معرفی و دانلود کتاب صوتی آنسان که انسان می‌اندیشد

عکس جلد کتاب صوتی آنسان که انسان می‌اندیشد
قیمت:
۶۸۰۰۰ 34000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آنسان که انسان می‌اندیشد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آنسان که انسان می‌اندیشد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آنسان که انسان می‌اندیشد

کتاب صوتی آنسان که انسان می‌اندیشد اثر معروف جیمز آلن که به مدت 100 سال در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌ها قرار داشت، میزان تأثیرگذاری تصورات و تفکرات شما در شکل‌گیری شخصیت‌تان را آشکار می‌کند.

هدف کتاب صوتی آنسان که انسان می‌اندیشد (As a man thinketh)، تشویق زنان و مردان به کشف خود و درک این واقعیت است که خودشان آفرینندگان خویشند. ذهن انسان، سازنده‌ی اصلی لایه درونی شخصیت و لایه بیرونی شرایط است و اگر فردی تاکنون روزگارش را در رنج و غفلت سپری کرده، ممکن است پس از شنیدن این کتاب به شادی و آگاهی دست یابد.

انسان همان می‌شود که می‌اندیشد، این کلمات قصار، نه فقط تمامی وجود آدمی را دربرمی‌گیرد، بلکه آن‌قدر کامل است که همه شرایط و اتفاقات زندگی انسان را نیز شامل می‌شود. به معنای واقعی کلمه، انسان نتیجه اندیشه خود است و شخصیتش مجموعه کاملی از تمام اندیشه‌ها و تفکرات اوست.

هر رفتار و کردار انسان، از دانه‌های پنهان در تفکرش گرفته شده است و بدون آن‌ها خود را ابراز نمی‌کند. دقیقاً همانند گیاهی که از دانه شکل می‌گیرد. این مسئله، هم به بخش عمل‌های ذاتی و هم به آن‌هایی که سنجیده محسوب می‌شوند مرتبط است همانند کارهایی که حساب شده انجام می‌شوند.

قانون جهانی جذب، جدا از راهی که برای تفکر انتخاب می‌کنید از شما فرمان می‌گیرد. جسم انسان در بند ذهن او اسیر است و از آن فرمانبرداری می‌کند، چه افکار آگاهانه انتخاب و چه ناخودآگاه بیان شده باشند. تراوش افکار غیراخلاقی در ذهن، بدن را خیلی زود به تباهی و ناخوشی سوق می‌دهد. اگر دانه مفیدی در آن کاشته نشود علف‌های هرز تمام باغ را خواهد گرفت و هر روز بیشتر خواهد شد.

در کتاب صوتی آنسان که انسان می‌اندیشد مطرح می‌شود که شما نتیجه اندیشه‌ای هستید که در سر خود می‌پرورانید. اگر اندیشه آدمی اهریمنی باشد، حاصل آن درد و عذاب خواهد بود، درست همان‌طور که ارابه از پسِ گاو می‌آید و اگر اندیشه انسان پاک و ناب باشد، سعادت و خوشبختی همچون سایه دنبالش خواهد بود.

به عقیده برخی از صاحب‌نظران، این کتاب سنگ بنای جنبش خودیاری و تفکر نوین است. همچنین الهام‌بخش نویسندگان و استادان موفقیت بسیاری مانند نورمن وینسنت پیل، ارل نایتینگل، دنیس ویتلی و جان مکسول بوده است. جیم ران این کتاب را در فهرست 20 کتابی قرار داده که هر فردی حتماً باید در زندگی‌اش آن را بشنود.

با جیمز آلن بیشتر آشنا شویم:

جیمز آلن (James Allen) در 28 نوامبر سال 1865 در شهر لستر انگلستان متولد شد. او در یک خانواده چهار نفره از طبقه بسیار ضعیف جامعه زندگی می‌کرد و دو برادر کوچک‌تر از خود داشت. پدرش در 15 سالگی مورد حمله قرار گرفت و کشته شد و آلن مجبور شد برای تأمین مخارج خانواده، تحصیلات را رها کند.

او تا سال 1902 در مؤسسات تولیدی و تجاری گوناگون در شغل منشی‌گری مشغول به کار بود. آلن در 38 سالگی متأثر از آثار تولستوی، همراه با همسر و دخترش به یک ویلای کوچک در شهر ایلفراکامب رفت و نویسندگی را آغاز کرد.

پس از گذشت 9 سال، او 19 عنوان کتاب ثبت کرد و به کمک همسرش مجله فلسفی پرتو خرد را منتشر کرد. موضوع بیشتر کتاب‌های آلن، استفاده از نیروی اندیشه برای توسعه شخصیت و بهبود شرایط زندگی است.

