معرفی و دانلود کتاب شیوه‌ی آسان فنگ شویی

عکس جلد کتاب شیوه‌ی آسان فنگ شویی
قیمت:
۱۸۰۰۰ 9000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شیوه‌ی آسان فنگ شویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شیوه‌ی آسان فنگ شویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شیوه‌ی آسان فنگ شویی

کتاب شیوه‌ی آسان فنگ شویی اثر سوزان لی نشان می‌دهد که هر فرد با تغییرات ساده‌ای که انجام می‌دهد، می‌تواند تفاوت بزرگی را ایجاد کند. این کتاب شما را با طبیعت همراه خواهد کرد.

این کتاب با آموزش‌های ساده و روان به شما کمک می‌کند تا بتوانید از اصول این رسم دیرینه چینی در خانه و دفتر کارش نظم و هماهنگی بیشتری ایجاد کنید. با مطالعه این کتاب کوچک خواهید دید که انجام فنگ شویی بسیار آسان است و با به‌کارگیری درست اصول آن می‌توانید موفقیت بیشتری کسب کنید و روابط بهتری با دیگران داشته باشید. سطح انرژی هر کسی متفاوت است و بر اساس این مفهوم، همزیستی هماهنگ با محیط، مهمترین عاملی است که سطوح انرژی مثبت را در یک فضای مشخص، تعیین می‌کند.

می‌توان با استفاده از شیوه‌های آسان فنگ شویی در محیط زندگی به سازگاری و تناسب دست یافت و تفاوت مهمی را ایجاد کرد. فنگ شویی را می‌توان یک مکتب باستانی چینی توصیف کرد که سنتی غنی دارد که تاریخش به بیش از 3500 سال پیش بر می‌گردد.

سوان لی (Susan Lee) در کتاب شیوه‌ی آسان فنگ شویی (Feng shui made easy) به معنای فنگ شویی می‌پردازد. معنای فنگ شویی چیست؟ پاسخ این است: "باد و آب". در فرهنگ چینی، باد و آب مظهر سلامتی و پاکی هستند. یعنی فنگ شویی خوب، نشانگر شانس خوب و فنگ شویی بد نماد بدشانسی و یا شانس بد است. برای این که دقیق تر شویم، باید بگوییم که مردم چین معتقدند که آب راکد و باد معتدل به محصول زیاد و سلامت مناسبی می‌انجامند و این دقیقا یعنی این که چطور فنگ شویی خوب تبدیل به نماد فصل پرثمر و خوش شانسی شده است.

شما چرخه‌ی شانس را چطور شناسایی می‌کنید؟ انتقال شانس از هرم زندگی فنگ شویی چطور صورت می‌گیرد؟ وقتی فردی بتواند با موفقیت تمامی این ابعاد را شناسایی کند، می‌تواند مبنای یک زندگی موفق و متعادل و تمامی عناصر اساسی همانند احساسی که فضای خانه به فرد می‌دهد و توانایی یادگیری و تمرکز، میزان مولد بودن و سایر جنبه‌های مرتبط زندگی که عاطفی و بهداشتی هسنتند، را طرح ریزی کند.

در بخشی از کتاب شیوه‌ی آسان فنگ شویی می‌خوانیم:

مردم برای حل مشکلاتشان در زندگی شخصی، مسائل مالی و سلامتی از فنگ شویی استفاد می‌کنند. فنگ شویی شیوه‌ای برای ارتقای خانه می‌باشد و به عنوان یک ابزار تشخیصی مفید می‌باشد. نکات فنگ شویی سریعی وجود دارد که می‌تواند محیط زندگی‌تان را بهبود بخشد. خانه‌ی فنگ شویی مکانی است که در آن بین تمام اشیا هماهنگی وجود دارد بنابراین جریان انرژی مثبت می‌تواند در خانه جریان یابد. یک تغییر کوچک در خانه می‌تواند جریان انرژی مثبت را افزایش دهد.

نکات فنگ شویی زیر را می‌توانید در خانه‌تان انجام دهید تا به تغییر سریعی دست یابید.

به خانه‌تان رنگ بیفزایید: هماهنگی رنگ در فنگ شویی بسیار مهم است زیرا رنگ‌های گوناگون به پنج عنصر فلز، آب، چوب، آتش و خاک مرتبطند. حوزه‌های زندگی همانند سلامتی، شغل، سفر و ازدواج با رنگ‌های خاصی مشخص می‌شوند. رنگ و حوزه‌هایی که می‌خواهید بر آن‌ها تمرکز کنید باید مکمل یکدیگر باشند.

