معرفی و دانلود کتاب صوتی ذهن دیگران را بخوانید

عکس جلد کتاب صوتی ذهن دیگران را بخوانید
قیمت:
۵۴۶۰۰ 38220 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهن دیگران را بخوانید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهن دیگران را بخوانید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ذهن دیگران را بخوانید

کتاب صوتی ذهن دیگران را بخوانید نوشته‌ی دیوید جی. لیبرمن، راهکارهای عملی و اثبات شده روانشناختی را ارائه می‌کند تا با کمک آن‌ها بتوانید توانایی درک اندیشه و عواطف هر کسی را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست می‌آورید.

درباره کتاب صوتی ذهن دیگران را بخوانید:

تا به حال آرزو کرده‌اید که بتوانید به ظاهر اشخاص نگاه کنید تا بفهمید واقعاً به چه چیزی فکر می‌کنند؟ با شنیدن این کتاب می‌توانید به این آرزوی خود برسید! اشتباه نکنید؛ کتاب ذهن دیگران را بخوانید (You Can Read Anyone) درمورد زبان بدن صحبت نمی‌کند یا به ما نمی‌گوید از روی مدل موی افراد می‌توانیم به افکار آن‌ها دسترسی داشته باشیم.

در این کتاب فنونی یاد می‌گیرید که از طریق آن‌ها بتوانید ذهن هرکسی را بخوانید. با شنیدن این اثر متوجه می‌شوید هر شخصی در شرایط خاص به چه چیزی فکر می‌کند و چه احساسی دارد. همچنین می‌توانید مهم‌ترین ابزارهای روانشناختی حاکم بر رفتار انسان را بیاموزید و کارهایتان را بر همین اساس پیش ببرید.

لطفاً توجه داشته باشید که این کتاب ربطی به «تله‌پاتی» ندارد که به وسیله‌ی آن بتوان فهمید طرف مقابل دقیقاً به چه عددی فکر می‌کند یا مثلاً بتوان حدس زد که آیا کسی برای ناهار خیال دارد ساندویچ تن ماهی بخورد!

در بخش نخست این کتاب یاد می‌گیرید که در یک نظر پی به افکار و احساسات طرف مقابل ببرید. از این سیستم می‌توانید برای هر شخصی و در هر مکانی استفاده کنید و به نتیجه برسید. مثلا از طریق آن می‌توانید در زمان کوتاهی متوجه شوید که شخص موردنظر چه چیزی را دوست دارد یا دارای عزت نفس کافی است یا خیر و یا دارد به شما حقیقت را می‌گوید یا واقعیت چیز دیگری است.

در بخش دوم یاد می‌گیرید که اطلاعات بیشتری دریافت کنید، فکر یا احساسات افراد را بخوانید، رفتارهای آن‌ها را حدس بزنید و شرح حال کاملی از هر فردی به دست آورید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی ذهن دیگران را بخوانید:

- به دیوید لیبرمن نمی‌توانید دروغ بگویید! (نیویورک تایمز)

- من در بیش از 20 سال اجرای قانون هرگز تکنیک‌های تشخیص دروغ را به این اندازه دقیق یاد نگرفته‌ام. (Richard Mack)

- لیبرمن در ذهن دیگران را بخوانید تکنیک‌های روانشناختی اثبات شده‌ای ارائه می‌دهد. از میان همه کتاب‌های او، آخرین کتاب (ذهن دیگران را بخوانید) از همه لحاظ برتر است. . . بینش دکتر لیبرمن در مورد طبیعت انسان نفسگیر و عملی است. (Focus Magazine)

شنیدن کتاب صوتی ذهن دیگران را بخوانید به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر قصد دارید از طریق مولفه‌های روانشناختی یاد بگیرید که ذهن افراد را بخوانید و از مقاصد آن‌ها باخبر شوید، شنیدن این کتاب برایتان مفید خواهد بود.

دیوید لیبرمن را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده برنده جایزه و روانشناس برجسته در زمینه‌های رفتار انسان و روابط بین فردی است. او تا به حال پنج کتاب منتشر کرده که به هجده زبان دنیا ترجمه شده‌اند و دوتای آن‌ها جزو پرفروش‌های نیویورک تایمز هستند. همچنین در بیش از دویست برنامه از بیست و پنج کشور از او به عنوان کارشناس مهمان دعوت شده است.

دکتر دیوید جی. لیبرمن (David J Lieberman)، روش‌های جالب توجهی برای روابط بین فردی از طریق خواندن ذهن به مخاطبان خود آموزش می‌دهد. بسیاری از دولت‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری معتبر از آموزه‌های او استفاده کرده و بهره‌مند شده‌اند.

