معرفی و دانلود کتاب صوتی 12 سال تدریس بیهوده

عکس جلد کتاب صوتی 12 سال تدریس بیهوده
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 12 سال تدریس بیهوده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 12 سال تدریس بیهوده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 12 سال تدریس بیهوده

کتاب صوتی 12 سال تدریس بیهوده اثر محمود پیرهادی، دستورالعمل‌ها و راهکارهای کاربردی مسیر فراگیری زبان را از سیر زبان گرفته (هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و...) تا پیاز زبان که تسلط به مهارت‌های شنیداری، خواندن، گفتاری و... است را با تمرین‌های کاربردی به شما آموزش می‌دهد.

در این کتاب شما برای یادگیری زبان خود سیستمی طراحی می‌کنید، که با اجرای روش‌ها و دستورالعمل‌ها‌ی آن به راحتی می‌توانید مهارت‌های زبانی خود را در حد بالایی توسعه بدهید و زبان را برای همیشه بخشی از زندگی خود کنید.

درصد بسیار بالایی از افراد چند زبانه و زبان‌آموزان موفق به نکات بسیار جالبی اشاره داشتند که نکته مشترک موفقیت آن‌ها در روند یادگیری زبان‌های خارجی این بوده است که باید بیاموزیم که چگونه زبان یاد بگیریم، و چطور زبان را بخشی از زندگی خود کنیم و ایده‌های کتاب برگرفته از نظر این عزیزان است.

با اجرای تک تک روش‌ها و فنون آموزش زبانی که در این کتاب گفته می‌شود سرعت یادگیری شما حداقل سه برابر و از طرفی هزینه‌های شما حداقل یک پنجم کاهش خواهد یافت.

در کتاب صوتی 12 سال تدریس بیهوده می‌آموزید که:

- چه زبان و مهارتی نیاز شما در 6 ماه آینده است.
- چگونه آموزشگاه زبان خوب پیدا کنیم.
- چگونه منابع آموزش زبان متناسب با شغل و نیاز خود پیدا کنیم.
- چگونه از زمان‌های مرده برای یادگیری زبان استفاده کنیم.
- چگونه با کمترین هزینه زبان یادبگیریم.
- چگونه مهارت‌های گفتاری، شنیداری و خواندن را بهبود ببخشیم.
- و از همه مهم‌تر یاد بگیریم چگونه زبان یاد بگیریم و زبان را بخشی از زندگی خود کنیم.

چرا هر زبان‌آموز موفق و یا موسسات زبان باید حداقل یک کتاب 12 سال تدریس بیهوده داشته باشند؟
چرا داشتن این کتاب به همه زبان‌آموزان توصیه می‌شود؟

معمولا بسیاری از زبان‌آموزان تا به حال متحمل هزینه‌های بسیاری برای یادگیری زبان‌های خارجی شده‌اند. و همیشه تقصیر را بر گردن آموزشگاه و استاد زبان و حتی منابع و کتاب‌های موجود انداخته‌اند. و تنها راه چاره را تعویض آموزشگاه و استاد و... دانسته‌اند و از این نکته مهم غافل مانده‌اند که دقیقا یادگیری زبان از لحظه خروج از کلاس اتفاق می‌افتد. اما به دلیل عدم آگاهی از روش‌ها و فنون بسیار ساده در مسیر یادگیری زبان‌های خارجی فرصت یادگیری زبان را برای خود فراهم نکرده‌اند. این کتاب دقیقا برای شما نوشته شده است تا با در دست داشتن یک دستورالعمل یادگیری زبان‌های خارجی به نتایج فوق العاده‌ای در مسیر یادگیری زبان‌های خارجی برسید.

دو مزیت اصلی کتاب 12 سال تدریس بیهوده:

1- این کتاب حاصل تجربه 12 سال تدریس و مشاوره در زمینه آموزش و یادگیری زبان انگلیسی است که برنامه‌ها و رفتارهای آموزشی زبان‌آموزان موفق را زیر نظر قرار داده‌ام و با توجه به آن‌ها دستورالعملی را برای فراگیری زبان‌های خارجی تدوین کردم.

