معرفی و دانلود رایگان کتاب صد و چند نکته فرهنگ شهروندی به زبان خیلی خیلی ساده

عکس جلد کتاب صد و چند نکته فرهنگ شهروندی به زبان خیلی خیلی ساده
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صد و چند نکته فرهنگ شهروندی به زبان خیلی خیلی ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صد و چند نکته فرهنگ شهروندی به زبان خیلی خیلی ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صد و چند نکته فرهنگ شهروندی به زبان خیلی خیلی ساده

کتاب صد و چند نکته فرهنگ شهروندی به زبان خیلی خیلی ساده نوشته‌ی حسین دهکردی، سعی دارد شما را با نکاتی ارزشمند در رابطه با زندگی شهروندی آشنا کند تا با رعایت آن‌ها جامعه‌ای نمونه و شهروندانی با فرهنگ داشته باشیم.

درباره‌ی کتاب صد و چند نکته فرهنگ شهروندی به زبان خیلی خیلی ساده:

همانطور که می‌دانید توسعه و پیشرفت جامعه‌ی ما و داشتن آرامش و رضایت از زندگی در نتیجه‌ی احترام به حقوق شهروندی یکدیگر است. با اعمال رفتارهای نادرست خود، یکدیگر را از این حقوق اولیه محروم نکنیم.

این کتاب ارزشمند به بررسی موضوعاتی مانند قوانین راهنمایی و رانندگی، محافظت از محیط زیست، اخلاق کاری، احترام به حقوق شهروندی یکدیگر، رعایت پاکیزگی شهر و محل زندگی، مسائل مربوط به بازیافت و صرفه‌جویی و... می‌پردازد.

کتاب صد و چند نکته فرهنگ شهروندی به زبان خیلی خیلی ساده برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای افرادی که به دنبال یادگیری قوانین شهروندی هستند و می‌خواهند برای داشتن جامعه‌ای ایده‌آل تلاش کنند، مناسب است.

در بخشی از کتاب صد و چند نکته فرهنگ شهروندی به زبان خیلی خیلی ساده می‌خوانیم:

وقتی با کسی مشورت می‌کنیم و یا از شخصی، نظر می‌گیریم، به نظر او احترام می‌گذاریم و اگر نظرش را قبول نداریم، حداقل او را به خاطر نظرش، نکوهش و سرزنش نکنیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب صد و چند نکته فرهنگ شهروندی به زبان خیلی خیلی ساده
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آئین فرزانگی
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات194
زبانفارسی
شابک978-600-93593-0-1
موضوع کتابکتاب‌های علوم اجتماعی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب صد و چند نکته فرهنگ شهروندی به زبان خیلی خیلی ساده

