معرفی و دانلود کتاب صوتی ازدواج عاقلانه

عکس جلد کتاب صوتی ازدواج عاقلانه
قیمت:
۷۵۰۰۰ ۵۲,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ازدواج عاقلانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ازدواج عاقلانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ازدواج عاقلانه

در کتاب صوتی ازدواج عاقلانه شنونده‌ی توصیه‌هایی خواهید بود که شمس الدین حسینی و الهام آرام نیا به شما در جهت اتخاذ بهترین تصمیم‌ها در زمینه‌ی ازدواج و انتخاب شریک زندگی ارائه داده‌اند. لازم به ذکر است که این توصیه‌ها، برگرفته از آرای سه نویسنده‌ی نام‌آشنای کُتبِ روانشناختی (باربارا دی آنجلیس، پاتریشیا لاو و نیل کلارک وارن) می‌باشند.

درباره کتاب صوتی ازدواج عاقلانه:

در زمانه‌ی امروز، عشق و ازدواج پیوندی استوار با یکدیگر دارند. به این معنی که وقتی دو شخص خود را عاشق و دلبسته‌ی هم می‌بینند، خیلی زود و بی‌محابا تصمیم به ازدواج می‌گیرند. در گذشته البته ازدواج از این هم ساده‌تر بود. چه بسا زن و مرد همدیگر را نخستین بار بر سر سفره‌ی عقد می‌دیدند! با این حال مصائب برآمده از ازدواج، حداقل آنگونه که ظاهر قضیه نشان می‌دهد، در گذشته کمتر از امروز بوده است.

دشواری‌های ازدواج در زمانه‌ی ما، نه فقط به دلیل پیوند آن با احساسات جنسی و عاطفیِ مهارناشدنی، بلکه به دلیل تغییر نقش‌های زن و مرد در جوامع رخ داده‌اند. امروزه تقسیم وظایف به سادگی دیروز نیست. زنان دیگر به راحتی تن به خانه‌نشینی و خانه‌داری نمی‌دهند؛ در برابر مردان خود را جنس ضعیف‌تر تلقی نمی‌کنند، و در مواقع ضروری حاضر نیستند که از خود فداکاری‌هایی بیش از آنچه باید، انجام دهند. مردان امروز نیز مردان دیروز نیستند؛ آنان نیز می‌دانند که داشتن ازدواجی موفق مستلزم بسا فداکاری‌ها و انعطاف ورزیدن‌هاست.

با این اوصاف، اشتباه نخواهد بود اگر بگوییم که امروزه، ازدواج یکی از چند دغدغه‌ی مهم انسان‌ها در تمام طول زندگی‌شان است. پس برای اتخاذ هر تصمیمی درباره‌ی آن، لازم است که خوب فکر کنیم، و مهم‌تر از آن، به حرف متخصصان در این باره (روانشناسان و مشاوران) به دقت گوش دهیم.

در همین زمینه، پیشنهاد ما به شما مطالعه‌ی کتاب‌هایی با موضوع ازدواج می‌باشد که کتاب صوتی ازدواج عاقلانه یکی از بهترینِ آنهاست. این اثر نوشته‌ی شمس الدین حسینی و الهام آرام نیاست. ایشان در این کتاب، هر آنچه را که دانستنش پیش از اقدام به ازدواج ضروری به شمار می‌رود، مفصلاً گفته‌اند و در بابش به بحث پرداخته‌اند. ویژگی مثبت اثر حاضر این است که محتوایش بسیار دور از کلیشه‌های رایج بوده، و تماماً بر پایه‌ی مفروضات روان‌شناسی نوین پرداخته شده است. به این امید که شما نیز کتاب ازدواج عاقلانه را مانند بسیاری از مخاطبین قبلی آن، اثری سودمند بیابید.

کتاب صوتی ازدواج عاقلانه مناسب چه کسانی است؟

افرادی که تصمیم به ازدواج گرفته‌اند و یا خود را در آستانه‌ی اتخاذ این تصمیم می‌بینند، مخاطبین اصلی کتاب حاضر به شمار می‌روند.

با نویسندگان کتاب صوتی ازدواج عاقلانه بیشتر آشنا شویم:

شمس الدین حسینی و الهام آرام نیا از متخصصین امور روانشناختی، و نویسنده و مترجمِ آثاری چند در این حیطه‌اند. از جمله‌ی این آثار می‌توان به کتاب‌های «نمی‌گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد»، «روش‌های افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان»، «چگونه مرد زندگی‌ام را درک کنم» و «بازسازی عزت نفس در ده هفته» اشاره کرد.

