معرفی و دانلود کتاب صوتی فنگ شویی برای سلامتی و ثروت

عکس جلد کتاب صوتی فنگ شویی برای سلامتی و ثروت
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فنگ شویی برای سلامتی و ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فنگ شویی برای سلامتی و ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فنگ شویی برای سلامتی و ثروت

کتاب صوتی فنگ شویی برای سلامتی و ثروت اثر جیمز آدلر به شما در درک معنا و مفهوم فنگ شویی جهت رسیدن به موفقیت‌های بیشتر و برخورداری از روابط بهتر در زندگی یاری می‌رساند.

جیمز آدلر (Adler James) در کتاب صوتی فنگ شویی برای سلامتی و ثروت (Fengshui for wellenss and weaith) به شما می‌گوید که منظور از فنگ شویی چیست، هم‌چنین به شما کمک می‌نماید از اصول این رسم کهن چینی بهره ببرید تا در خانه و محل کارتان نظم و هماهنگی بیشتری داشته باشید و این هماهنگی موجب می‌شود علاوه بر موفقیت، از روابط بهتری با اطرافیان‌تان نیز برخوردار باشید. پس از شنیدن این کتاب صوتی درمی‌یابید که انجام فنگ شویی امری ساده است. زمانی که تمام چیزهای خوب را جذب زندگی‌ خود ‌کنید، در واقع آهنربای موفقیت را در دست گرفته‌اید.

این مسئله که چگونگی چیدمان محیط بر طرز احساس انسان‌ها در آن محیط تاثیر می‌گذارد، در شرق پذیرفته شده است. اما اکثراً در غرب، این مسئله را اعتقاد به خرافات به شمار می‌آورند و آن را نادیده می‌گیرند.

دکوراسیون داخلی چگونه می‌تواند بر اشخاص اثر بگذارد؟ باید بدانید که برخی صاحب‌نظران با تحقیق و بررسی‌های زیاد این موضوع را تایید کرده‌اند. به عنوان نمونه این نکته کاملاً پذیرفته شده که رنگ یک اتاق بر رفتار صاحب آن تاثیر می‌گذارد. اغلب ادارات پلیس، سلول‌ها و اتاق‌هایی به رنگ صورتی دارد. زیرا بسیاری از کارشناسان عقیده دارند که این رنگ موجب ایجاد پاسخ منفعلانه می‌شود و به این ترتیب زندانیان را آرام می‌کند. آبی و سبز نیز رنگ‌های آرام‌بخشی هستند که در بیمارستان‌ها و مراکز آزمایش برای آرامش بیماران و همراهان‌شان از آن‌ها استفاده می‌کنند. هم‌چنین جراحان برای آرامش بیماران در حین عمل، اغلب لباس‌های سبز می‌پوشند.

این فن در چین آغاز شد، اما شما برای آموزش این فن نیازی ندارید که حتما از نمادهای خاص چینی استفاده کنید. چیزی که اهمیت دارد، این است که فلسفه‌ی اصلی آن را خوب بیاموزید و نمادهای مرتبط با فرهنگ خود را به کار بگیرید که معنای خاصی برایتان داشته باشند. محیطی را به وجود آورید که انرژی مثبتی برایتان بسازد، این موضوع است که اهمیت دارد.

هم‌چنین باید از فنونی بهره ببرید که موجب ایجاد حس خوبی در شما شود. از شیوه‌های گوناگونی استفاده کنید و آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید تا محیط کار و زندگی مثبتی را خلق نمایید که در آن بتوانید خوب زندگی کنید و کارهایتان را به بهترین نحو انجام دهید و از زندگی نهایت لذت را ببرید.

در بخشی از کتاب صوتی فنگ شویی برای سلامتی و ثروت می‌شنویم:

در فنگ شویی، حمام یکی از کثیف‌ترین اتاق‌ها در خانه می‌باشد، زیرا جریان آب به خارج از خانه می‌رود. به یاد داشته باشید که هدف فنگ شویی این است که باعث شود انرژی chi در اطراف خانه به گردش بیفتد. گرچه، نکاتی نیز وجود دارند که می‌توان با انجام آن‌ها فنگ شویی بد را در خانه خنثی کرد.

