معرفی و دانلود کتاب صوتی امیلیا ارهارت

عکس جلد کتاب صوتی امیلیا ارهارت
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی امیلیا ارهارت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی امیلیا ارهارت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی امیلیا ارهارت

کتاب صوتی امیلیا ارهارت نوشته‌ی دیوید ادلر، به روایتی کوتاه از زندگی پرفراز و نشیب اسطور‎ه‌ی هوانوردی تاریخ می‌پردازد، کسی که توانست تحولی بزرگ در زمینه‌ی پرواز و خلبانی زنان ایجاد کند.

موضوع کتاب صوتی امیلیا ارهارت (Amelia Earhart) چیست؟

در سال 1937، آملیا ارهارت در حالی که می‌کوشید نخستین زنی باشد که به دور دنیا با هواپیما سفر می‌کند، اما ناگهان ناپدید شد. محققان امروزی، سرنخ‌های جدیدی جهت اتفاقی که برای او افتاده است کسب کردند. اما میراث ارهارت به عنوان یک خلبان زن پیشگام از رموز ناپدید شدن او بیشتر است. زندگی ارهارت که معروف‌ترین خلبان زن قرن بیستم به شمار می‌رود، سرشار از ماجراجویی و هیجان بود. از نخستین پرواز با هواپیما در روز کریسمس سال 1920، تا پرواز شاهکار او بر روی اقیانوس اطلس در سال 1928.

زندگی آملیا زمانی که عشق به پرواز را در درون خود پیدا کرد، هدف جدیدی گرفت. او تا سال‌ها بعد نخستین شخصی بود که به تنهایی در اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام پرواز کرد و ماجراهای فراوان دیگری نیز داشت که او را به نقاطی هم‌چون هاوایی و مکزیک می‌کشاند.

امیلیا در سال 1937، زمانی که می‌خواست به کل دنیا برود و تمام جهان را از آسمان ببیند، ناپدید شد. ناامیدی و داستان زندگی باورنکردنی او از آن زمان تا به امروز جهان را شیفته‌ی خود کرده است.

کتاب صوتی امیلیا ارهارت مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 7 تا 12 سال که علاقه‌مند به آشنایی با شخصیت‌های بزرگ و برجسته جهان هستند، مناسب است. هم‌چنین کودکانی که به پرواز و خلبان شدن علاقه دارند، می‌توانند این کتاب صوتی را بشنوند.

در قسمتی از کتاب صوتی امیلیا ارهارت می‌شنویم:

ژانویه‌ی سال 1921، امیلیا در اولین کلاسِ پروازش شرکت کرد و جولایِ همون سال، اولین هواپیمای خودش رو خرید. اون با پولی که از کار کردن در شرکت تلفنِ لس‌انجلس به دست آورده بود، و پول‌هایی که مادر و خواهرش بهش قرض داده بودن، هواپیمای خودش رو خرید و پول کلاس‌ها رو پرداخت کرد.

در اون زمان، هواپیماها با موتورهای کوچک کار می‌کردن و پرواز کردن به امنیِ این روز‌ها نبود. امیلیا فرودهای بد و سقوط‌های زیادی داشت. حتی یک بار به داخلِ یک چمن‌زار پرتاب شد. یک بارِ دیگه هم، هواپیماش در اثرِ بارشِ سنگین بارون وارونه شد و امیلیا که با کمربندِ ایمنی‌اش نگه داشته شده بود، در هواپیما برعکس آویزون شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
امیلیا ارهارت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی امیلیا ارهارت
نویسنده
مترجمنشاط عزیزی
راویمهدی صفری، مهرانه امروانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی امیلیا ارهارت

فاطمه فلاح
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
زندگی جالبی داشته این خانم. تلاشگر.... دختر من خیلی دوست داشت. این خانم در کودکی مانند پسرها لباس میپوشیده برای دخترهای مشابه میتونه آموزنده باشه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی امیلیا ارهارت

برای دریافت کتاب صوتی امیلیا ارهارت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.