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، این دو نویسنده کتاب حاضر را بر اساس نظریات باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis)، نیل کلارک وارن (Neil Clark Warren) و پاتریشیا لاو (Patricia Love) نگاشته‌اند. پس بد نیست یکی، دو سطری نیز درباره‌ی این سه تن بگوییم: ایشان سه نویسنده‌ی پرفروش آثار روان‌شناسی‌اند که نوشته‌هایشان در سرتاسر دنیا پرطرفدار و پرخواننده است. از جمله آثار چهره‌های مذکور، می‌توان به کتاب‌های «رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند»، «چرا زنان حرف می‌زنند و مردان فرار می‌کنند» و «در جستجوی عشق زندگی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی ازدواج عاقلانه می‌شنویم:

راهبرد پنجم: از آزمون‌های روان‌شناختی استفاده کنید. شما می‌توانید از آزمون‌های مختلف استفاده کنید تا سطح هوش خودتان را بسنجید و با استفاده از آزمون‌های شخصیتی، برداشت بهتری از خود به دست آورید. یکی از آزمون‌هایی که توصیه می‌شود، آزمون شخصیت چندوجهی مینه سوتا است که البته باید زیر نظر روان‌شناسی انجام گیرد. این آزمون خیلی مفید است و نمایی از شخصیت‌تان را آشکار می‌کند. آزمون‌های دیگری هم وجود دارد که خودتان به تنهایی می‌‌توانید انجام دهید و به شما در خودشناسی کمک فراوانی می‌کند.

بهایی که برای شناخت خودتان می‌پردازید اندک اما سودمندی آن ماندگار و فراوان است. مردان و زنانی که خودشان را خوب می‌شناسند، فرصت و شرایط بهتری در انتخاب شریک زندگی‌شان دارند...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
فصل اول: خود را بشناسید
27 دقیقه
فصل دوم: ابعاد و ویژگی‌های تشخیصی - بخش اول
28 دقیقه
فصل دوم: ابعاد و ویژگی‌های تشخیصی - بخش دوم
26 دقیقه
فصل دوم: ابعاد و ویژگی‌های تشخیصی - بخش سوم
14 دقیقه
فصل دوم: ابعاد و ویژگی‌های تشخیصی - بخش چهارم
22 دقیقه
فصل سوم: گروه دوم، نقاط ضعف مخرب - بخش اول
23 دقیقه
فصل سوم: گروه دوم، نقاط ضعف مخرب - بخش دوم
23 دقیقه
فصل چهارم: ویژگی‌های مثبت - آنچه به حتم باید در او باشد؛ ویژگی‌های منفی - آنچه به هیچ وجه نمی‌توانم تحمل کنم
15 دقیقه
فصل پنجم: آیا او همان شریک روحی شماست؟
27 دقیقه
فصل ششم: عشق و عاشق شدن - بخش اول
24 دقیقه
فصل ششم: عشق و عاشق شدن - بخش دوم
34 دقیقه
فصل هفتم: ازدواج به دلایل اشتباه
31 دقیقه
فصل هشتم: شش اشتباه بزرگ که در شروع ارتباط مرتکب می‌شویم
25 دقیقه
فصل نهم: ده نوع ارتباطی که کارایی نخواهند داشت - بخش اول
28 دقیقه
فصل نهم: ده نوع ارتباطی که کارایی نخواهند داشت - بخش دوم
20 دقیقه
فصل دهم: آیا با هم تفاهم دارید؟
26 دقیقه
فصل یازدهم: تعهد
17 دقیقه
فصل دوازدهم: ازدواج عاقلانه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ازدواج عاقلانه
نویسنده،
راوینازیما حسینی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی
۷۵۰۰۰ ۵۲,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ازدواج عاقلانه

Mahdi.st
۱۴۰۲/۸/۲۵
بسیار روشنگر و مفید است، و صدای زیبای گوینده هم که واقعا برای این موضوع بسیار مناسب است این کتاب بخشهای زیادی از ذهنیت تاریک ما نسبت به ازدواج رو روشن میکنه، واقعا کاربردی و عالیه
پروفسور سهیل تخصصی دانشجو
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
هر شخصی می‌تونه باید حتماً، ازش بهره ببره.
کلی نکات و ریز نکات در آن گفته شده و بشدت هم کاربردی و حقیقی است.
یاسمن
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
کتاب فوق العاده آموزنده‌ای بود و در خودشناسی به من خیلی کمک کرد.
موسوی
۱۴۰۱/۶/۴
خوب بود ولی گاهی مطالبش خیلی ایده آل بود اما نیاز هست همه بدانند
رحمان داوودی خواه
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
کتاب جامع و کاربردی است
امین یزدانی
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
خیلی عالی. صدای گوینده هم عالی
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ازدواج عاقلانه

برای دریافت کتاب صوتی ازدواج عاقلانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.