او با انتشار دوره «انسان اندیشه است» در میان مردم به شهرت و محبوبیت دست یافت. این دوره به مدت 55 دقیقه توسط معاون جیمز آلن ضبط و به صورت صوتی انتشار یافت. به جرأت می‌توان گفت همچنان این دوره یکی از بهترین دوره‌ها در حوزه قانون جذب است.

در بخشی از کتاب صوتی آنسان که انسان می‌اندیشد می‌شنویم:

بزرگ‌ترین دستاورد، ارتباط برقرار کردن بین فکر و هدف است. افکار ما مثل قایق‌هایی هستند که می‌خواهند به یک سفر دریایی بروند. اقیانوس زندگی به همه آن‌ها اجازه حرکت می‌دهد ولی وقتی هدفی در کار نباشد کشتی توی یک مسیر نامشخص و اشتباه حرکت می‌کند و در آخر هم گم می‌شود. ما هم که سرنشینان آن کشتی هستیم شکست می‌خوریم و از بین می‌رویم حتی اگر هدف داشته باشیم ولی هدف خوبی نباشد و به آن ایمان نداشته باشیم دل به سفر نمی‌دهیم و در آخر، وسط راه طعمه اتفاقات و احساسات بد و ناچیز می‌شویم.

گرچه مسیر این نوع افراد با افرادی که به طور عمدی دچار تباهی و اشتباه می‌شوند متفاوت است اما نتیجه آن‌ها یکی است. دنیا، دنیای قدرت است و انسان‌های ضعیف نمی‌توانند مقاومت کنند. وقتی کسی چیزی را خواست باید قدرتمند شود تا خواسته‌اش را نقطه مرکزی افکارش قرار بدهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
پیشگفتار
12 دقیقه
قسمت اول
14 دقیقه
قسمت دوم
14 دقیقه
قسمت سوم
13 دقیقه
قسمت چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آنسان که انسان می‌اندیشد
نویسنده
مترجمآتوسا قلعه
راویگروه گویندگان
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۸۰۰۰ 34000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آنسان که انسان می‌اندیشد

Rouzbeh Ashkan
۱۳۹۹/۷/۶
به نظرتون فروش ترجمه یک کتاب یکساعته (که همان یکساعت هم از کتب دیگر اقتباس شده) به قیمت بیست هزار تومان تا چه حد فرهنگی محسوب میشه؟؟؟!!!
fatemeh asadi
۱۴۰۰/۴/۴
شاید زمان کتاب کوتاه هست. شاید همه گفته‌های این کتاب تکراری است. ولی انسان نیاز به تکرار دارد انسان نیاز به یاداوری دارد انسان نیاز دارد که به صورت روزانه، این مطالب را با خود تکرار کند تا ملکه ذهنش شود
مرجان تقی زاده
۱۴۰۳/۱/۳۱
پرورش ذهن برتر. عالی است. کمک به انجام بهتر امور و داشتن ارتباط موًثر تر. جز کتابهایی است که هر از چند وقت باید خوانده شود
Asgar Khalilivand
۱۴۰۰/۱/۲۹
با سلام، این کتاب رو برای دخترم گرفتم امیدوارم که کمک کننده باشه.
واقعا جالب و محتوای دلنشینی داره.
مجتبی حسینی
۱۳۹۹/۷/۶
کتاب خوبی ست مختصرومفید. واگرانسان بتواند مداومت کند وبرگفته‌های این کتاب عمل کند زندگی بهتروزیباتری خواهدداشت
Amin Jabbari
۱۴۰۱/۷/۱۶
باید درکش کنی و بارها گوش بدی، با تکراره ک میشه تاثیر گفته‌های آلن رو مشاهده کرد
عالی
مریم ممبینی
۱۳۹۹/۷/۲۲
20 هزار تومن!!!!!!!!!! چه خبره واسه یک ساعت؟؟؟
مهدی شفیعی
۱۳۹۹/۷/۱۲
آرامش کلید گمشده همه زندگی‌ها شده این کتاب درک واقعی رو میگه از آرامش
Mona abad
۱۴۰۲/۸/۹
همیشه باید این سخنان را بشنویم. تکرارش هم نیاز است. با سپاس از کتابراه گرامی
alireza kazemi
۱۳۹۹/۱۰/۳
کتاب فوق العاده باارزش و مفید هستش. توصیه میکنم حتما گوش بدید.
Mohammad Reza
۱۳۹۹/۱۰/۶
نگرش تفکر انسان واقعا تو زندگی مهمه
Ahmad Malekzadeh
۱۳۹۹/۶/۳۱
بسیار آموزنده. آموزش مفیدی جهت تغییر
asal jnb
۱۳۹۹/۶/۳۰
خیلی خوبه 😍😍😍😍
Maryam Emami
۱۳۹۹/۶/۲۹
از اسم کتاب خوشم اومده می‌خوام بخرمش!!!
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آنسان که انسان می‌اندیشد

برای دریافت کتاب صوتی آنسان که انسان می‌اندیشد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.