Ehsan Ahady123
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
واقعا باید تشکری صمیمانه کرد از نویسنده بابت گردآوری مطالب کتاب و چاپ آن و همین طور از دست اندرکاران برنامه کتابراه بابت انتشار اثر فوق و مهم تر از همه باید ممنون آن دسته از افرادی باشیم که وقت میگذارند و این کتاب را مطالعه کرده و به مطالب آن عمل میکنند. بنده این کتاب را به تمامی افراد بدون محدودیت سنی و جنسی توصیه میکنم تا مطالعه کنند و به آن عمل کنند. بی شک جمله (نادانی مرضی است که فرد مبتلا متوجه آن نیست، اطرافیان فرد مبتلا را آزار میدهد) اشنا باشد. شاید کم تر کسی باشد چه در شهر و چه روستا زندگی میکنند و شاهد رفتار و حرکات ناشایست از جمله ایجاد آلودگی صوتی با بوق خودرو برای سلام کردن، خداحافظی، تشکر، فحاشی و... نباشد. پایمال شدن حق و حقوق دیگران توسط برخی افراد مطمعناً صحنه‌ای زننده برای هر شخصی است که مورد پسند نیست. یک شهر مطعلق به به تمام شهروندان است و همه حق استفاده از امکانات و مکانهای عمومی ان را دارند. بی شک دیدن دست نوشته‌های مختلف بر روی وسایل و در مکان‌های عمومی شهر بر کسی خوشایند نیست.
سارا بانــ🧡ـــو
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
خیلی ازینجور کتابا خوشم میاد به علاقمندان و طرفدار قانون انسانیت که تقریبا همه هستن پیشنهاد میکنم:)
دارای بخش‌های کوتاه✓
روان و ساده✓
خب مسلمه هرچقدرم درباره اینجور چیزا نکته بگه پایانی نداره ولی بازم درحد تلنگر و کارایی که فکر نمیکردیم اشتباه باشه و بود خیلی کتاب مفیدی بود دوسش داشتم مخصوصا با
اینکه حدیث امام علی کلیت ماجرارو گفت که هرچی برای خودت میپسندی واسه بقیه هم بپسند
و با این کار یجورایی نقص کتاب رو تکمیل کرد ^_^
موفق باشید♡
حدیث ...
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
جملات خیلی خوب و آموزنده‌ای نوشته بود... مخصوصا اون جمله که نوشته بود کارهای بد دیگران را ترویج ندهیم.. واقعا برای دنیای امروز ما رعایت این نکته خیلی ضروریه... چون الان مردم اغلب با فضای مجازی سر و کار دارن و اگر بدی‌ها به نمایش گذاشته بود برای مردم عادی جلوه می‌کنه.. من خودم به شخصه معتقدم که نباید در مورد کارهای زشت و بد حتی حرف زد چه برسه به کلیپ و..
مجید امامی
۱۴۰۲/۸/۳۰
کتاب خوبی هستش، تمام نکات مربوط به شهروندی درش آورده شده. این کتاب بعضا نکاتی رو بیان می‌کنه که شاید ما تا الان بهش توجه درستی نداشتیم و رعایت کردن اونها از جانب هر کس می‌تونه به رشد و تعالی فرهنگ شهر و کشورمون نقش موثری داشته باشه
دانیال مداح
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
چی بگم؟ راجب فرهنگ‌های غلطمون بگم؟ یا راجب کارهایی که فکر میکنیم برای ما درسته برای بقیه غلط؟ درکل حرف زیاده از هرجایی میتونیم شروع کنیم خلاصه، راجب فرهنگ‌های شهرنشینی گفته شده در این کتاب به دوستانتونم معرفی کنید موفق باشید
جمیله منصوری
۱۴۰۰/۶/۱۷
هرچه در کتاب به عنوان توصیه شهروندی ذکر شده اغلب پندهایی در باب آداب معاشرت هستند که امروزه بسیاری از آن‌ها را میدانیم و برای ما به ارزش‌های اجتماعی تبدیل شدند. بنابراین بیشتر به کار نوجوانان می‌آید و برای بزرگترها خسته کننده و تکرار دانسته‌های قبلیست.
ریحانه دهقان
۱۴۰۲/۳/۵
سلام کتاب خوبی بود، ولی بعضی از موضوعات تکراری ذکر شده بود و بعضی جملات ناقص و یا ناواضح بود برای من، ولی باز هم از نظرم اگر همه اگاه باشند به این موضوعات و عمل کنند بهشون قعطا زندگی و شهری بهتر خواهیم داشت
بهراد ظفری
۱۴۰۰/۶/۱۷
سلام به نظر من این کتاب قانون و مقررات که لازم بود ما یاد بگیریم کافی بود
من از این کتاب نکات خوبی رو یاد گرفتم و به نظرم قانون و مقررات رو واقعا به زبان ساده‌ای گفته بود و از نویسنده این کتاب آقای دهکردی تشکر می‌کنم.
سمیه صفری
۱۴۰۲/۴/۱۳
علی رغم جملات کوتاه و خلاصه بسیار آموزندس
برای همه اعضای یک جامعه خوندنش ضروریه‌
خیلی از مطالبش رو شاید همه بدونیم
ولی پر از مطالب جدید برای خوانندس.
خرید و مطالعه کتاب رو پیسنهاد میکنم.
ممنون.
Fateme93
۱۴۰۱/۵/۲۰
بسیار عالی و روان و با شکل‌های ساده بیان شده بود که به نوعی آموزش فرهنگ سازی به افراد جامعه کرده بود که خیلی خوب بود گرچه برای فرهنگ سازی باید بیشتر ازین نوشت اما در همین حد هم خیلی خوبه
ANA Soleymani
۱۴۰۰/۷/۲۱
نکات ساده ولی اساس تربیت وادب
خیلی ازافرادجامعه همین نکات رو نمیدونن ورفتارشون باعث صدمه به روح وروان دیگران میشه
بعضی ازجملات باید رسانه‌ای وتبلیغاتی بشن
باتشکرازکتابراه با پیشنهادهای خوبش
فاطمه زهرا جعفری
۱۴۰۲/۱/۹
کتابی روان و ساده با نکاتی خوب که شاید به گوشمان خورده باشد ولی اینکه از نظر و دید دیگران هم بدانیم که فرهنگ و منش چگونه باید باشد و چه چیزهایی مخرب و آزار دهنده عالیه
Atefeh Ghazi
۱۴۰۲/۲/۳
نکات خیلی خوبی در این کتاب گفته شده و خوندنش خالی از لطف نیست. نکاتی که هر روز در زندگی روزمره داریم باهاش مواجه میشیم اما هر کسی رعایت نمیکنه.
عسل اسماعیل پور
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
به نظرم نیازه از هر طبقه‌ای از جامعه و در هر سن و سالی که هستیم یه بار این کتاب رو بخونیم تا ساده‌ترین چیزهایی که باید بدونیم دوباره واسمون تکرار شن
Saro Moradi
۱۴۰۰/۵/۲۷
کتاب در سطح خیلی ساده بیان شده و بیشتر برای کودکان مفید هست و نوجوانان ولی با توجه به مطالب کتاب و اشتباهات روزمره خیلی از ادم‌ها، بزرگ تر‌ها هم باید بخونند
مشاهده همه نظرات 79

راهنمای مطالعه کتاب صد و چند نکته فرهنگ شهروندی به زبان خیلی خیلی ساده

برای دریافت کتاب صد و چند نکته فرهنگ شهروندی به زبان خیلی خیلی ساده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.