معرفی و دانلود کتاب صبح برای زندگی کردن بیدار شوید

عکس جلد کتاب صبح برای زندگی کردن بیدار شوید
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صبح برای زندگی کردن بیدار شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صبح برای زندگی کردن بیدار شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صبح برای زندگی کردن بیدار شوید

آیا هر روز صبح به سختی چشمان‌تان را باز می‌کنید؟ آیا همیشه وقت کم می‌آورید؟ با خواندن کتاب صبح برای زندگی کردن بیدار شوید نوشته‌ی عفت هاشمی، انگیزه پیدا می‌کنید تا هر صبح طلوع زیبای خورشید را ببینید، خالق زمان برای خودتان باشید و بسیاری از کارهای عقب افتاده زندگی‌تان را به موقع انجام دهید.

درباره‌ی کتاب صبح برای زندگی کردن بیدار شوید:

آیا شما هم یک انسان معمولی هستید؟ آیا از معمولی بودن خسته شدید؟ هر روز به صبح سلام می‌کنید ولی در دل از آغاز روز و شروع دوباره روزمرگی خوشحال نیستید؟ همیشه می‌خواستید اهمال کار نباشید ولی هستید و کلی کار نیمه تمام و انجام نداده دارید و همیشه هم وقت کم می‌آورید؟

یا شاید از آن دسته افرادی باشید که انگیزه‌تان را برای انجام بسیاری از کارها از دست داده‌اید و همیشه منتظر «شنبه» موعودی هستید که از آن روز دست به کار شوید؟ جز هر گروه که باشید تا حالا با بی‌انگیزگی خودتان را از دیدن کلی طلوع زیبای خورشید که در هر صبح زندگی‌تان اتفاق افتاده محروم کردید این یعنی از دست دادن کلی زمان.

یکی از سرمایه‌های ارزشمندی که در زندگی به ما عطا شده زمان است، سرمایه‌ای گرانبها ولی غیرقابل بازگشت که از دست دادنش با هیچ قیمتی قابل جبران نیست. ثروتی که آدمی برای رسیدن به اهداف و برنامه‌هایش دارد زمان است؛ باید بتواند درست از آن استفاده کند تا کمتر دچار حسرت و خسران شود. حال که سال‌ها از به دنیا آمدنتان گذشته است، چقدر زمان از دست‌ داده‌اید؟! به جای حسرت خوردن گذشته، لحظه‌ی اکنون را دریابید که بزرگترین سرمایه است. اکنون که فرصت زندگی دارید باید خالق زمان باشید.

یکی از ناراحت‌کننده‌ترین تجربه‌های زندگی این است که وقتی به آخر خط می‌رسید با حسرت به روزهای گذشته می‌نگرید و متوجه می‌شوید که می‌توانستید عالی‌تر باشید و چیزهای زیادتری داشته باشید. هرچند بیشتر افراد چنین سرنوشتی برای خودشان رقم می‌زنند اما قطعاً قرار نیست شما نیز چنین باشید. با خواندن این کتاب تحولی بزرگ در زندگی‌تان ایجاد خواهد شد که بتوانید زمان خلق کنید و خالق زمان خودتان باشید. امروز اولین روز بقیه زندگی شماست فردا ارثیه هیچ کس نیست لحظه اکنون که به شما هدیه داده شده است را دریابید و فردا که دوباره پلک‌هایتان را باز کردید بدانید فصل جدیدی از زندگی‌تان ورق خورده است.

کتاب صبح برای زندگی کردن بیدار شوید مناسب چه کسانی است؟

اگر همیشه کلی کار عقب افتاده دارید که فرصت نمی‌کنید آن‌ها را انجام دهید و اگر می‌خواهید سحرخیز باشید، خواندن این کتاب را از دست ندهید.

