معرفی و دانلود کتاب چگونه می‌توانیم ایجاد اشتغال نماییم

عکس جلد کتاب چگونه می‌توانیم ایجاد اشتغال نماییم
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه می‌توانیم ایجاد اشتغال نماییم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه می‌توانیم ایجاد اشتغال نماییم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه می‌توانیم ایجاد اشتغال نماییم

کتاب چگونه می‌توانیم ایجاد اشتغال نماییم - سامان شهر (داخل پرانتز)، نوشتۀ علی اصغر امیدوار داستانی است تخیلی و آرمانی؛ برگرفته از تعلق خاطر بی پایان و آرزوی علی اصغر امیدوار. این داستان در ادامه کتاب (شهر مجانی) با نگاهی تخیلی و آرمانی به ایجاد و شکل گیری شهری رؤیایی و نوعی زندگی همراه با ایجاد زمینه‌های کار و تولید و پیشرفت اجتماعی پرداخته شده است.

پیامبران بزرگ خدا با رسالت مقدسی که بر عهده داشته‌اند همواره چراغ هدایت راه و مسیر زندگی انسان‌ها را به گونه‌ای فروزان کرده‌اند که کسی در سایه غفلت به ظلمات جهل و نادانی گرفتار نشود. این بزرگواران با راهنمایی‌های برگرفته از آیات الهی و ابلاغ آن به مردم آنها را به معرفت اخلاقی نیکو و دوری از انحرافات و رذائل شیطانی آگاه گردانده و همواره سفارش و توصیه بر این داشته‌اند که در گذر زندگی همیشه یاد خدا و احترام به حقوق دیگران و خدمت به همنوعان را سرلوحه کردار و رفتار خود قرار دهید تا رستگار شوید.

اگر چه بسیار طاغیان و شیطان صفتانی بوده و هستند که در تقابل با این صفات نورانی قد برافراشته و ارزش‌های الهی و انسانی را زیر پا می‌گذارند و به ظلم و جور روی می‌آورند در دوران ما این شیاطین با جنگ افروزی و تفرقه افکنی بیشترین بی عدالتی و جنایت‌ها را بر بشریت روا داشته‌اند و مکارانه با اغفال حاکمان کوته فکر و مرتجع بعضی از کشورهای مسلمان منطقه و مزدوران آدمکش و حرفه‌ای آنها متاسفانه مسلمانان را به جان یکدیگر انداخته‌اند و به راحتی به مقاصد خود رسیده‌اند. متاسفانه در این ماجرا علاوه بر این که صدمات مالی و جانی فراوانی به کشور مورد تهاجم وارد می‌نمایند و موجب این می‌شوند که استکبار به چند منظور و مقصود اصلی خود هم برسد که این مقاصد عبارتست از اول انحراف افکار مسلمانان از جنایات اسرائیل بر مردم فلسطین دوم ضعیف شدن کشورهای اسلامی‌و تفرقه بین آنها بر اثر جنگ و سوم چپاول ثروت‌های ملی کشورهای مسلمان و چهارم فروش صلاح‌های گوناگون و کشتار جمعی خود به مرتجعین متجاوز حاکم بر این کشورها.

تمام این اقدامات خصمانه که در کشورهای اطراف ما صورت گرفته است. به این منظور است که منطقه را ناامن کرده و به آشوب بکشند تا بتوانند به مقاصد شیطانی خود در ایران برسند اما هوشیاری ملت ایران در 38 سال گذشته همراه با ایثارگری و از خودگذشتگی هزاران شهید و جانباز در طول انقلاب و جنگ تحمیلی همراه با مدیریت و راهنمایی‌های حکیمانه امام خمینی (قدس سره) در اوائل انقلاب و بعد از رحلت آن یار سفر کرده باتوصیه‌ها و تصمیمات خردمندانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری ملت موجب گردید که تمام ترفندها و حیله‌های شیطانی دشمن یکی پس از دیگری خنثی گردد تا ما بتوانیم با وجود تمام مشکلات به اهداف مقدس خود نزدیک شویم و اینک در عرصه بین الملل به مرتبه و مقامی‌رسیده‌ایم که به عنوان یکی از امن-ترین، باثبات‌ترین و قدرتمندترین کشورهای منطقه به حساب آئیم.

هدف از تألیف کتاب سامان شهر این امید است که شاید بتوان از میان صدها مطلب خیالی و آرمانی آن به نکات و راهکاری در جهت رفع بعضی از مشکلات اجتماعی و اقتصادی دست یافت.

فهرست مطالب کتاب

«مقدمه»
«سامانشهر»
«جویندگان»
«بزرگراه»
«سازمان راه و ریل برون شهری»
«موقعیت شهری»
«سازمان اطلاعات و آمار»
«سازمان خزانه داری»
«پیش گامان پویائی»
«سازمان خدمات شهری»
«وبکیوسکها»
«سازمان مسکن و عمران»
«سازمان علم و فرهنگ»
«سازمان کشاورزی»
«داخل پرانتز»
«ابریشم ده»
«داخل پرانتز»
«شهر رویایی»
«سازمان آب»
«سازمان برق»
«سازمان صنایع الکترونیکی»
«سازمان ماشین سازی و خودرو»
«سازمان معادن و مخازن»
«سازمان پزشکی و درمان»
«سازمان حمل و نقل شهری»
«سازمان گردشگری و هتلداری»
«سازمان امنیت اجتماعی و قضائی»
«سازمان ارتباطات و فناوری»
«سازمان ورزش و تربیت بدنی»
«سازمان راه سازی»
«سازمان نیروهای مسلح و آموزش‌های نظامی»
«سازمان دام طیور و آبزیان»
«داخل پرانتز»
«سازمان صنایع و خدمات هوایی»
«شهرحامی‌و نیاز به شهر جدید»
«زرگاه روستایی پویا و مولد»
کلام آخر
«شغل و ادامه حیات»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه می‌توانیم ایجاد اشتغال نماییم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ابومسلم
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات115
زبانفارسی
شابک978-600-7723-66-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب چگونه می‌توانیم ایجاد اشتغال نماییم

برای دریافت کتاب چگونه می‌توانیم ایجاد اشتغال نماییم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.