جملات برگزیده‌ی کتاب صوتی ذهن دیگران را بخوانید:

- وقتی بیش از حد بخوابیم یا بخوریم از خودمان عصبانی می‌شویم. در سطحی عمیق‌تر و اغلب ناخودآگاه هنگام تظاهر کردن از درون احساس پوچی و خلا می‌کنیم. چنین اعمالی عزت نفسمان را مضمحل می‌کند.

- فرد خودبین از خودش خوشش نمی‌آید؛ بنابراین زندگی‌اش طاقت‌فرسا است.

- کمبود عزت نفس در یک فرد به این معنا است که او احساس تسلط نمی‌کند.

- به یاد داشته باشید که احترام به خود ناشی از تسلط بر نفس است.

- منیت چسبی است که تصویری که ما از خودمان داریم به اعتقادات، ارزش‌ها و رفتارهایمان مربوط می‌کند.

- وقتی عزت نفس افزایش پیدا کند سطح علاقه فرد تاحدی بالا می‌رود که به دنبال رضایت بلندمدت باشد.

در بخشی از کتاب صوتی ذهن دیگران را بخوانید می‌شنویم:

اینک بیایید ببینیم آیا کسی که با او قرار گذاشته‌اید به شما علاقه‌مند است، آیا همکارتان واقعاً مایل است شما را در طرح‌تان یاری کند، یا آیا مشتری شما به محصول‌تان علاقه‌مند است؟

اگر دید شفافی داشته باشیم ارزیابی‌ علاقه‌مندی فرد مورد نظرمان کار دشواری نیست. اشکال اینجاست که هر قدر تمایل ما برای صورت پذیرفتن چیزی بیشتر باشد - برای مثال، یک قرار ملاقات یا یک فروش - نگاه واقع بینانه‌ی ما نسبت به علاقه‌ی فرد مقابل کمتر می‌شود.

وقتی دید ما محدود شود بیشتر دچار وسواس می‌شویم. برای مثال، وقتی به دنبال چیزی باشیم که از نظرمان با اهمیت است، مثل یک طرح یا رابطه، ممکن است همه چیز را تحلیل و آن را بسیار بزرگ کنیم. وقتی به چیزی آن‌قدر علاقه‌مند شویم که به دنیای ما تبدیل شود می‌تواند ما را به نابودی بکشاند. بنابراین، بهترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که وضعیت را تا آن جا که ممکن است واقع بینانه ارزیابی کنیم و از خود بپرسیم، «اگر این اتفاق برای یکی از دوستانم رخ می‌داد من چه توصیه‌ای به او می‌کردم؟»

فردی که به کسی یا چیزی علاقه‌مند باشد آن را بروز می‌دهد، حتی اگر چیزی بگوید یا کاری کند که احساسات واقعی‌اش را پنهان کند. این فصل شامل دو تکنیک است، دو نشانه‌ی اساسی علاقه و یک روند پیشرفته و تقریباً بی‌خطا برای ارزیابی سریع میزان علاقه‌ی هر کس نسبت به هر چیز.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
مقدمه
27 دقیقه
بخش اول: هفت پرسش اساسی - فصل اول: آیا این شخص چیزی را پنهان می‌کند؟
28 دقیقه
فصل دوم: آیا از آن خوشش می‌آید یا نه؟
28 دقیقه
فصل سوم: آیا او از خود خاطر جمع است یا فقط تظاهر به خونسردی می‌کند؟
22 دقیقه
فصل چهارم: اوضاع واقعا از چه قرار است؟
23 دقیقه
فصل پنجم: ارزیابی میزان علاقه: آیا او علاقه‌مند است یا این که فقط دارید وقتتان را تلف می‌کنید؟
29 دقیقه
فصل ششم: دوست یا دشمن: او واقعاً طرف کیست؟
30 دقیقه
فصل هفتم: شرح حال عاطفی: چگونه تشخیص دهید فرد مورد نظر تا چه حد دارای ثبات شخصیت، سلامت روان و بی‌خطر است؟
6 دقیقه
بخش 2: با شناخت روند تصمیم‌گیری، از مقاصد و نیات درونی اشخاص آگاه شوید. فصل هشتم: تحلیل و ارزیابی مدبرانه (اس. ان. اِی. پی) براساس تیپ‌های شخصیتی نیست
15 دقیقه
فصل نهم: رنگ‌های اولیه‌ی فکر
12 دقیقه
فصل دهم: چگونه و چرا رفتارمان گویای افکارمان است؟
25 دقیقه
فصل یازدهم: تاثیر عزت نفس: شش عامل مهم
11 دقیقه
فصل دوازدهم: آیا او عزت نفس دارد یا فقط تظاهر می‌کند؟ 5 تله
21 دقیقه
فصل سیزدهم: عامل آشکارکننده عزت نفس: تعیین سطح عزت‌نفس افراد / فصل چهاردهم: سه نمایه‌ی اصلی
57 دقیقه
فصل پانزدهم: هنر و علم ذهن خوانی: مثال‌های واقعی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ذهن دیگران را بخوانید
نویسنده
مترجمامیرحسن مکی، آزاده مبشر
راویحمید یزدانی
ناشر چاپیانتشارات آریا گهر
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۵۴۶۰۰ 38220 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ذهن دیگران را بخوانید

