معرفی و دانلود رایگان کتاب شهید مصطفی چمران

عکس جلد کتاب شهید مصطفی چمران
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شهید مصطفی چمران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شهید مصطفی چمران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شهید مصطفی چمران

کتاب شهید مصطفی چمران اثر سید مصطفی حسینی، زندگینامه‌ی یکی از نیروهای تأثیر‌گذار در انقلاب اسلامی را روایت می‌کند.

شهید دکتر مصطفی چمران، در دوران مبارزات ملى‌ شدن صنعت نفت و پس از آن در دوران اختناق بعد از کودتاى 28 مرداد و سالیانى چند در آمریکا با تأسیس انجمن اسلامی دانشجویان علیه رژیم شاه مبارزه می‌کرد. وی پس از فارغ‌التحصیلی و اخذ مدرک دکترای الکترونیک و فیزیک پلاسمای خود از دانشگاه برکلی ایالت متحده و بازگشت به ایران نقش اصلی در ناکامی اقدامات جدایی طلبان کردستان داشت. چمران پس از آنکه به عنوان وزیر دفاع منصوب شد ستاد جنگ‌های نامنظم را تشکیل داد و خود فرماندهی آن را در دست گرفت که تا زمان شهادتش نقش مؤثری در مقابله با دشمن ایفا می‌کرد. وی سرانجام در 31 خرداد 1360 در مسیر دهلاویه به سوسنگرد در حالیکه از مناطق عملیاتی بازدید می‌کرد بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شهید مصطفی چمران
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پشتیبان
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات24
زبانفارسی
شابک978-622-6198-34-9
موضوع کتابکتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب شهید مصطفی چمران

سیامک شاهنده شربیان
۱۴۰۱/۱/۶
کتاب مختصرولی مفیدی درباره شهیدوالامقام دکترچمران است، که جاداردبیشتروبیشتردرموردوی نوشته وپرداخته شود. راهش وآرمانش واهدافش واندیشه اش به جوانان این مرز وبوم شناسانده شود. وزیردفاعی که خودپیشتاز انه درنبردبادشمن درجبهه ها حضورداشت، اینطورنبودکه خودش درقرارگاه باشدودستورحمله ونبرد راصادرکند. در حال دوشاوشارزمندگان مبارزه ومقابله بادشمنان اسلام وانقلاب ومیهن بود. یادش گرامی وروحش درملکوت قرین رحمت واسعه ی خداوندمتعال باشد.
Mr Mim
۱۴۰۲/۹/۲۸
زندگینامه‌ی دانشمندِ مجاهد و چریک عارف و وزیرِ شهید، مصطفی چمران است. چمران را نمیتوان در یک فیلم یا یک کتاب بسته بندی کرد... چمران از تهران تا آمریکا و مصر و لبنان و دهلاویه بدنبال گمشده‌ای بود. این افتخار را داشت که در عصری زندگی کند، و حلقه‌ای از یک زنجیره و طرز تفکر بکر گردد. طرز فکری که همراهی با بزرگانی چون امام موسی صدر و شریعتی و طالقانی و... در شکل گیری‌اش تاثیر گذار بودند. کتاب مفیدی است برای جوانان.
Amir Abbas Shamsi
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت عزیزانی که در گردآوری این کتاب زیبا زحمت کشیدند
داستان بسیار زیبا و جذابی است مخصوصاً جملات آخر که خود دکتر چمران در وصف عشق گفته اند
شهید دکتر مصطفی چمران
خدایا، بزرگترین خلاقیت تو در عشق تجلی کرده است. راستی که با خلقت عشق چه معجزه‌ای خلق کرده‌ای! خارج از قدرت بیان و فهم و درک بشری است که در باره‌ی عشق سخن بگوید.
داود متقیان
۱۳۹۹/۶/۱۶
سلام تاریخ ایندگان رشادت و مردانگی این مرد بزرگ و سایر شهدا را خواهد نوشت ولی افسوس که امروز چهره شهید چمران و همرزمان شهدای جنگ و انقلاب به خوبی معرفی نشده اگه من قدرتی داشتم زندگی و افکار این شهید را در مدارس بعنوان کتاب درس زندگی به بچه‌ها اموزش میدادم.
هاجر عباسی
۱۳۹۸/۲/۲۱
مگر میشود شهید چمران را در یک کتاب ودو کتاب وصف کرد بزرگمردی که هر روز عمرش کتابیست پراز درس زندگی ممنون از نویسنده عالی بود
سعید یبلویی
۱۳۹۸/۱/۱
شهدا شرمنده ایم
فاطمه کاویانپور
۱۴۰۲/۸/۵
سلام خواندن زندگینامه شهدا در روزگار ما بسیار آموزنده است متأسفانه شهید چمران هنوز برای بسیاری از جوانها ناشناخته است خواندن این کتاب برای همه بخصوص برای نسل جوان توصیه می‌شود ممنون از شما
بهیار شمس
۱۴۰۳/۱/۹
زندگی نامه شهید والا مقام دکتر مصطفی چمران را بصورت خلاصه ومفید آورده شده جالب توجه است و لذت بر دم توصیه میکنم مطالعه بفرمایید روحش شاد و راهش پر رهرو باد آمین
زهرا عرب عامری
۱۴۰۲/۴/۲۴
سلام خوب بود چون رشادتهای دکتر چمران نوشته بود و سخت تلاش برای میهن و دکتر چمران همه زندگیش جهت ابادی کشور و حیف همچین نخبه‌هایی که تکثیر مثل طرز تفکر خودش کم بود
محمد غفاری
۱۴۰۱/۷/۱۴
واقعیت اینه که تو کار فرهنگی و انتقال اطلاعات دفاع مقدس به نسل جدید خیلی ضعیف عمل کردیم. نیاز به کار بیشتر دارد. باید از منابع دولتی استفاده کنید. به خدا مدیون‌ شهدا هستیم
فاطمه عبادی
۱۴۰۱/۳/۲۸
به شهید والامقام دکتر چمران از کودکی علاقه خاصی دارم و هرچه کتاب در مورد ایشون میخونم بیشتر متوجه میشم که از ما انسان‌های معمولی و نویسندگان محترم از درک ایشون عاجزیم!
پردیس عطاران
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
این کتا راجب به زندگی نامه شهید چمران است اما به نظر من بهتر بود راجب به جنگ‌ها و کارهایی که این شهید بزرگوار انجام داده بودم یکم بیشتر توضیح می‌داد.
دکتر فاطمی‌نسب
۱۴۰۱/۷/۱۱
شهید چمران برام خیلی مهم و ارزشمند هستند. استاد، با اینکه میتونستن در آمریکا بهترین زندگی را داشته باشند، آمدن در لبنان و ایران جنگیدن.. خدایش بیامرزاد
Ma Mn
۱۴۰۱/۳/۱۵
کتابی مختصر و مفید
اما اگه میخواهید شخصیت شهید چمران رو بیشتر بشناسید کتاب "مرد رویاها" بسیار بسیار عالی و بی نظیر است به گونه‌ای که عاشق شهید چمران میشوید..
امیر عباس مرزبانی
۱۴۰۲/۲/۲۲
کتابی بسیار مفید است که به ما کمک میکنه بیشتر به یاد شهید‌های والامقام باشیم روحشان شاد ویاد شان گرامی
مشاهده همه نظرات 105

راهنمای مطالعه کتاب شهید مصطفی چمران

برای دریافت کتاب شهید مصطفی چمران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.