2- نویسنده‌ی این کتاب یک مربی، معلم زبان و همچنین سخنران است که از تجارب کاملا شخصی خود در این کتاب گفته است. او بر این باور است که این کتاب یک نقشه راه است که هر استاد و زبان‌آموز با اجرای آن‌ها حداقل 3 برابر سرعت آموزش و یادگیری خود را افزایش می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
16 دقیقه
مقدمه و فصل اول: قطب‌نمای زبان یاب
5 دقیقه
عامل تمرکز در یادگیری زبان
4 دقیقه
فصل دوم: اصل مرکب در یادگیری زبان‌های خارجی
11 دقیقه
فصل سوم: ویروس‌های که دوست ندارند شما زبان یاد بگیرید
6 دقیقه
فصل چهارم: برنامه‌ریزی خودخوان و گروهی برای یادگیری زبان‌های خارجی
8 دقیقه
با منابع موجود ارتباط قلبی برقرار کنیم
7 دقیقه
صندوقچه زبانی
6 دقیقه
خاطره زبانی
7 دقیقه
یادگیری گروهی
11 دقیقه
فصل پنجم: آموزشگاه زبان
23 دقیقه
فصل ششم: گفتاری
12 دقیقه
فصل هفتم: شنیداری
21 دقیقه
فصل هشتم: خواندن
9 دقیقه
فصل نهم: لغات
15 دقیقه
خلق دیکشنری با نام خودتان
2 دقیقه
اهمیت تفکر در یادگیری زبان
10 دقیقه
فصل دهم: فیلم زبان اصلی
11 دقیقه
فصل یازدهم: گرامر
4 دقیقه
فصل دوازدهم: تلفظ

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 12 سال تدریس بیهوده
نویسنده
راویمحمود پیرهادی
ناشر چاپیانتشارات نوآوران سینا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی آموزش زبان، کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی
قیمت نسخه صوتی
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 12 سال تدریس بیهوده