در حمام، مسئله سازترین وسیله، توالت است زیرا بزرگترین فاضلاب در خانه می‌باشد و بیشترین آب از حمام خارج می‌شود. علاوه براین، سیفون نیز انرژی زیادی را به خارج از خانه می‌برد. یکی از آسان‌ترین کارهایی که می‌توانید برای جلوگیری از خارج شدن chi به خارج از خانه انجام دهید این است که در پوش توالت را همیشه ببندید، به ویژه وقتی که سیفون را می‌کشید. به همین دلیل باید پرده‌های حمام را بسته نگه دارید زیرا دوش دارای لوله‌ای (برای خروج آب) می‌باشد. اگر می‌توانید بعد از استفاده از دوش یا وان، آن را با پوشش‌های پلاستیکی ببندید تا جلوی خارج شدن انرژی chi را بگیرید.

اگر هنوز در حال طراحی حمام می‌باشید، می‌توانید توالت را جدا کرده و درِ جدایی برایش بگذارید و یا اگر توالت باید در همان جایی باشد که دوش و وان هست، آن را طوری قرار دهید که از در حمام دور باشد. هم چنین می‌توانید آینه‌ی بزرگی را در حمام قرار دهید تا کمک کنید که انرژی بچرخد و سرعت بگیرد. باید تضمین کنید آینه توالت را نشان نمی‌دهد زیرا این باعث می‌شود که تاثیرش برعکس شود. آینه نباید طوری باشد که وقتی روی توالت نشسته اید، بتوانید تمامی بدنتان را در آن ببینید.

علاوه بر این‌ها اگر حمام بدمنظره نیست می‌توانید درش را باز بگذارید تا chi جریان یابد. گرچه در برخی موارد باید در بسته باشد. اگر درِ حمام در راستای درِ اصلی خانه قرار گرفته باید بسته باشد تا مانع از خروج chi از خانه شود. در واقع، می‌توانید برای اطمینان یافتن از بسته ماندن در، بر بالای آن طناب کششی را نصب کنید. در نهایت این که اگر توالت از تخت خوابتان قابل دیدن است، باید قبل از این که به خواب می‌روید درش را ببندید تا اولین چیزی نباشد که صبح چشمتان به آن بیفتد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
مقدمه
5 دقیقه
فصل یکم: فنگ‌شویی چیست؟
8 دقیقه
فصل دوم: دفتر کار
4 دقیقه
فصل سوم: اتاق خواب
5 دقیقه
فصل چهارم: آشپزخانه
4 دقیقه
فصل پنجم: اتاق پذیرایی (اتاق نشیمن)
4 دقیقه
فصل ششم: حمام
2 دقیقه
پیشرفت و تغییر فردی
2 دقیقه
نتیجه گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فنگ شویی برای سلامتی و ثروت
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد
راویفرهاد جان سریان
ناشر چاپیانتشارات راز نهان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۳۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی علمی و آموزشی، کتاب‌های عمومی
قیمت نسخه صوتی
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فنگ شویی برای سلامتی و ثروت