جملات برگزیده کتاب صبح برای زندگی کردن بیدار شوید:

- سحرخیزی باعث زیادشدن روزی می‌شود.
- برای داشتن یک صبح عالی یک خواب سالم نیاز است.
- ما شب را مایه آرامش شما قراردادیم و روز را برای حرکت و تلاش.
- شکرگزارترین مردم نزد خدا آن‌کسی است که از مردم تشکر می‌کند.

در بخشی از کتاب صبح برای زندگی کردن بیدار شوید می‌خوانیم:

حسن دیگر تخلیه ذهن تفکر بر روی کاغذ این است که کمتر انجام کاری را فراموش می‌کنیم و همین امر به زمان روز بعد ما زمان اضافه می‌کند، چون کارها از پیش نوشته‌شده است.

شب قبل می‌توانیم کارهای مهم و ضروری فردا را یادداشت کنیم و صبح اول وقت اولویت‌بندی کنیم. به‌این‌ترتیب در زمان صرفه‌جویی کردیم و صبح سرگردان و بی‌برنامه نیستیم و زمان برای خود اضافه کردیم چراکه بانظم کاری اتلاف وقت کمتری پیدا می‌کنیم. با برنامه نوشتن اهدافمان روشن‌تر می‌شود و بهره‌وری در زندگی‌مان چند برابر شده انرژی روزانه ما بالاتر می‌رود. نوشتن انباشته‌های ذهنی‌مان باعث می‌شود سطح خلاقیتمان بالاتر رود ذهن آگاه‌تر شویم و ذهن آگاهی تأثیر بسزایی در افزایش کیفیت زندگی ما دارد.

در ابتدای کار من هم تصمیم گرفتم به برنامه خواب‌وبیداری خود یک نظم درست و کاربردی بدهم ولی از چه‌کاری باید شروع می‌کردم؟ می‌دانستم برای موفقیت در هر کاری ابتدا باید قدم قدم حرکت کرد ساعت منظمی برای خواب نداشتم. اوایل برای من آماده شدن در ساعتی معین برای خوابیدن و نظم دادن به این ساعت امری سخت و نشدنی بود. طبق عادت همیشگی وقتی کارهای شبانه‌ام تمام می‌شد یا به‌طور طبیعی خسته و خواب‌آلود می‌شدم بدون برنامه‌ریزی قبلی برای استراحت و خوابیدن به تخت خوابم می‌رفتم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
چگونه معمولی نباشیم
گام نخست چگونه سبک زندگی‌ام رو عوض کنم
برداشتن گام‌های کوچیک کوچیک
قانون باور معجزه می‌کند
سریال موفقیت‌های کوچک در خودت ایجاد کن
سحرخیزی قانون طبیعت و سنت زیبای الهی است
معجزه سحرخیزی
با سحرخیزی خالق زمان برای خود باشید
تغییرات زندگی من
سحرخیزی در اشعار و احادیث
امروز من

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب صبح برای زندگی کردن بیدار شوید
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات116
زبانفارسی
شابک978-622-7527-55-1
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب صبح برای زندگی کردن بیدار شوید

عفت هاشمی
۱۴۰۰/۱۰/۴
این کتاب بازبان ساده مدیریت تک تک لحظات زندگی رو به ما یاد داده طوری که دیگه بدون استرس روز خودمون رو شروع کنیم وشب بدون نگرانی از برنامه‌های انجام نشده خواب ارام داشته باشیم به ما یاد میده یک زندگی با برنامه داشته باشیم وبه خیلی از کارهایی که ارزو داشتیم انجام بدیم برسیم
زهرا کردی
۱۴۰۱/۴/۱۰
با اینکه تازه شروع کردم به مطالعه‌ی کتاب، چقدر روان و عالی نوشته شده، این کتاب عالیه برای حذف روزمرگی، دیدن قشنگیهای زندگی. امیدوار شدن و رسیدن به روزای زیبا
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صبح برای زندگی کردن بیدار شوید

برای دریافت کتاب صبح برای زندگی کردن بیدار شوید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.