حسین براری
۱۴۰۲/۷/۱۴
این کتاب نکات خوبی را در زمین یادگیری زبان آموزش می‌دهد که مهم‌ترین آن، این است که زبان را بخشی از زندگی خود کنیم و در فعالیت‌های مختلف زندگی به یادگیری زبان بپردازیم. علی رغم این نقطه قوت، نقدهای ذیل بر این کتاب وارد است:
اولا اقدامک‌های معرفی شده به حدی زیاد است که تنها برای کسانی که به صورت که
شبانه روزی قصد یادگیری زبان دارند قابل اجرا است.
ثانیا صدای گوینده از قضا خود نویسنده است بسیار آماتور و نحوه ضبط آن نیز بی کیفیت است. هر چند همین فایل صوتی بی کیفیت نیز برای من بهتر از فایل متنی است ولی بهتر بود با کیفیت بهتری ضبط صدا صورت می‌گرفت و جملات به صورت بهتری ادا می‌شد.
ثالثا برخی از نکات کتاب به نظر تبلیغاتی و در راستای تبلیغ وب سایت و کتاب‌های نویسنده می‌باشد.
و نقد پایانی نیز به عدم اشاره کتاب به نرم افزارها و دیکشنری‌های نرم افزاری بر می‌گردد.
sadegh doostan
۱۴۰۱/۲/۲۴
کتاب کاربردی هست. برای کسانی که میخوان به صورت خود آموز زیان یاد بگیرن خوبه. باعث میشه روی کارهای اثر گذار تمرکز کنید و صرفه جویی در زمان و هزینه بکنین. من زبانم الان خوبه ولی چند سال توی منابع الکی وقت و پولمو هدر دادم تا فهمیدم چطور باید زبان یاد گرفت. با خوندن این کتاب شما بدون دادن هزینه وقت اون تجربیات رو بدست میارین.
علیرضا رضایی
۱۳۹۹/۷/۱۹
سلام دوستان. این کتاب بسیار مفیدی در خصوص یاد گیری زبان انگلیسی است. حتی رهنمود‌های آن اکثرا برای یادگیری زبان‌های دیگر هم مفید و قابل استفاده است. از نظر من یکی از نکات ضعف آن شتاب گوینده در خواندن مطالب ارائه شده می‌باشد. اگر گوینده با آرامش بیشتر و بیان شیوا تر به خواندن مطالب اقدام می‌نمود، کتاب بسیار مفید تر و حرفه‌ای تر میشد.
الهام گشتاسبی
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
اصلا ارزش خرید نداره ارزش نظر دادن هم نداره به نظرم کسانی که نظر مثبت دادن از دوستان خود نویسنده هستن با ان صدای فاجعه و تبلیغات بد سایت خودش هست و بنده خدا میخواد بگه بیایید از سایت من خرید کنید ارزش هزار تومان هم نداره صدای خود نویسنده یک سره شماره موبایل میده مثل ان دی جی قدیمی‌ها که وسط اجرا شماره میدادند
صداش هم بد بود
ناهید اقاحسینی
۱۳۹۹/۶/۷
کتاب بسیار مفید و عالی است. برای کسانی که می‌خواهند. چندین زبان یاد بگیرند و به دیگران هم اموزش بدهند. برای من بسیار آموزنده بود و تا کنون با این دیدگاه به یاد گیری و اموزش و یا حتی خواندن یک کتاب نگاه نکرده بودم. متشکرم
عبدالکامل عبادی
۱۴۰۲/۹/۲۶
باسلام! کتاب بسیار خوبی است ونکات مفیدی در باب زبان آموزی دارد که امید است مورد پسند دیگر عزیزان قرار گیردضمنا کتاب صوتی (رمزهای موفقیت در یادگیری زبانی تازه از لیدیا ماکوا) وموجود در کتابراه را نیز پیشنهاد میکنم.. باتشکر از مجموعه کتابراه
Jhd Oxygen
۱۴۰۰/۱۲/۹
یک کتاب بسیار کاربردی در راه زبان آموزی شخصی است. ایده‌های بی نظیری راارائه داده است میتوان چنین گفت: برای یادگیری زبان راهی آسفالت بامناظردلپذیرپیش روی زبان آموزمیگذارد تا از آموختن لذت ببرد
foad ansary
۱۴۰۰/۲/۱۴
عالی بود و به همه زبان آموزان توصیه میکنم. نکته‌ها‌ی عملی برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت خود آموز. اگر میخواهید زبان یادبگیرید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید حتما این کتاب را بخوانید.
reza gh
۱۳۹۹/۷/۲۶
ایده‌های جالبی دارد که نتها در زبان اموزی بلکه در یادگیری هر چیزی بدرد می‌خورد. ضمنا برخلاف دوستان دیگر به نظرم خوانش کتاب با صدای خود اقای پیرهادی از مزایای ان محسوب می‌شود.
Monir Naghikhani
۱۳۹۷/۷/۴
ممنون خیلی خوب بود، آیا میشه آموزش انگلیسی روزمره رو بصورت صوتی داشته باشید، چون فکر میکنم شنیدن زیاد باعث فراگیری بیشتری میشه، ممنون میشم اگه‌ این مورد رو پیگیر باشید.
مجید قاسمی
۱۴۰۱/۵/۲
با سلام
به جرات میتونم اگه به کتاب عمل کنی زیر یک سال به زبان مورد نظرتون تسلط ۱۰۰ درصد پیدا میکنی. واقعا عالی گفته توصیه میکنم برای کسایی که نیاز دارن زبان رو به یه درجه عالی برسن
نسیم اشراقی
۱۴۰۰/۴/۵
بسیار کتاب مفید و عالی هست برای کسانیکه میخوان زبان یاد بگیرند. من خودم استاد زبان آلمانی هستم و پس از گوش کردن به این کتاب، روش‌های گفته شده رو همیشه به شاگردانم میگم.
Shahrooz Az
۱۳۹۹/۳/۳۰
کتاب بسیار مفید و انگیزشی برای زبان آموزان، میتوان گفت جواب خیلی از سوالات زبان آموزان رو در این کتاب پاسخ دادن و به شما یاد میده چطور و از کجا آغاز کنید.
سهیل قهرمانی
۱۴۰۰/۱۱/۴
اگه بارها شده که شما خودخوانی زبان رفتید این بار این کتاب رو امتحان کنید که نویسنده تمرین وتجربیات ۱۲ ساله خودش رو در تدریس در اختیار مخاطب قرار میده
سارا ملکی
۱۳۹۹/۱۱/۱
من خیلی در پیداکردن علت شکستم در آموختن زبان مشکل داشتم سالهاست نتونستم بفهمم چرا نمیتونم موفق بشم ادامه بدم ولی ممنون از شما که با راهنمایی هاتون کمکم کردید
مشاهده همه نظرات 51

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 12 سال تدریس بیهوده

برای دریافت کتاب صوتی 12 سال تدریس بیهوده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.