mozhgan bazargani
۱۴۰۱/۴/۲۱
فنگ شویی در زندگی همه آدم‌ها وجود دارد بی آنکه خیلی از آدم‌ها اسمش رو بدونند، فنگ شویی یعنی تمیزی و هر چیزی را درست در جای خود قرار دادن، نه خرافات هست نه با عقاید آدم‌ها مغایرت دارد، فقط و فقط برای داشتن یک خانه‌ای پر از آرامش و چیدن وسایل بر اساس اصول فتگ شویی است، هر قسمت از خانه یا بهتر بگم هر جهت از خانه باید از رنگ‌های آن منطقه استفاده شود و هر جهت اسمی دارد بر اساس ارتباطات ما، کار، سلامتی، تاکید فنگ شویی بر این است که هر چیز را در جای مناسب قرار دهیم تا انرژی در خانه جریان پیدا کند، مثل اسلام خودمون که میگه النظافته من الایمان... فنگ شویی هم دقیقا همین حرف رو میزنه تنها تفاوتش اینه که شما میتونید بر اساس جهت‌ها، رنگ‌ها و المان‌ها آن منطقه از خانه را به بهترین و زیباترین حالت خودش در بیاورید.
غزاله
۱۴۰۱/۷/۱۸
خوب است به علم انرژی آگاه باشیم و آن را در دنیای اطراف خود بکار ببندیم. فنگ شویی شاید به عقیده‌ی برخی، خرافات چینی باشد ولی من عقیده دارم در ریشه‌ی هر خرافاتی یک مطلب علمی نهفته است. هرچند برخی مطالب هستند که با فنگ شویی آمیخته شده‌اند که واقعا چرند هستند ولی موارد کلی آن میتوانند درست باشند و با و منطق جور در می‌آیند. مطالبی که دانستن آن‌ها خالی از لطف نیست رعایت آن‌ها بعد از دانستکی حس روانی خوبی ایجاد میکند. من معتقدم همه چیز انرژیست و تمام محیطها و اشیا شعور دارند. ولی این را هم میدانم که افراط و وسواس در هر چیزی آزار دهنده میشود
Hakime Karimi
۱۴۰۰/۵/۱۴
بسیار مختصر و مفید برای آشنایی اولیه با فنگ شویی، قسمتهایی از کتاب کمی با سایر منابع فنگ شویی در تضاد میباشد با توجه به حجم کم کتاب مطالعه ان کمک میکند تا اشنایی سریعی با فنگ شویی ایجاد شود
شیوا تقی زادگان
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
توضیح خوب بود ولی اگه روش کار نکنی و مطالعات خودتو بیشتر نکنی نمیتونی کامل استفاده مناسب ببری باید تمرین کنی و مطالعه و بررسی و تحقیق بیشتر انجام بدی صرف این کتاب تنها کافی نیست
Sara Moayeri
۱۳۹۹/۶/۱۰
خوب بود فقط خیلی کلی بود نکاتش واقعا و سطحی، فقط برای آشنایی با فنگشویی بدرد میخوره.
صدای راوی خیلی خوب و دلنشین بود. ممنون
سیصدو دلتنگ نفر
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
کمک شایانی در نظم دهی فضا و محیط مکان ها... پیشنهاد میکنم بخونید.. صد درصد تایید نمیکنم... اما حس و افکار نوینی بعد از مطالعه بدست خواهید اورد😊
mesyam rabami
۱۳۹۹/۵/۱۲
به پیشنهاد دوستم این کتاب رو گوش دادم، فوق العاده جالب و جذاب
Tara Taheri
۱۳۹۹/۵/۴
کتاب جالبی بود. صدای راوی هم خوب بود. تشکر
رویا
۱۴۰۲/۶/۲۱
سلام و درود فراوان کتاب فنگ شویی برای سلامتی و ثروت کتاب خوب و مفیدی بود و آموزشهای خوبی در این کتاب بیان شده است با سپاس از کتابراه
ahmad rigi
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
کتابی تاحد باور بعضی افراد با تعابیری که خودشان در ذهن خود دارند هم راستاست هر کس خودش باید تشخیص بدهد چگونگی این کتاب را
Mobina Salehifard
۱۴۰۰/۶/۱۰
سلام باید اول اشنایی کلی داشته باشی در مورد فنگ شویی بعد این کتاب رو بخونی در کل مفید بود و نکات قابل تاملی داشت🦋🌟
Parvin sa
۱۴۰۱/۶/۳
تازه کتاب رو تموم کردم میخوام راهکارهاش رو استفاده کنم امیدوارم نتایج مطلوبی داشته باشه
شیما مسجدی
۱۴۰۲/۱/۷
کتاب خوب و مفیدیه
ولی کامل و جامع نیست
خوانش خوب صدا متوسط
پیشنهاد نمیشه
خدابخش میریان
۱۴۰۱/۱/۲۲
هدفم از دنبال کردن این فقط دیدن نظم و نظم دادن به کارهام هست،
maliheh tala
۱۴۰۰/۹/۷
برای کسانی ک با این علم آشنایی دارند توصیه نمیکنم. خیلی کوتاه و کلی بود
مشاهده همه نظرات 33

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فنگ شویی برای سلامتی و ثروت

برای دریافت کتاب صوتی فنگ شویی برای سلامتی و ثروت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.