زندگی‌تان را روشن کنید: منبع نهایی انرژی نور است و می‌تواند بر کیفیت زندگی‌تان تاثیر بگذارد. بنابراین استفاده از طیف وسیعی از آرایه‌ها می‌تواند به شادی، اشتیاق و خلاقیت منجر شود. رنگ و شدت نور باید گوناگون باشد تا زندگی معناداری را داشته باشیم.

درهای خانه: ایستادن و یا نشستن در خانه باید همواره در مقابل در و یا به سوی آن باشد. خانه نباید آشفته باشد. همه‌ی انرژی‌ها باید بتوانند از طریق درهایی که به بیرون از خانه می‌روند، جریان یابند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: تاریخچه و ماهیت فنگ شویی
استفاده از رنگ در فنگ شویی
عنصر خاک
عنصر فلز
عنصر چوب
عنصر آتش
عنصر آب
آماده کردن اتاق خواب برای فنگ شویی
هماهنگ کردن Yin یا Yan در یک مکان
افزودن Yan به یک ناحیه
افزودن Yin به یک ناحیه
شیوه‌های آسان و سریع برای انجام فنگ شویی به شیوه‌ی درست

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شیوه‌ی آسان فنگ شویی
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد
ناشر چاپیانتشارات راز نهان
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-600-258-878-4
موضوع کتابکتاب‌های عمومی، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۸۰۰۰ 9000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شیوه‌ی آسان فنگ شویی

فاطمه پاپی
۱۳۹۸/۹/۳
عمیق نبود ازون دسته کتابهاست که نخوندنش بهتر از خوندنشه. چون بار منفی هم داشت توی اتاق خواب پاها رو‌یه در باشه یعنی مرگ‌و‌کلی علائم گفت که همشون منفیه و همشون هم توی همه خونه هاست واصلا نکته‌های مفید نداشت
حافظ سمیرا
۱۳۹۷/۱۲/۲۷
این کتاب برای من به اندازه کتاب فنگشویی برای سلامتی و ثروت مفید نبود اما خوبی این دو کتاب این هستش که هر کدام موضوعاتی متفاوت رو مطرح و بررسی کردند.
بیان بیگ محمدی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
به راحتی علم فنگشویی رو توضیح داده ولی کافی نیست به کتاب‌های دیگه نیاز دارین که بخونین برای اولین بار کتاب خوبی هست که بخونید
فاطمه شاطری امیری
۱۴۰۰/۱/۲۴
باسلام این کتاب درباره دیدگاهی مثبت داشتن حتی درمورد چیدمان زندگی و نظرات دیدگاهتان در محیط زندگی بسیار اثر بخشه. ممنون
عاطفه به فرشت
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
انتظار نداشتم انقدر زود تموم بشه و توضیحاتش هم خیلى خلاصه بود
Farnoush Otrodi
۱۳۹۸/۹/۱۱
موافقم کتاب عمیقی نیست.... با ۴ خط نوشتن چه طور میشه به مفهوم ثروت از طریق فنگشویی رسید
roya danesh
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
کتاب خیلی کامل توضیح نداده خیلی مختصر بود
زهرا کرمی کرمی
۱۴۰۱/۸/۲۸
سلام خیلی مختصر بود. چیز زیادی یاد نگرفتم
بهاره عالی پور
۱۴۰۱/۱/۵
این کتاب برای فعالان در زمینه دکوراسیون مفید هست
فاطمه فرمانی
۱۴۰۰/۴/۲۶
بسیار مختصر بود و خیلی آموزنده و جامع نبود!!!
مژده باویلی
۱۴۰۰/۱/۲۹
خیلی کامله حتی از فنگ شوی هم
چیزی ندونی کمکت می‌کنه
آزاده مولایی
۱۳۹۸/۶/۱۷
بیش از حد مختصر بود
سحر جهانی
۱۴۰۱/۱/۲۴
خیلی خوبه کامل توضیح داده
Ziba Sharifi
۱۴۰۰/۷/۱۵
اطلاعات بسیار کمی در کتاب بود.
نینا صدیقی
۱۳۹۹/۷/۳
توضیحاتش مختصر و کوتاه بود.
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب شیوه‌ی آسان فنگ شویی

برای دریافت کتاب شیوه‌ی آسان فنگ شویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.