مهدی صالحی
۱۴۰۱/۷/۱۰
این کتاب تکنیک‌های ثابت شده روانشناسی رو داره آموزش میده که براساس اون‌ها می‌تونیم احساس و مدل فکری افراد مختلف رو بهتر درک کنیم.
این‌ها کمکمون می‌کنه در وضعیت‌های مختلف بهتر تصمیم بگیریم، با آدم‌های درستی دوستی کنیم و اجازه ندیم به راحتی افراد ازمون سواستفاده کنند.
خوانش کتاب هم جذابه
مرضیه نصیر
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
سلام کتاب خوبی بود لذت بردم صدای گوینده مناسب با موضوع بود. خطاهای شناختی خودم را در رفتار با دیگران متوجه شدم. نویسنده تلاش می‌کنه رفتار پرسشگری هوشمندانه‌ای را در مقابل خطاهای سودجوگرایانه دیگران را آموزش بده و توجیه کردن یه موضوع را به صورت منطقی و مقبول برای خودمان و دیگران. با تشکر
بیتا بیگلری
۱۴۰۰/۴/۲۷
کتاب خوبی بود بخصوص فصلهای آخر کتاب که در مورد عزت نفس با بیان بسیار شیوا و همراه مثالهای ساده و قابل درک بودن که امکان خوبی برای تشخیص آدم خودخواه با آدمی که دارای عزت نفس هست رو در اختیار خواننده کتاب قرار میده
مرجان کشاورز
۱۴۰۱/۱/۱۳
عااااااالی، ذهن من اینطوری کار میکرد، همیشه. اما گاهی فکر میکردم دچار خطای شناختی هستم و به خودم شک میکردم اما الان میبینم میتونم با خیال راحت صدای درکم از اطرافیانم رو بپذیرم.
فاطمه مهربانی
۱۴۰۳/۱/۱۳
در این کتاب یک سری نشانه‌های رفتاری بیان شده که دقت در ان نشانه‌ها اسرار زیادی از درون طرف مقابل را برای ما روشن میکند. حتی مواردی که شخص تلاش کرده تا آن‌ها را از ما پنهان کند.
لارا فرزاد
۱۴۰۱/۱/۲۱
واقعا کتاب جالبیه. از همون اولِ کتاب ترفند‌های جالبی رو میگه تا بتونیم از رفتار و حرف‌ها و یک سری علامت‌های ظاهری متوجهِ تظاهر‌، دروغ، مخفی کاری و اضطراب.... در بقیه بشیم....
amin bahmani
۱۴۰۲/۱۰/۲
بخش‌های اول به نظرم زیاد جذاب نبود، به مسائلی پرداخته شد که همیشه درست نمیتونن باشن‌ و در بعضی موارد خیلی بدیهی بودن ولی بخش‌های پایانی علمی تر و مفید بود
محمد
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
واقعا از کتاب استفاده بردم و کلی مطلب جدید یاد گرفتم که میتونه در صورت استفاده‌ی دقیق از آن‌ها تو زندگی به پیشرفتم کمک شایانی بکنه
abbas masjedian
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
با سلام.. کتاب خوبیه و کاملا کاربری.. فقط باید تمام تکنیکها را تمرین کرد تا بتوان همیشه تو زندگی بصورت عملی کرد
Masoud Tahniat
۱۴۰۰/۹/۱۵
بعضی قسمت‌ها خیلی پیچیده است و باید انواع سناریو‌ها رو در نظر داشته باشیم ولی در کل بد نیست
منیژه رضایی
۱۴۰۰/۶/۲۹
درسهای خوبی یاد گرفتم عالی بود لطفا کتاب‌های صوتی بیشتری از ایشان رو قرار بدید ممنون 🙏
Mary Sh
۱۴۰۲/۳/۶
از گوش کردن این کتاب لذت بردم
در مورد عزت نفس خیلی کامل توضیح میده،
کتاب تاثیر گذاری هست
ممنونم
Hamed Heidari
۱۴۰۱/۷/۳
کتابی خوب و عالی برای پی بردن به افکار دیگران با توجه به حرکات و تغییرات در دیگران
Hossein Saadatpour
۱۴۰۱/۵/۲۸
انقدرا واقع بینانه نیست اما خب ۵۰ درصد از راه حل‌ها خوبه میشه استفاده کرد
ایمان محمدی
۱۴۰۲/۹/۳
واقعا کتاب خوبیه و یه سری ترفند‌هایی میده که توی روابط خیلی به کارتون میاد
مشاهده همه نظرات 49

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ذهن دیگران را بخوانید

برای دریافت کتاب صوتی ذهن دیگران را بخوانید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.