاورزی خدماتی و صادرات بپردازد و تدوین قوانین و مقررات لازم در این زمینه را از مجلس بگذرانیم و اگر مردم از امکانات رفاهی و اجتماعی لازم در زندگی برخوردار شوند و دغدغه و دلواپسی دست نیافتن به نیازهای متعارف زندگی خود را نداشته باشند و با معرفت به اینکه با درستکاری و احساس مسئولیت در خدمت به دیگران خودمان به خوشبختی و سعادت در دنیا و آخرت خواهیم رسید.

هرگز دست به کارهای مجرمانه و حق کشی و رانت خواری و زیاده خواهی نخواهیم زد و با اجرای سیاست‌های خردمندانه دولت مردان در امر کاهش طبقات اجتماعی و نزدیک نمودن فاصله‌ها به مساوات و برابری اقتصادی و اجتماعی در جامعه دست می‌یابیم. یکی از توصیه‌های مؤکد و مهم به حاکمان در اسلام همین موضوع می‌باشد که برای محقق شدن آن تلاش نمائیم تا آنرا بدست آوریم. انشا الله...

علی اصغر امیدوار در شهر مجانی اینگونه از ازدواج می گوید: مهم‌ترین اصولی که در آرمانشهر برای ازدواج جوانان در نظر می‌گیرند در مرحله اول سعی می‌شود خانواده‌ها از لحاظ فرهنگ اجتماعی با یکدیگر نزدیک یا به قول معروف (هم کف) باشند و مسئله دیگر این که زوجین به یکدیگر علاقمند شده باشند. بعد از قرائت خطبه عقد ازدواج زوجین تا ده سال به هیچ عنوان حق طلاق را ندارند مگر در موارد خاص که در قانون ازدواج ذکر شده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شهر مجانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کتابدار توس
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات80
زبانفارسی
شابک978-600-8131-14-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شهر مجانی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شهر مجانی

برای دریافت کتاب شهر مجانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.